Die jongen hangt een beetje de lafbek uit door niet te zeggen wat die jongens zijn. Nodig dan geen cameraploeg uit he als je om de feiten heen gaat draaien.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Obelix is een aardige, relaxte gozer hoor. Nooit gezeik mee, hij is alleen niet zo slim. 20x beter dan die wijven van AZ of die Ajaxgozer die een jaar niet in de ArenA was geweest. Die van Willem II was trouwens wel een eckte.
Snuf. land = baasquote:Op maandag 21 februari 2011 18:07 schreef Dalando het volgende:
0172 & 030 in het oranje,
Alles buiten snuf. land is groen.
Haha super! Ik ben uiteindelijk wakker gebleven tot Q uit haar werk was, toen een uurtje geslapen en vervolgens om 21:00 uur tot 5:30 uur. Toen ontbijt gemaakt en weer geslapen tot 12:00. Best uitgerust nuquote:Op maandag 21 februari 2011 18:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vanancht 12 uur lang nadat ik 37u op was
He Popje!quote:
Leuk volk.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:08 schreef mc-Piel het volgende:
Familiefoto van me boy Ragboer
[ afbeelding ]
Zo staat ie ook even in deze!
Het is het 80's uurtje he.quote:
SHE'S THE BAWS!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:
Trekt zich terug in Snuf land.quote:
Mattie, gisteren had Nitrouz wat rap opstaan van Steen, komt die Spinal ff langs. Zegt Nitta van "Shoutout aan de boys van Zoetermeer".quote:Op maandag 21 februari 2011 18:08 schreef mc-Piel het volgende:
Familiefoto van me boy Ragboer
[ afbeelding ]
Zo staat ie ook even in deze!
FUCK YEAH!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mattie, gisteren had Nitrouz wat rap opstaan van Steen, komt die Spinal ff langs. Zegt Nitta van "Shoutout aan de boys van Zoetermeer".
heb je alsnog snel gedaan mang!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:12 schreef Snuf. het volgende:
Ik kwam nog een Sparta mattie tegen bij de AH gezelligheid.
Ait, ait wat heb je meeghosseld? Wodka, Safari?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
wholla hier ben ik mattie was even naar de Albert Heijn
Nu kan ik me mooi een nieuw ritme aanmaken van 01:00-09:00u slapenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:09 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Haha super! Ik ben uiteindelijk wakker gebleven tot Q uit haar werk was, toen een uurtje geslapen en vervolgens om 21:00 uur tot 5:30 uur. Toen ontbijt gemaakt en weer geslapen tot 12:00. Best uitgerust nu
Of diepvries pizza en chips?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ait, ait wat heb je meeghosseld? Wodka, Safari?
4 Worsten om te eten en een zak M&M'squote:Op maandag 21 februari 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ait, ait wat heb je meeghosseld? Wodka, Safari?
Ze zijn een koppel vind je het raar dat ze met elkaar eens zijnquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:15 schreef mc-Piel het volgende:
waarom is deze voudt?
Geweldige plaat!
Wij zijn het ook weleens niet met elkaar eens hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn een koppel vind je het raar dat ze met elkaar eens zijn
Zie mijn 1e post in dit topicquote:Op maandag 21 februari 2011 18:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
wholla hier ben ik mattie was even naar de Albert Heijn
We zijn het vaker niet dan wel eensquote:Op maandag 21 februari 2011 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn een koppel vind je het raar dat ze met elkaar eens zijn
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:07 schreef Dalando het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:07 schreef Dalando het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:15 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wij zijn het ook weleens niet met elkaar eens hoor.
Jullie zijn het er wel over eens dat je jullie het niet altijd met elkaar eens zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We zijn het vaker niet dan wel eens
?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:16 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga mijn eigen wereld maken.
Met snuf.land en rockland =D
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn het er wel over eens dat je jullie het niet altijd met elkaar eens zijn.
heloefland!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:16 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga mijn eigen wereld maken.
Met snuf.land en rockland =D
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn het er wel over eens dat je jullie het niet altijd met elkaar eens zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dag Turdus Merulaquote:!
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!![]()
Hoe is het met jullie allemaal?![]()
Heb ik nog wat gemist?
En tof nummer![]()
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:17 schreef Snuf. het volgende:
Popje is holmaatje van koelkastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Picss van merel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
You just lost the game.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:17 schreef Rockiejj het volgende:
Ik weet een leuk spel, wacht, even voorbereiden!![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:18 schreef Popje-popje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:18 schreef mc-Piel het volgende:
Picss van merel!ik keek EN ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:18 schreef mc-Piel het volgende:
Picss van merel!Mooie foto welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WATquote:Op maandag 21 februari 2011 18:20 schreef Dalando het volgende:
Lekker, met saus.
En scroll iets naar beneden.
THE
FUCK![]()
Staat je goed zo die veren!quote:
Ik ben aan het eten, kan ik veilig kijken?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:20 schreef Dalando het volgende:
Lekker, met saus.
En scroll iets naar beneden.![]()
Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 18:20 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik ben aan het eten, kan ik veilig kijken?
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
Foto van Merel in rode bikini
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:21 schreef djkoelkast het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
She's a superfreak! Superfreak!Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
En nu zonder kleertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt het andere mensen ook op dat merel geen tepels heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:quote:Op maandag 21 februari 2011 18:18 schreef mc-Piel het volgende:
Picss van merel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Merel heeft dan wel geen tieten.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Ze heeft wel veel kuthaar zegquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
92Merel heeft anders wel veel tiet hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Picss?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
92Merel heeft anders wel veel tiet hoorZon, doe geen poging.. Ik shine harder!
quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
92Merel heeft anders wel veel tiet hoor
Ik hield het nog normaalquote:..
Ze komt net binnenzetten en het gaat gelijk over haar tetten.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
Een rode bikini is zooo 2010SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 7 maart 2011 04:30 schreef Zokunen het volgende:
Darcli is een bazige baas, die baas is in bazige dingen doen :Y![]()
Ja, beetje harig enzulks:quote:Op maandag 21 februari 2011 18:24 schreef Ragboer het volgende:
Ze komt net binnenzetten en het gaat gelijk over haar tetten.
80's uurtjequote:Op maandag 21 februari 2011 18:24 schreef sharr het volgende:
Ik heb het 70's uurtje dus gemist wat is dit![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op maandag 21 februari 2011 18:24 schreef FreezePop het volgende:
Rustig maar hoor, Merel. Ik hou nog wel van je zoals je bent.
Zingt ie nou eigenlijk daadwerkelijk wat of maakt ie gewoon wat rare klanken met z'n tong zo:? Zoja, in welke taal?
Ik ook, maar ik ben er pas 2 nummersquote:Op maandag 21 februari 2011 18:26 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik alle nummers leuk die zijn langsgekomen
Oostenrijks en Engels.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:26 schreef mc-Piel het volgende:
Zingt ie nou eigenlijk daadwerkelijk wat of maakt ie gewoon wat rare klanken met z'n tong zo:? Zoja, in welke taal?
![]()
Ik ook, maar ik ben slechts 15 minuten ingetunedquote:Op maandag 21 februari 2011 18:26 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik alle nummers leuk die zijn langsgekomen![]()
![]()
Nog een half uurquote:Op maandag 21 februari 2011 18:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben er pas 2 nummers![]()
![]()
![]()
quote:Er war ein Punker
Und er lebte in der großen Stadt
Es war Wien, war Vienna
Wo er alles tat
Er hatte Schulden denn er trank
Doch ihn liebten alle Frauen
Und jede rief:
Come on and rock me Amadeus
Er war Superstar
Er war populär
Er war so exaltiert
Because er hatte Flair
Er war ein Virtuose
War ein Rockidol
Und alles rief:
Come on and rock me Amadeus![]()
Babyfoto van Merel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Moet zometeen eventjes iemand ophalen van de trein, dus gaat m niet wordenquote:
ik heb nog naakt pics van msn webcam van haar danny zal me nu wel bannen maar dat maakt niet uit dit wil ik even delen voor jullie fokkers
[img]file:///C:/Users/broodjeaardbei/Desktop/camshot_merel_naakt.jpg[/img]![]()
![]()
Jammerquote:Op maandag 21 februari 2011 18:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Moet zometeen eventjes iemand ophalen van de trein, dus gaat m niet worden![]()
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:28 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
ik heb nog naakt pics van msn webcam van haar danny zal me nu wel bannen maar dat maakt niet uit dit wil ik even delen voor jullie fokkers
[ [url=file:///C:/Users/broodjeaardbei/Desktop/camshot_merel_naakt.jpg]afbeelding[/url] ]![]()
![]()
jaquote:Op maandag 21 februari 2011 18:28 schreef djkoelkast het volgende:
En iedereen kent dit nummer vast alleen van Britney
Was hij van iemand anders dan ?Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:28 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
file:///C:/Users/broodjeaardbei/Desktop/camshot_merel_naakt.jpgHeul grote fail dit
![]()
[ [url=file:///C:/Users/broodjeaardbei/Desktop/camshot_merel_naakt.jpg]afbeelding[/url] ].
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ja
Was hij van iemand anders dan ?![]()
Bobby Brown, dit is het origineel.![]()
Leeft britney eigenlijk nog?
Ze had toch d'r eigen gezicht eraf geschoten?Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Heuj, die was voor jou privequote:Op maandag 21 februari 2011 18:28 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[ [url=file:///C:/Users/broodjeaardbei/Desktop/camshot_merel_naakt.jpg]afbeelding[/url] ]Waarom deed britney dit?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Bobby Brown, dit is het origineel.
Ik ben er ook weer bij
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Je kijkt teveel southparkquote:Op maandag 21 februari 2011 18:29 schreef mc-Piel het volgende:
Leeft britney eigenlijk nog?
Ze had toch d'r eigen gezicht eraf geschoten?
Ze heeft een nieuw nummer uitgebracht
voortaan eerst uploadenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:28 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[ [url=file:///C:/Users/broodjeaardbei/Desktop/camshot_merel_naakt.jpg]afbeelding[/url] ]![]()
Je boi BMA in da house
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je kijkt teveel southpark
Ze heeft een nieuw nummer uitgebracht..
Een nieuwe?
Que?Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Geen idee, ik vind deze versie veul beter. Vooral de typische jaren '80 "powerdrum" die je hoortquote:![]()
![]()
kwaliteitsmuziekquote:Op maandag 21 februari 2011 18:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Falco is goed![]()
Jij luistert toch altijd van die zeikmuziek, editors, snow patrol en zulks![]()
Hoi babequote:![]()
Ik heb 1 huisdier meegenomen![]()
Heb nog nooit zonder huisdier geleefd dus ben net mn rat gaan ophalen
[b]AirwiN schreef [/b]
Brood met Aardbeien.quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heuj, die was voor jou prive
[..]
Waarom deed britney dit?![]()
![]()
Brood Met Aarbeiquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
- d want typo in de nickquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
quote:Weer wat geleerdquote:!
Patje is er ook weerWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
quote:![]()
Denken dat die in mijn laptop kan
[b]AirwiN schreef [/b]
1 huisdier? wat heb je nog meer dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi babe![]()
Ik heb 1 huisdier meegenomen![]()
Heb nog nooit zonder huisdier geleefd dus ben net mn rat gaan ophalen![]()
Hij kan ALLES, hij heerscht.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Denken dat die in mijn laptop kan![]()
Ik pas wel op hemquote:!
Maak je geen zorgen!Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Gelukkig maarquote:Op maandag 21 februari 2011 18:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik pas wel op hem!
Maak je geen zorgen!
Ik heb nog een hont en een kintquote:Op maandag 21 februari 2011 18:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
1 huisdier? wat heb je nog meer dan?![]()
Kleine wil nog niet mee. Het is nu vakantie en wil hij liever daar blijven bij zn vriendjes
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:![]()
Thnx babe, I needed a good laugh
[b]AirwiN schreef [/b]
Toen wel ja..quote:
Geef mij maar Hilary duff
Tot straks misschien nog danquote:
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Goeden vrindquote:Op maandag 21 februari 2011 18:33 schreef djkoelkast het volgende:
Patje, ik leid je zo in met een 80's dance classicWij vormen tezamen gezellig een schaar.
En dan neemt patje het over met een 90's dance classicquote:Op maandag 21 februari 2011 18:33 schreef djkoelkast het volgende:
Patje, ik leid je zo in met een 80's dance classic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Niet nog 1quote:Op maandag 21 februari 2011 18:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van Snuf?![]()
![]()
Ja wtf manquote:Op maandag 21 februari 2011 18:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van Snuf?![]()
Dat krijg je als je onder de toorn van Dictator Snuf lijdt..quote:
Hier in Snufland mogen we de griekse ij niet meer gebruiken.. het is enkel '' i ''
OJA KOELKAST MAG IE IN DE OPquote:Op maandag 21 februari 2011 18:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We pakken hem Snuf, met onze mafia![]()
![]()
Let op. Neuken met Snuf. kost geldquote:Op maandag 21 februari 2011 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga Snuf zo maar eens schenken dan![]()
Wat is dezen..quote:Op maandag 21 februari 2011 18:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OJA KOELKAST MAG IE IN DE OP
[ afbeelding ]
Je favoriete Snufland inwoner staat er niet bij
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat is dezen..
Je favoriete Snufland inwoner staat er niet bij![]()
![]()
Oke is het tijd voor de laatste inschrijvingsronde dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat is dezen..
Je favoriete Snufland inwoner staat er niet bij![]()
Denken dat BMA een kloon van Snuf. is
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
![]()
Hoezo ronde? Zet mij erbij en klaar... toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke is het tijd voor de laatste inschrijvingsronde dan?Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Wij hebben BMA ontmoet hequote:Op maandag 21 februari 2011 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja maar als er nog meer mensen bij willen doe ik dat ook gelijk anders blijf ik bezig en ik heb ook geen levenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hoezo ronde? Zet mij erbij en klaar... toch?![]()
Face it.. wij zijn allemaal een kloon van Snuf.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
Is je geraden ookquote:Op maandag 21 februari 2011 18:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja da staat er dus nie he![]()
Ik snap jou nietquote:Op maandag 21 februari 2011 18:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je bent net van hem af, wees blij.![]()
BMA is usert Brood Met Aarbeien![]()
Hij is tof
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Face it.. wij zijn allemaal een kloon van Snuf. sharr![]()
Check.quote:
Het is Sharr.. onze rokende grill!quote:
WHOLLA HET IS JE BOII SHARON WHOLLA MATTIE?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Face it.. wij zijn allemaal een kloon van Snuf.![]()
Ik ben gestopt Piel..quote:Op maandag 21 februari 2011 18:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het is Sharr.. onze rokende grill!Niet-roker
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:38 schreef sharr het volgende:
[..]
WHOLLA HET IS JE BOII SHARON WHOLLA MATTIE?![]()
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap jou niet![]()
BMA is usert Brood Met Aarbeien![]()
Hij is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zag je mijn edit?? HAHA '' het is je gebraden'' HAHA EINZZ!!!11!!@@!quote:
Hoelang al? Ik ben trots op je! Ik rook al 3 weken lang alleen nog maar een klein beetje in het weekend. Verder niet
Wat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben jullie driver je weet zwarte golf voor de deur aitquote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:40 schreef Snuf. het volgende:
Wat is dit?De duivel op zondagochtend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Aansluitend last van menstruatiekrampen enz.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:38 schreef Viro het volgende:
hups, hoe voel je je nu, na het slopende 14 uur durende marathon?
Ik was net even bij mn ex en zijn eerste woorden waren: Christus wat zie jij er beroerd uit
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat is dit?Dat is een bezeten omaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Wat is dit?Unicorn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeeujjjjquote:Op maandag 21 februari 2011 18:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Om de onz radio mafia een awesomeness gehalte te geven, join ik![]()
Sinds zaterdagmiddagquote:Op maandag 21 februari 2011 18:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zag je mijn edit?? HAHA '' het is je gebraden'' HAHA EINZZ!!!11!!@@!
Hoelang al? Ik ben trots op je! Ik rook al 3 weken lang alleen nog maar een klein beetje in het weekend. Verder niet
![]()
Het was in de eerste instantie tijdelijk want hoesten doet pijn in m'n rib, maar ik wil nu helemaal stoppen, het is eigenlijk gewoon smerig
![]()
Als jij in het weekend wel rookt, krijg je dan juist niet zin om doordeweeks ook te roken?![]()
![]()
Nee, Ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mensen uit omgeving Hoorn die 45 minuten met me mee willen hardlopen?
![]()
Fixed youquote:Op maandag 21 februari 2011 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aansluitend last van menstruatiekrampen stukheidskrampjes enz.
Ik was net even bij mn ex en zijn eerste woorden waren: Christus wat zie jij er beroerd uit![]()
![]()
niet lief van hem, heb je hem direct gevloerd ?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aansluitend last van menstruatiekrampen enz.
Ik was net even bij mn ex en zijn eerste woorden waren: Christus wat zie jij er beroerd uit![]()
![]()
Om eerlijk te zijn niet! Maar voor ik vast rookte heb ik 1.5 jaar alleen maar weekend roken gedaan. Tot nu toe gaat het goedquote:Op maandag 21 februari 2011 18:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Sinds zaterdagmiddag![]()
Het was in de eerste instantie tijdelijk want hoesten doet pijn in m'n rib, maar ik wil nu helemaal stoppen, het is eigenlijk gewoon smerig
![]()
Als jij in het weekend wel rookt, krijg je dan juist niet zin om doordeweeks ook te roken?
heldinquote:Op maandag 21 februari 2011 18:41 schreef sharr het volgende:
[..]
![]()
Als jij in het weekend wel rookt, krijg je dan juist niet zin om doordeweeks ook te roken?![]()
![]()
Ja me hondje kan wel wat beweging gebruiken hij wordt een beetje dik, hoe laat?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
![]()
Ja hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 18:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
![]()
Oh wacht
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja me hondje kan wel wat beweging gebruiken hij wordt een beetje dik, hoe laat?
Huppel wil een andere work-out van 45min van SSB volgens mijquote:..
Ze wil alleen maar een gesprek waarschijnlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 18:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Huppel wil een andere work-out van 45min van SSB volgens mij..
![]()
19:30quote:Op maandag 21 februari 2011 18:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja me hondje kan wel wat beweging gebruiken hij wordt een beetje dik, hoe laat?
Breng ik hem weer terug in de pauze van GTST ok ?![]()
al naar dokter geweest voor de pijn ?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:41 schreef sharr het volgende:
[..]
![]()
Als jij in het weekend wel rookt, krijg je dan juist niet zin om doordeweeks ook te roken?
oh en![]()
![]()
![]()
Dat zal het zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 18:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ze wil alleen maar een gesprek waarschijnlijk!
Hij mag me de telefoongids wel voorlezenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Huppel wil een andere work-out van 45min van SSB volgens mij..
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Didn't i said soquote:Op maandag 21 februari 2011 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij mag me de telefoongids wel voorlezen![]()
'Der Vorleser'quote:Op maandag 21 februari 2011 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij mag me de telefoongids wel voorlezenZon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Didn't I say so, bedoelde je?quote:
I = hoofdletter
Didn't + tegenwoordige tijd!Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Ja maar hij was voor SSB en hij was er toen nietquote:Op maandag 21 februari 2011 18:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
HAHAHA JA DIE HEB JE AL GEPOST![]()
![]()
Ik ging nog ff kijken of mijn opmerking over het landen van een Boeing 747 op haar voorhoofd wel gerechtigd wasquote:![]()
![]()
Nee, die is op vakantie en ik heb geen zin om naar die vervangende doos te gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:43 schreef Viro het volgende:
[..]
al naar dokter geweest voor de pijn ?
oh en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En sowieso is er niets aan te doen, gewoon diclofenac (maar dat is rotzooi) of paracetamol naar binnen gooien
en![]()
![]()
Vrouwen en voetbalquote:Op maandag 21 februari 2011 18:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, zo'n vrouw afgelopen zondag tijdens Ajax - VVV: "wanneer is het PAUZE ? "![]()
Wanneer leren ze nou eens dat ze daar gewoon dr bek over moeten houden want snappen doen ze het toch nooit.
Ho wacht
[b]AirwiN schreef [/b]
ZOETERMEEEER REPRESENT! 079 JWZ!quote:Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
I is altijd met hoofdletter, weet ik ook wel, maar ik had geen zin om m'n shift weer helemaal in te drukkenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:44 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Didn't I say so, bedoelde je?
I = hoofdletter
Didn't + tegenwoordige tijd!![]()
![]()
LIVE IS LIFE!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, die is op vakantie en ik heb geen zin om naar die vervangende doos te gaan.Je mag wel een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En sowieso is er niets aan te doen, gewoon diclofenac (maar dat is rotzooi) of paracetamol naar binnen gooien
envan mij?
![]()
![]()
[..]
Nee, die is op vakantie en ik heb geen zin om naar die vervangende doos te gaan.Diclofenac. Heldenspul is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En sowieso is er niets aan te doen, gewoon diclofenac (maar dat is rotzooi) of paracetamol naar binnen gooien
en
Verder wel bagger inderdaad.
Is goed woon wel in a'dam, is toch niet te ver voor je?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
19:30
Breng ik hem weer terug in de pauze van GTST ok ?![]()
Ik had een tijd terug met een meisje in de kroeg in bezopen toestand een gigantisch goed verhaal over voetbalquote:Op maandag 21 februari 2011 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen en voetbal![]()
Wanneer leren ze nou eens dat ze daar gewoon dr bek over moeten houden want snappen doen ze het toch nooit.
Ho wacht!!!
Nja dat was dan ook dat meisje waar tegen ik zei dat ik verliefd op haar was en dat ze ff moest wachten omdat ik het direct voor haar uit ging maken met mijn vriendin___
Maar ze bestaan dus![]()
![]()
Hmm dat wel ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is goed woon wel in a'dam, is toch niet te ver voor je?
Ik doe maar 6km vandaag![]()
![]()
Ja zeker, is toch meer mijn smaak muziekquote:Op maandag 21 februari 2011 18:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Best leuk zo he, een 80's uurtje?![]()
Liefst nog ouder. JanisJefferson Airplane
Jimi
![]()
Ik had Woodstock echt graag mee willen maken
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb er luie darmen aan overgehoudenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Diclofenac. Heldenspul is dat
Verder wel bagger inderdaad.![]()
![]()
eigenlijk klopt er niks van deze tekst.
Live = live in de uitzending/ op dat moment uitgesproken als Lijf.
Live = leven ( werkwoord) uitgesproken als Liv
En ze bedoelen hier eigenlijk leven is leven..
Dus waarom de titel Live is Life heet snap ik nog steeds niet![]()
!
[..]
Nee, die is op vakantie en ik heb geen zin om naar die vervangende doos te gaan.Is begrijpelijk, zou het zelfde doen. Zo'n vervangende arts vertrouw je dan niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En sowieso is er niets aan te doen, gewoon diclofenac (maar dat is rotzooi) of paracetamol naar binnen gooien
en![]()
Oja mijn vriendin heeft ook wel kijk op voetbal hoor: "Ajax speelt altijd de eerste helft aardig, de 2e helft is altijd kut"![]()
Ze heeft wel gelijk![]()
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had een tijd terug met een meisje in de kroeg in bezopen toestand een gigantisch goed verhaal over voetbal!!!
Nja dat was dan ook dat meisje waar tegen ik zei dat ik verliefd op haar was en dat ze ff moest wachten omdat ik het direct voor haar uit ging maken met mijn vriendin___
Maar ze bestaan dus![]()
![]()
![]()
Ik heb ook verstand van voetbal
[b]AirwiN schreef [/b]
Hiervoor was er een 70's uurtje.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zeker, is toch meer mijn smaak muziek![]()
Liefst nog ouder. JanisJefferson Airplane
Jimi
![]()
Ik had Woodstock echt graag mee willen maken
Ik plan binnenkort een 40's/50's uurtje![]()
![]()
Dat spul is gigantisch slecht voor je maag manquote:Op maandag 21 februari 2011 18:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Diclofenac. Heldenspul is dat
Verder wel bagger inderdaad.![]()
![]()
Daarom gebruik ik het spaarzaam. Mijn voorraadje is ook bijna opquote:Op maandag 21 februari 2011 18:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Heb er luie darmen aan overgehouden
En de sixties? Wanneer die?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hiervoor was er een 70's uurtje.
Ik plan binnenkort een 40's/50's uurtjeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Waar is het voor?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik het spaarzaam. Mijn voorraadje is ook bijna op
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb nog 30 pillen liggenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik het spaarzaam. Mijn voorraadje is ook bijna op![]()
![]()
Nitrouz nietquote:Op maandag 21 februari 2011 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb ook verstand van voetbal
Die gelooft niet dat Ebicilio binnen 2 jaar bij het Nederlands elftal speelt.
Oja huppel, die Ozbiliz komt ook bij Hollandia vandaan las ik gisteravond
Dat wist ik helemaal nietmaar hem ken ik dan ook niet persoonlijk.
![]()
40/50 uurtje, dat heb ik op mijn werk een keer gedaanquote:Op maandag 21 februari 2011 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hiervoor was er een 70's uurtje.
Ik plan binnenkort een 40's/50's uurtjeEn paracetamol voor je nieren. Zo min mogelijk van die bende gebruikenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat spul is gigantisch slecht voor je maag man
Echt hoor, kutzooi.
Dan koop je iets van ¤1.200-, en moet je er 20 dagen op wachten, hoe fucking nep is dat ?![]()
Wat dacht je van, zo min mogelijk medicijnen in het algemeen nemen?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
40/50 uurtje, dat heb ik op mijn werk een keer gedaan
[..]
En paracetamol voor je nieren. Zo min mogelijk van die bende gebruiken![]()
![]()
Paracetamol ook voor de maag..quote:Op maandag 21 februari 2011 18:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
40/50 uurtje, dat heb ik op mijn werk een keer gedaan
[..]
En paracetamol voor je nieren. Zo min mogelijk van die bende gebruiken
12 Paracetamols zijn in feite genoeg om een volwassen persoon om te leggen.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Koop dan ook gewoon een goeie pc in een goeie winkelquote:Op maandag 21 februari 2011 18:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt hoor, kutzooi.
Dan koop je iets van ¤1.200-, en moet je er 20 dagen op wachten, hoe fucking nep is dat ?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: