Zal wel de zenuwen zijn..quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:55 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet echt stralen van geluk ofzo
Denk dat dat gewoon door de zenuwen komtquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:55 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet echt stralen van geluk ofzo
En het publiek klapt ook helemaal nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:54 schreef fuckbuddy het volgende:
Ze staan erbij alsof ze zo opgehangen gaan worden...
Tis verdomme het laatste avondmaal niet!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
En het publiek klapt ook helemaal niet
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:59 schreef MaLo het volgende:
Ik heb even een stukje NOS-Stream gemist. Maar waar zijn ze nu? Ik zie alleen een kerk zonder het bruidspaar
In een achterkamertje.quote:
vluggertje tussen door om het huwelijk spannend te houdenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:59 schreef MaLo het volgende:
Ik heb even een stukje NOS-Stream gemist. Maar waar zijn ze nu? Ik zie alleen een kerk zonder het bruidspaar
zijn "achter" effe een broodje eten enzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:59 schreef MaLo het volgende:
En dat. Volgens mij moeten ze toch wel rammelen van de honger.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zijn "achter" effe een broodje eten enzo
"Here you go Harry, have fun"quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:59 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
vluggertje tussen door om het huwelijk spannend te houden
Ze doen toch niet nu al stiekum De Kus he, zonder dat wij, de rest van de wereld, het zienquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zijn "achter" effe een broodje eten enzo
nou vind die linkse wel een leuke hoed hebben, wil ik ook voor k-nachtquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:01 schreef Ceetje.. het volgende:
ooooh, die twee dochters van Fergie en Andrew, die zien er echt niet uit hè
Welke zijn dat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:01 schreef Ceetje.. het volgende:
ooooh, die twee dochters van Fergie en Andrew, die zien er echt niet uit hè
komt ie, speciaal voor jouquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:02 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
nou vind die linkse wel een leuke hoed hebben, wil ik ook voor k-nacht
Jepquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat jij een ander smerig durft te noemen
Oh god, die hoed!!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
komt ie, speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Zijn DAT de dochters van Andrew? Omg, waarom heeft niemand die kinderen geholpen met hun klerenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
komt ie, speciaal voor jou
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |