Ze is beeldschoon !quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:40 schreef laforest het volgende:
Ik zou nooit met een vrouw trouwen die zulke kleine tieten heeft. Zo'n Prins moet toch beter kunnen krijgen dan die "vrouw".
William vindt duidelijk van nietquote:
Ik vind haar middelmatig en vind dat ze een lelijk lichaam heeft met een aardig kopje.quote:
Wij mannen noemen dat een lekker wijfquote:
Jaquote:
En na afloop koffie met een broodje kaas of ham.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef fuckbuddy het volgende:
Geen regen dus zo in open koets door de stad naar buckingham P. Daar receptie voor 600 mensen, later lopend diner en feest voor 300!
Klopt, en dan heeft de regie ook nog steken laten vallen door net iets anders uit te zenden toen haar sluier omhoog gedaan werdquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:11 schreef tong80 het volgende:
Over de traan van Maxima kunnen ze nooit heen
En in de koets, met een rits blikjes erachter en een bord Just Married naar een Holiday Innquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
En na afloop koffie met een broodje kaas of ham.
Als het daar voor jou om gaat, moet je dat vooral doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja
Als ik ga trouwen wil ik wel met iemand trouwen die een mooi lijf heeft. Kleine tieten zijn gewoon smerig.
Dat jij een ander smerig durft te noemenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja
Als ik ga trouwen wil ik wel met iemand trouwen die een mooi lijf heeft. Kleine tieten zijn gewoon smerig.
Ik vind ze ook niet echt stralen van geluk ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:54 schreef fuckbuddy het volgende:
Ze staan erbij alsof ze zo opgehangen gaan worden...
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
En in de koets, met een rits blikjes erachter en een bord Just Married naar een Holiday Inn
Zal wel de zenuwen zijn..quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:55 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet echt stralen van geluk ofzo
Denk dat dat gewoon door de zenuwen komtquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:55 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet echt stralen van geluk ofzo
En het publiek klapt ook helemaal nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:54 schreef fuckbuddy het volgende:
Ze staan erbij alsof ze zo opgehangen gaan worden...
Tis verdomme het laatste avondmaal niet!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
En het publiek klapt ook helemaal niet
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:59 schreef MaLo het volgende:
Ik heb even een stukje NOS-Stream gemist. Maar waar zijn ze nu? Ik zie alleen een kerk zonder het bruidspaar
In een achterkamertje.quote:
vluggertje tussen door om het huwelijk spannend te houdenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:59 schreef MaLo het volgende:
Ik heb even een stukje NOS-Stream gemist. Maar waar zijn ze nu? Ik zie alleen een kerk zonder het bruidspaar
zijn "achter" effe een broodje eten enzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:59 schreef MaLo het volgende:
En dat. Volgens mij moeten ze toch wel rammelen van de honger.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zijn "achter" effe een broodje eten enzo
"Here you go Harry, have fun"quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:59 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
vluggertje tussen door om het huwelijk spannend te houden
Ze doen toch niet nu al stiekum De Kus he, zonder dat wij, de rest van de wereld, het zienquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zijn "achter" effe een broodje eten enzo
nou vind die linkse wel een leuke hoed hebben, wil ik ook voor k-nachtquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:01 schreef Ceetje.. het volgende:
ooooh, die twee dochters van Fergie en Andrew, die zien er echt niet uit hè
Welke zijn dat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:01 schreef Ceetje.. het volgende:
ooooh, die twee dochters van Fergie en Andrew, die zien er echt niet uit hè
komt ie, speciaal voor jouquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:02 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
nou vind die linkse wel een leuke hoed hebben, wil ik ook voor k-nacht
Jepquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat jij een ander smerig durft te noemen
Oh god, die hoed!!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
komt ie, speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Zijn DAT de dochters van Andrew? Omg, waarom heeft niemand die kinderen geholpen met hun klerenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
komt ie, speciaal voor jou
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |