Harry en Williamquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:15 schreef Ireth het volgende:
Wie zitten er nou in die auto's? Kate en William zouden met een koets gaan toch?
Aha, thanks! Kwam net van de plee af en miste dus een stukje informatiequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Harry en William
Hij mag de bruid pas in de kerk zien, die zal wel met pappie gaan.
De koets komt pas na het huwelijk
Aah leuk, Harry brengt zijn broertje weg.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Harry en William
Hij mag de bruid pas in de kerk zien, die zal wel met pappie gaan.
De koets komt pas na het huwelijk
Ik hoop echt dat Camilla zich niet te zeer zal opdringen vandaag. Kan haar niet uitstaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht even dat het Harry en Charles waren en dat Camilla nog steeds niet mee mocht rijden
William is boven zijn haar uitgegroeid!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Camilla zich niet te zeer zal opdringen vandaag. Kan haar niet uitstaan
Beide broertjes hebben wel een bad hair day
Ik kan het via youtube zien maar dat schiet van beeld naar beeld dus daar heb ik niks aan, en ook geen geluid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:21 schreef flugeltje het volgende:
Foto's mensen, foto's...
Ik moet werken en heb geen beeld
stream via nos?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:21 schreef flugeltje het volgende:
Foto's mensen, foto's...
Ik moet werken en heb geen beeld
William mag blij zijn dat hij nog een bad hair day kan hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Camilla zich niet te zeer zal opdringen vandaag. Kan haar niet uitstaan
Beide broertjes hebben wel een bad hair day
Nou, uit wat ik gister begreep uit de documentaire op Discovery Channel, is dat de kinderen eerder helemaal geen ouder hebben gehad dan een goede stiefmoeder.... best tragischquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:21 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Camilla ook niks.. maar geloof wel dat ze een hele goede stiefmoeder is geweest voor de jongens en dat Kate haar ook in haar hart heeft gesloten...
Streams van de NOS zijn primaquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:23 schreef Purky het volgende:
[..]
Ik kan het via youtube zien maar dat schiet van beeld naar beeld dus daar heb ik niks aan, en ook geen geluid.
Dus idd.. foto's!!
Ik vind Harry zo grappig, echt een kwajongen.quote:
Misschien heeft ze d'r leuke jurk voor morgen bewaardquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind de jurk van Maxima een tegenvaller, de kleur is saai en hij zit niet mooi
ik vind hem wel leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind de jurk van Maxima een tegenvaller, de kleur is saai en hij zit niet mooi
Voor het eigen volkquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien heeft ze d'r leuke jurk voor morgen bewaard
Ik vond het juist een heel sierlijke jurkquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef Deisyy het volgende:
het hoofddeksel....quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef Deisyy het volgende:
Ow was het een hoed. Ik dacht dat ze d'r haar raar had opgestokenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:39 schreef Zana het volgende:
[..]
het hoofddeksel...., lijkt wel een handdoek
ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:42 schreef Deisyy het volgende:
Dat ze een beetje opschieten, ik wil Kate zien en dan weer aan mijn werk.
Iets met Pasenquote:
Een ontwerpster van Alexander mcQueen is gister bij het hotel gespot...quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:44 schreef hexje het volgende:
Oeps verkeerd begrepen! Camilla draagt Anna Valentine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |