abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94283021
Even een vraagje, wanneer ik mijn telefoon met een oplaadkabel aan mijn FM-transmitter in de auto koppel om op te laden, kan mijn telefoon de SD-kaart niet meer lezen. Ik kan dus geen muziek meer afspelen vanaf mijn SD-kaart.

Iemand enig idee hoe dat kan, en belangrijker hoe ik dit kan verhelpen. Het gaat om dit ding:

http://www.pixmania.nl/nl(...)uto-f8z439ea-fm.html

ik heb al gekeken bij de instellingen om aan je PC te koppelen, maar dat heeft geen effect
pi_94283625
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:17 schreef Dennis101 het volgende:
Even een vraagje, wanneer ik mijn telefoon met een oplaadkabel aan mijn FM-transmitter in de auto koppel om op te laden, kan mijn telefoon de SD-kaart niet meer lezen. Ik kan dus geen muziek meer afspelen vanaf mijn SD-kaart.

Iemand enig idee hoe dat kan, en belangrijker hoe ik dit kan verhelpen. Het gaat om dit ding:

http://www.pixmania.nl/nl(...)uto-f8z439ea-fm.html

ik heb al gekeken bij de instellingen om aan je PC te koppelen, maar dat heeft geen effect
Vraag je telefoon niet welke modus hij moet (alleen opladen, diskdrive etc.)?
Je kunt dat ook ergens (als ie aangesloten is) in het menu instellen. Of werkt dat ook niet?
pi_94283751
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 11:33 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Vraag je telefoon niet welke modus hij moet (alleen opladen, diskdrive etc.)?
Je kunt dat ook ergens (als ie aangesloten is) in het menu instellen. Of werkt dat ook niet?
Dat vraagt hij dus niet vreemd genoeg, dat via het menu instellen heb ik dus geprobeerd, maar ook dat helpt niet.
pi_94289377
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 19:52 schreef Iemand91 het volgende:
Jeuj, TV-gids app werkt weer goed. Mooi want ik vond dat toch wel veruit de fijnste!
Welke TV gids app is dat?
pi_94289650
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:54 schreef Juup© het volgende:

[..]

Welke TV gids app is dat?
TVGiDS.tv. Kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ik daar aan gewend was ;)
pi_94289714
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 14:00 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

TVGiDS.tv. Kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ik daar aan gewend was ;)
Dank u.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 14:04:19 #207
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_94289805
Tvgids.tv wil wel veel meer toegang dan tvgids.nl, opvallend :?
AFC AJAX
pi_94289906
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 14:04 schreef msnk het volgende:
Tvgids.tv wil wel veel meer toegang dan tvgids.nl, opvallend :?
Je bedoeld bij het installeren? Tja, daar kijk ik niet eens meer naar.
pi_94337586
Lekker zonnetje vandaag + niet al te veel te doen = foto's maken!
(Hou er rekening mee dat ik geen fotografie skills heb :@ ...):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94344980
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 16:48 schreef Iemand91 het volgende:
Lekker zonnetje vandaag + niet al te veel te doen = foto's maken!
(Hou er rekening mee dat ik geen fotografie skills heb :@ ...):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag ik vragen welke instellingen je gebruikt? die van mij maakt echt slechte foto's
pi_94345537
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:01 schreef Salatrel het volgende:

[..]

mag ik vragen welke instellingen je gebruikt? die van mij maakt echt slechte foto's
Volledige standaardinstellingen.
Ik denk dat je vooral moet opletten op zaken als tegenlicht (foto's word dan heel donker), beweging en dergelijke. :) Laat anders 's een voorbeeld zien.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 21:11:42 #212
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_94348251
Vandaag ook even de lente gefotografeerd, moet zeggen dat het me niet tegenvalt

Gemaakt met camera360 app
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_94379727
Er was een tooltje die de SD kaart helemaal klaarmaakte/partitioneerde voor dingen als A2SD/D2W etc, weet iemand daar nog de naam van?
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_94385073
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:12 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Volledige standaardinstellingen.
Ik denk dat je vooral moet opletten op zaken als tegenlicht (foto's word dan heel donker), beweging en dergelijke. :) Laat anders 's een voorbeeld zien.

die maakte ik vandaag met de camera360 app die hierboven gepost werd en dat is 1 van de betere pics die mijn Desire tot nu toe gemaakt heeft
pi_94401909
Ik vind Camera360 een beetje onhandig in het gebruik, maar dat kan en zal ook vast wel een kwestie van wennen zijn. Werkt en reageert iig sneller dan de HTC camera dinges. Wel lastig is de anti-shake dinges (het is wat met de dingesen bij mij :@), die is enorm gevoelig. Ik ga die eens op de ongevoeligste stand zetten.

Hier een paar foto's gemaakt met de HTC Desire en Camera360 Ultimate (als dit programma echt goed werkt ga ik het zowaar aanschaffen :D want ik ben een beetje van mijn geloof aan het afvallen en gun de makers van diverse programma's wel wat geld voor hun werk).

:D

pi_94404484
Het helpt natuurlijk ook dat het weer mooi weer wordt! 8-)
pi_94406029
quote:
Op maandag 21 maart 2011 00:41 schreef Iemand91 het volgende:
Het helpt natuurlijk ook dat het weer mooi weer wordt! 8-)
Dat ook natuurlijk ;)
pi_94408924
welke nav app gebruiken jullie? ik heb afgelopen weekend sygic aura gedownload en die werkt echt goed. wat ook zwaar relaxed is is dat deze de mapdata op de SD kaart zet wat natuurlijk een groot voordeel is over google nav (wat ik voorheen gebruikte)

de app bestaat uit 2 delen namelijk de nav app zelf (aura) en de aura downloader (voor kaartmateriaal) en je bent niet gebonden aan een regio. voor de europese regio kun je per land kiezen of je het kaartmateriaal wilt downloaden en voor de USA per staat.

verder zit voor Azië Brunei Darussalam, Indonesië, Maleisië, Phillipijnen, Singapore en Thailand erbij en in zuid amerika Brazilië
  maandag 21 maart 2011 @ 09:09:04 #219
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_94409439
Zolang ik in nederland zit hou ik het bij Google Nav.
Geluid is wat zacht, maar verder werkt ie ideaal.

Als ik van de zomer richting Frankrijk ga zoek ik wel een alternatief zonder dataverkeer :)
NIEUW: Foto's!
pi_94413272
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:33 schreef Salatrel het volgende:
welke nav app gebruiken jullie? ik heb afgelopen weekend sygic aura gedownload en die werkt echt goed. wat ook zwaar relaxed is is dat deze de mapdata op de SD kaart zet wat natuurlijk een groot voordeel is over google nav (wat ik voorheen gebruikte)

de app bestaat uit 2 delen namelijk de nav app zelf (aura) en de aura downloader (voor kaartmateriaal) en je bent niet gebonden aan een regio. voor de europese regio kun je per land kiezen of je het kaartmateriaal wilt downloaden en voor de USA per staat.

verder zit voor Azië Brunei Darussalam, Indonesië, Maleisië, Phillipijnen, Singapore en Thailand erbij en in zuid amerika Brazilië
Sygic Mobile Maps 10
  maandag 21 maart 2011 @ 12:15:44 #221
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_94414487
quote:
Op maandag 21 maart 2011 11:39 schreef Juup© het volgende:

[..]

Sygic Mobile Maps 10
Sygic Aura is de opvolger. Werkt perfect.
Don't let my username fool you...
pi_94418648
Omdat m'n accu altijd snel leeg is zet ik sinds een paar dagen m'n scherm zo donker mogelijk. Daardoor is m'n accupercentage vandaag nog maar met 4% afgenomen, terwijl ik hem net zo veel als normaal gebruik. Best wel fijn :)
pi_94429958
Met dat fotograferen van pas ben ik ook weer geïnteresseerd geraakt daarin. Zit nu zelfs naar échte camera's te zoeken/kijken, tot (2e-hands) spiegelreflexen aan toe _O- Verleiding is groot om er een te kopen.

Denk dat ik nu ook nog even ga schieten met de Desire. Zon schijnt nog! :9
pi_94434723
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:15 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Sygic Aura is de opvolger. Werkt perfect.
Aha, dan zal ik daar eens naar gaan kijken. Dank u ;)
pi_94435087
die nieuwe nexus s ziet er wel mooi uit zeg :9~ maar misschien beetje offtopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')