Luister jij Dio ja?quote:
Jazekerquote:Op maandag 21 februari 2011 17:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Want daar hoor je spontaan alleen maar goede muziek?
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik neuk lange negers met aids anaal zo hard dat het bloed alle kanten op spat en we kleine neger kindjes krijgen die me dan kontvingen als ze uit de kont van de neger kruipen
Genoeg mensen.quote:
Vrindquote:Op maandag 21 februari 2011 17:08 schreef Viro het volgende:
Hallon Lovelylady, knetter, koelkast en snuf
ik ga geen vieze metal luisterenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Genoeg mensen.
Maar ik gok dat jij het over de rappert hebt.
1970 Sex Machinequote:Op maandag 21 februari 2011 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
SEX MACHINE, dit ook '70?! Dan weet ik veel van '70 nog
De meeste klassiekers stammen uit die tijd dus vanzelfsprekendquote:Op maandag 21 februari 2011 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
SEX MACHINE, dit ook '70?! Dan weet ik veel van '70 nog
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De meeste klassiekers stammen uit die tijd dus vanzelfsprekend
Ruim je wel het bloed op?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:10 schreef spenky het volgende:
Ik luister voor het eerst naar onzin radio!
70's uurtje nuquote:Op maandag 21 februari 2011 17:10 schreef spenky het volgende:
Leuk dat je gaat meeluisteren. Laat je verrassen! Het is hier een vriendelijk gezellige clubquote:Op maandag 21 februari 2011 17:10 schreef spenky het volgende:
Welkomquote:Op maandag 21 februari 2011 17:10 schreef spenky het volgende:
Dan luister je niet de goede Dio. En zeggen dat het vieze metal isquote:
GADquote:Op maandag 21 februari 2011 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
Toen ik op vakantie ging vorig jaar, en we waren op de terugweg, toen neukte ik een konijn dat overreden was en ik van de snelweg had geschraapt. Daardoor kwam ik.
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:11 schreef djkoelkast het volgende:
Deze plaat is verpest door de smaakpolitie, ik denk nu dus dat er een keurmerk wordt uitgedeeld
Mag altijd of het gedraaid wordt is nog maar de vraagquote:Op maandag 21 februari 2011 17:12 schreef spenky het volgende:
jaaa danku danku!
Mag je ook plaatjes aanvragen?
nu niet volgens mij?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:12 schreef spenky het volgende:
jaaa danku danku!
ik ben heel blij jaquote:
Als de DJ op de radio zegt dat requestjes via dm/pm welkom zijn, dan kan je lekker requesten bij de dj. We hebben ook een coole verzoekjensautomaat. Als bijvoorbeeld de dj's niet komen opdagen,quote:Op maandag 21 februari 2011 17:12 schreef spenky het volgende:
jaaa danku danku!
ONZ Radio zou als eerste station de sticker krijgenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MuzieksmaakpolitieHoe awesome zou dat zijn?
Logisch gevolg inderdaadquote:Op maandag 21 februari 2011 17:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee maar ik ben voor meer homo's in de samenleving = meer chicks voor mij
VANAVOND TUSSEN 21 EN 22 ANGIE SPECIAAL VOOR JOUquote:Op maandag 21 februari 2011 17:14 schreef mc-Piel het volgende:
Geen plaatjes aanvragen?
Say whuut!
Ik wilde Angie aanvragen!
Uiteraardquote:Op maandag 21 februari 2011 17:14 schreef Viro het volgende:
[..]
ONZ Radio zou als eerste station de sticker krijgen
Zie rooster.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:14 schreef mc-Piel het volgende:
Geen plaatjes aanvragen?
Say whuut!
Ik wilde Angie aanvragen!
Thanks broederquote:Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
VANAVOND TUSSEN 21 EN 22 ANGIE SPECIAAL VOOR JOU
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorumgeniet van de muziek terwijl ze ergens anders aan het baggeren is![]()
In de wc?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum geniet van de muziek terwijl ze ergens anders aan het baggeren is![]()
Niet iedereen hier stond met een vlaggetje de Duitsers binnen te halen.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef Viro het volgende:
Dat mensen nummers kennen van reclames ipv de hits die het waren in de 70's
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet iedereen hier stond met een vlaggetje de Duitsers binnen te halen.
Lijkt me logisch eigenlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef Viro het volgende:
Dat mensen nummers kennen van reclames ipv de hits die het waren in de 70's
neen dat is best erg enzoquote:
Niet veel mensen hier inderdaad die in 70 al muziek luisterdenquote:
ik ben in een baggerbui.. dus dacht.. laat ik maar even uit het radio topic gaanquote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef Viro het volgende:
[..]
dat zou jij ook moeten doen in de ochtend
Hoezo? Alsof iedereen de seventies heeft meegemaakt. Niet iedereen is 50quote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neen dat is best erg enzo
Succes. KOM je wel snel weer terug?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga even met de kleine Toon spelen
één dikke hyvesrespect voor jou mang!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
BAM. In 1 zin iemand en uitschelden voor bejaarde EN voor NSB'er.
Jij vraagt er gewoon om...quote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet iedereen hier stond met een vlaggetje de Duitsers binnen te halen.
Daar ben ik net mee klaarquote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Succes. KOM je wel snel weer terug?
R&R IS R&R BACKquote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
één dikke hyvesrespect voor jou mang!
Ick wiLL all1 sPanGe BrichtjUs jA sweEtY?!quote:
ik heb het ook niet meegemaakt.. maar goede muziek zoek je op en luister je.. of zet jij alleen de radio en tv aan?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoezo? Alsof iedereen de seventies heeft meegemaakt. Niet iedereen is 50
Nee, tuurlijk niet. Maar dat nummer ken ik van de reclame. Ik zie niet waarom dat een slecht ding is.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb het ook niet meegemaakt.. maar goede muziek zoek je op en luister je.. of zet jij alleen de radio en tv aan?
if you need a schoulder to cry on,quote:Op maandag 21 februari 2011 17:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ick wiLL all1 sPanGe BrichtjUs jA sweEtY?!
het is niet echt slecht.. alleen een beetje jammerquote:Op maandag 21 februari 2011 17:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Maar dat nummer ken ik van de reclame. Ik zie niet waarom dat een slecht ding is.
Justin Bieber en Lady Gaga zijn veel beterquote:Op maandag 21 februari 2011 17:21 schreef Viro het volgende:
Mensen die opeens wel de hits kennen van jackson 5 (niet dat ze slecht waren/zijn), jeugd van nu kent alleen maar commerciële muziek![]()
Is er iemand in dit topic reeks opgegroeid na de 70's/80's met ouders die luisterden naar 70's en 80's muziek ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |