Woohoo, volgens de online status is 'ie weer terug onderwegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb zojuist m'n ticketnummer gekregen.Ik zal 'm missen.
Ja en ik installeer aardig wat apps die niet uit de Market komen dus het leek me wel fijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:13 schreef Metalfreak het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van een virusscanner eigenlijk op een telefoon? Zijn er al Android virussen gespot dan?
Ik heb de tvgids.nl app.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:40 schreef Iemand91 het volgende:
Wel, tot zover de tvgids app. Alleen maar (bloot)reclame. Bijvoorbeeld als je een programma opent word je eerst doorgestuurd naar een reclame(site). Hopelijk is de tvgids.nl beter.
Wat heeft VindR te maken met AVG dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb nu AVG virusscanner, maar wat is dat gekut met ''VindR'', standaard staat het aan, dus hij stuurt zonder toestemming je locatie behalve als je het uit zet?
En ik kan het ook niet op internet terugvingen, dat ''VindR'', dus hoe zou je er dan op moeten komen? Heb nooit een wachtwoord ingevoerd in AVG maar m'n Gmail staat er wel al.
Fuck dit hij zet ongewenst icoontjes op m'n homescreen, deze app doet te veel zonder te vragen. Weg d'r mee.
Bij het scannen krijg ik de melding of ik het rooten wil fixen en superuser wil verwijderen omdat het potentieel gevaarlijk kan zijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja en ik installeer aardig wat apps die niet uit de Market komen dus het leek me wel fijn.
Nee het is ook een kutprogramma en ik kon dat locatie gedoe niet uitzetten, ik heb nu Lookout Mobile Security.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bij het scannen krijg ik de melding of ik het rooten wil fixen en superuser wil verwijderen omdat het potentieel gevaarlijk kan zijnDacht het niet
Kan het locatie gedoe (Central Protect) blijkbaar niet uitzetten:
[ afbeelding ]
En dit vind ik ook nogal raar
[ afbeelding ]
VindR zit bij mij in AVG (Slecht vertaald van FindR) en daar promoten ze ook mee maar ik kon het op de website nergens terugvinden, dus wat heb je d'r aan om via je telefoon locaties naar VindR te sturen als het niet terug te vinden is?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat heeft VindR te maken met AVG dan?
Ik heb ook AVG, maar heb nog nooit iets raars gemerkt.
Ook geen icoontjes op m'n homescreen enzo.
Ik heb nog nooit reclame op mijn Desire gezienquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:32 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb de tvgids.nl app.
Heb nog nooit een reclamesite gekregen van die app.
Ik word dood gegooid met reclame, bij angry birds, bij die tv-gids app (welke superfijn is in alles, zo jammer van alle reclame).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit reclame op mijn Desire gezien
Zal wel aan mijn rustige surfgedrag liggen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik word dood gegooid met reclame, bij angry birds, bij die tv-gids app (welke superfijn is in alles, zo jammer van alle reclame).
gewoon rooten ben je er van afquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik word dood gegooid met reclame, bij angry birds, bij die tv-gids app (welke superfijn is in alles, zo jammer van alle reclame).
Ga ik eens testen dan, bedanktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee het is ook een kutprogramma en ik kon dat locatie gedoe niet uitzetten, ik heb nu Lookout Mobile Security.
[..]
VindR zit bij mij in AVG (Slecht vertaald van FindR) en daar promoten ze ook mee maar ik kon het op de website nergens terugvinden, dus wat heb je d'r aan om via je telefoon locaties naar VindR te sturen als het niet terug te vinden is?
Hm, ik heb die optie "Central Project" niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bij het scannen krijg ik de melding of ik het rooten wil fixen en superuser wil verwijderen omdat het potentieel gevaarlijk kan zijnDacht het niet
Kan het locatie gedoe (Central Protect) blijkbaar niet uitzetten:
[ afbeelding ]
En dit vind ik ook nogal raar
[ afbeelding ]
Misschien omdat ik de Pro versie erop had staan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hm, ik heb die optie "Central Project" niet.
Ik heb als items onder "remote":
• Registration
• Location Service (met dezelfde uitleg als bij jou 'central project')
• Show Lock Screen Message
• Lockscreen Message
• App Management.
En die LocationService stond aan, maar heb ik gewoon uit kunnen zetten zonder melding of probleem.
Dus als tip: geef geen geld uit aan de Pro versie van AVG?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien omdat ik de Pro versie erop had staan?
Ik zie nu dat ik bij Lookout de Missing Device service net als bij AVG ook niet kan uitschakelen. Nu kan men bij programma's als AVG en Lookout e.d. toch wel zien waar mijn telefoon zich bevindt (en bepaalde gegevens er van uitlezen) dus wat dat betreft maakt het niet uit, maar het gaat mij om het principe.
Illegaal? Downloaden is toch legaal voor zover ik weet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dus als tip: geef geen geld uit aan de Pro versie van AVG?
En als je die illegaal binnenhaalt gaat de ironie natuurlijk wel zeer doen
Software niet..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Illegaal? Downloaden is toch legaal voor zover ik weet?![]()
Ik wil eerst het volledige product testen voordat ik zoiets "misschien" ga aanschaffen, al die extra "features"zoals telefoon terugvinden/op afstand blokkeren/wissen/vergrendelen/telefoondata extern opslaan/etc. ben ik niet in geïnteresseerd. Ik wil gewoon een simpele bescherming tegen virussen/Trojans/Rootkits/etc. en dat is voldoende.
Voor mij wel vind ikquote:
Dus is de gratis versie ook voldoende.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Illegaal? Downloaden is toch legaal voor zover ik weet?![]()
Ik wil eerst het volledige product testen voordat ik zoiets "misschien" ga aanschaffen, al die extra "features"zoals telefoon terugvinden/op afstand blokkeren/wissen/vergrendelen/telefoondata extern opslaan/etc. ben ik niet in geïnteresseerd. Ik wil gewoon een simpele bescherming tegen virussen/Trojans/Rootkits/etc. en dat is voldoende.
Ik installeer al mijn apps in principe vanuit de Android Market op een paar na, en die paar is niet de reden van een AVS. De reden is idd dat Android MArket niet bekend staat om de veiligheid van zijn appsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dus is de gratis versie ook voldoende.
Maar hierboven werd als reden voor de virusscanner gegeven 'omdat er nogal wat apps niet uit de market worden geinstalleerd'
Maak ik even uit op dat het gaat om illegale apps, want de android market zelf is nou niet bepaald een ster in het checken van de apps
En om dan op illegale wijze een virusscanner te downloaden is natuurlijk wel het toppunt van ironie. Wie zegt er, dan die mooie locatie scanner nog steeds naar AVG gestuurd wordt, als je niet meer de officiele download gebruikt?
Volgens mij bedoelt hij dat, doordat virusscanner niet "legaal" is, het dus niet gezegd is dat die locatieinfo naar de maker vd scanner gaat, maar ook naar de 'hacker' kan gaan, of andere malafide praktijken..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:19 schreef Juup© het volgende:
Jouw laatste zin is voor mij niet te volgen
Die mogelijkheid is idd met "illegale software" aanwezig, al doet legale software soms ook dingen die de gebruikers niet weten maar daar gaat het nu niet om.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:23 schreef Koepert het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat, doordat virusscanner niet "legaal" is, het dus niet gezegd is dat die locatieinfo naar de maker vd scanner gaat, maar ook naar de 'hacker' kan gaan, of andere malafide praktijken..
Dat ja, typoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:23 schreef Koepert het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat, doordat virusscanner niet "legaal" is, het dus niet gezegd is dat die locatieinfo naar de maker vd scanner gaat, maar ook naar de 'hacker' kan gaan, of andere malafide praktijken..
Ja maar je kunt hem weer unrooten.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:46 schreef wc-eend het volgende:
Verlies je je garantie als je je telefoon root? Ik begin die strijd tegen mijn batterijduur wel zwaar irritant te vinden...
Same here. Ik dacht gelezen te hebben dat er ook 2.3 isquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:59 schreef ArnosL het volgende:
Is Android 2.2 de nieuwste versie van Android? Ik zie namelijk echt nooit dat er een update is en ja, ik heb hem op handmatig updaten staan.
Ik niet, maar ik ga deze work around eens testen: (vanaf bericht #66). Het schijnt dat Google dat zo in Android gebouwd heeft, nu ik een verse install gedaan heb kan ik dus niet verder dan 1 maand terug kijken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:52 schreef Devolution het volgende:
Ik kan wel gewoon terugkijken. Iig tot in januari 2009..
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:12 schreef Ireyon het volgende:
2.3 is voor de Desire ergens in mei/juni beschikbaar
Met de standaard Sense 2.2 rom staat ie ook al op "nooit"quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:16 schreef kikoooooo het volgende:
Voor de mensen met Oxygen 2.0.1 (Android 2.3.3). Zet bij je geavanceerde wifi instellingen 'Wifi Slaapbeleid' eens op nooit en zie je battery performance beter worden!
Echt ongelooflijk wat een verschil
Met de standaard Oxygenrom dus niet. En dus met Gingerbread niet. En hem op nooit zetten scheelt gigantisch in het batterijverbruik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Met de standaard Sense 2.2 rom staat ie ook al op "nooit"
Dus wat is dat verschil?
Wat wel apart is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Met de standaard Oxygenrom dus niet. En dus met Gingerbread niet. En hem op nooit zetten scheelt gigantisch in het batterijverbruik.
Dat zou ik toch ook denken...quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat wel apart is.
Ik heb hem op "15 minuten" staan.
Als er dan 15 minuten geen wifi verkeer is, schakelt ie de wifi uit.
Zou zeggen dat dat zuiniger zou moeten zijn dan 'nooit slapen'
Dat is een andere optie dan Wifi Slaapbeleid. Dat houd nl. in dat je overgaat op 3G zodra je bijv. je scherm uitzet, wat dus meer energie kost dan gewoon met wifi verbonden blijven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat wel apart is.
Ik heb hem op "15 minuten" staan.
Als er dan 15 minuten geen wifi verkeer is, schakelt ie de wifi uit.
Zou zeggen dat dat zuiniger zou moeten zijn dan 'nooit slapen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |