Neuh. Hij lijkt op m'n baasquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:26 schreef tong80 het volgende:
Vinden de Foksters William een aantrekkelijke man ?
Ik vind de broer van Kate leukerquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:26 schreef tong80 het volgende:
Ja idd. Ik vind hem wel leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is dit de broer van Kate die nu praat? zo ja, dan nee niet mee eens
eeeeh, nee, niet echtquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:26 schreef tong80 het volgende:
echt een práchtig gezang!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:32 schreef MaLo het volgende:
Ik heb geen geluid maar volgens mij is het koor nu al heel lang aan het zingen
Ik moest steeds aan pedofiele bischoppen denken.quote:
lekker simpel ben je danquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moest steeds aan pedofiele bischoppen denken.
Ow oké. Apart.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:35 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-prins-William.dhtml
Whehehe.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:37 schreef DesertRose het volgende:
1134:
Professional lipreader Tina Lannin tells the Press Association that Prince William cracked a joke to his future father-in-law at the altar, telling him: "We were supposed to have just a small family affair."
Hier sluit ik me idd bij aanquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vroeger, toen ie nog heel erg op Diana leek, wel... Nu lijkt ie steeds meer op z'n pa en is z'n broertje apetijtelijker
Idd, Harry was vroeger onooglijk en droogt heel goed op, terwijl William een beeldschoon kind was en een matig uitziende jongvolwassene.quote:
Net alsof het daar om gaatquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:40 schreef laforest het volgende:
Ik zou nooit met een vrouw trouwen die zulke kleine tieten heeft. Zo'n Prins moet toch beter kunnen krijgen dan die "vrouw".
Dat dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:41 schreef Riann het volgende:
[..]
Net alsof het daar om gaat
ik vind kate wel een mooie vrouw
Kate is hartstikke mooiquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:40 schreef laforest het volgende:
Ik zou nooit met een vrouw trouwen die zulke kleine tieten heeft. Zo'n Prins moet toch beter kunnen krijgen dan die "vrouw".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |