Luister jij Dio ja?quote:
Jazekerquote:Op maandag 21 februari 2011 17:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Want daar hoor je spontaan alleen maar goede muziek?
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik neuk lange negers met aids anaal zo hard dat het bloed alle kanten op spat en we kleine neger kindjes krijgen die me dan kontvingen als ze uit de kont van de neger kruipen
Genoeg mensen.quote:
Vrindquote:Op maandag 21 februari 2011 17:08 schreef Viro het volgende:
Hallon Lovelylady, knetter, koelkast en snuf
ik ga geen vieze metal luisterenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Genoeg mensen.
Maar ik gok dat jij het over de rappert hebt.
1970 Sex Machinequote:Op maandag 21 februari 2011 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
SEX MACHINE, dit ook '70?! Dan weet ik veel van '70 nog
De meeste klassiekers stammen uit die tijd dus vanzelfsprekendquote:Op maandag 21 februari 2011 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
SEX MACHINE, dit ook '70?! Dan weet ik veel van '70 nog
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De meeste klassiekers stammen uit die tijd dus vanzelfsprekend
Ruim je wel het bloed op?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:10 schreef spenky het volgende:
Ik luister voor het eerst naar onzin radio!
70's uurtje nuquote:Op maandag 21 februari 2011 17:10 schreef spenky het volgende:
Leuk dat je gaat meeluisteren. Laat je verrassen! Het is hier een vriendelijk gezellige clubquote:Op maandag 21 februari 2011 17:10 schreef spenky het volgende:
Welkomquote:Op maandag 21 februari 2011 17:10 schreef spenky het volgende:
Dan luister je niet de goede Dio. En zeggen dat het vieze metal isquote:
GADquote:Op maandag 21 februari 2011 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
Toen ik op vakantie ging vorig jaar, en we waren op de terugweg, toen neukte ik een konijn dat overreden was en ik van de snelweg had geschraapt. Daardoor kwam ik.
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:11 schreef djkoelkast het volgende:
Deze plaat is verpest door de smaakpolitie, ik denk nu dus dat er een keurmerk wordt uitgedeeld
Mag altijd of het gedraaid wordt is nog maar de vraagquote:Op maandag 21 februari 2011 17:12 schreef spenky het volgende:
jaaa danku danku!
Mag je ook plaatjes aanvragen?
nu niet volgens mij?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:12 schreef spenky het volgende:
jaaa danku danku!
ik ben heel blij jaquote:
Als de DJ op de radio zegt dat requestjes via dm/pm welkom zijn, dan kan je lekker requesten bij de dj. We hebben ook een coole verzoekjensautomaat. Als bijvoorbeeld de dj's niet komen opdagen,quote:Op maandag 21 februari 2011 17:12 schreef spenky het volgende:
jaaa danku danku!
ONZ Radio zou als eerste station de sticker krijgenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MuzieksmaakpolitieHoe awesome zou dat zijn?
Logisch gevolg inderdaadquote:Op maandag 21 februari 2011 17:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee maar ik ben voor meer homo's in de samenleving = meer chicks voor mij
VANAVOND TUSSEN 21 EN 22 ANGIE SPECIAAL VOOR JOUquote:Op maandag 21 februari 2011 17:14 schreef mc-Piel het volgende:
Geen plaatjes aanvragen?
Say whuut!
Ik wilde Angie aanvragen!
Uiteraardquote:Op maandag 21 februari 2011 17:14 schreef Viro het volgende:
[..]
ONZ Radio zou als eerste station de sticker krijgen
Zie rooster.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:14 schreef mc-Piel het volgende:
Geen plaatjes aanvragen?
Say whuut!
Ik wilde Angie aanvragen!
Thanks broederquote:Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
VANAVOND TUSSEN 21 EN 22 ANGIE SPECIAAL VOOR JOU
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorumgeniet van de muziek terwijl ze ergens anders aan het baggeren is![]()
In de wc?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum geniet van de muziek terwijl ze ergens anders aan het baggeren is![]()
Niet iedereen hier stond met een vlaggetje de Duitsers binnen te halen.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef Viro het volgende:
Dat mensen nummers kennen van reclames ipv de hits die het waren in de 70's
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet iedereen hier stond met een vlaggetje de Duitsers binnen te halen.
Lijkt me logisch eigenlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef Viro het volgende:
Dat mensen nummers kennen van reclames ipv de hits die het waren in de 70's
neen dat is best erg enzoquote:
Niet veel mensen hier inderdaad die in 70 al muziek luisterdenquote:
ik ben in een baggerbui.. dus dacht.. laat ik maar even uit het radio topic gaanquote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef Viro het volgende:
[..]
dat zou jij ook moeten doen in de ochtend
Hoezo? Alsof iedereen de seventies heeft meegemaakt. Niet iedereen is 50quote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neen dat is best erg enzo
Succes. KOM je wel snel weer terug?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga even met de kleine Toon spelen
één dikke hyvesrespect voor jou mang!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
BAM. In 1 zin iemand en uitschelden voor bejaarde EN voor NSB'er.
Jij vraagt er gewoon om...quote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet iedereen hier stond met een vlaggetje de Duitsers binnen te halen.
Daar ben ik net mee klaarquote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Succes. KOM je wel snel weer terug?
R&R IS R&R BACKquote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
één dikke hyvesrespect voor jou mang!
Ick wiLL all1 sPanGe BrichtjUs jA sweEtY?!quote:
ik heb het ook niet meegemaakt.. maar goede muziek zoek je op en luister je.. of zet jij alleen de radio en tv aan?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoezo? Alsof iedereen de seventies heeft meegemaakt. Niet iedereen is 50
Nee, tuurlijk niet. Maar dat nummer ken ik van de reclame. Ik zie niet waarom dat een slecht ding is.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb het ook niet meegemaakt.. maar goede muziek zoek je op en luister je.. of zet jij alleen de radio en tv aan?
if you need a schoulder to cry on,quote:Op maandag 21 februari 2011 17:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ick wiLL all1 sPanGe BrichtjUs jA sweEtY?!
het is niet echt slecht.. alleen een beetje jammerquote:Op maandag 21 februari 2011 17:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Maar dat nummer ken ik van de reclame. Ik zie niet waarom dat een slecht ding is.
Justin Bieber en Lady Gaga zijn veel beterquote:Op maandag 21 februari 2011 17:21 schreef Viro het volgende:
Mensen die opeens wel de hits kennen van jackson 5 (niet dat ze slecht waren/zijn), jeugd van nu kent alleen maar commerciële muziek![]()
Is er iemand in dit topic reeks opgegroeid na de 70's/80's met ouders die luisterden naar 70's en 80's muziek ?
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:21 schreef Viro het volgende:
Mensen die opeens wel de hits kennen van jackson 5 (niet dat ze slecht waren/zijn), jeugd van nu kent alleen maar commerciële muziek![]()
Is er iemand in dit topic reeks opgegroeid na de 70's/80's met ouders die luisterden naar 70's en 80's muziek ?
You ar my everything!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
if you need a schoulder to cry on,
im here for you
and ill cry with you.
if you need someone to talk to,
just call me, day or night.
if you need someone,
im standing right behind you.
i want you to know i really care and im here for you forever.
youre always there when i need you
devoted, loving and true
no one could wish for anything more
than a better friend like you!
ik ben opgegroeid met 16 horsepower, U2 en jeff buckleyquote:Op maandag 21 februari 2011 17:21 schreef Viro het volgende:
Mijn ouders luisterden alle nummers die ik heb ingeprogrammeerd niet he.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:21 schreef Viro het volgende:
dAt FiN iCK soOo lIeF HeEEquote:Op maandag 21 februari 2011 17:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
You ar my everything!
I life 4 you and you now that!
Never I want to lose you,
You meen the world for me!
Tja.. big bang theory om 8 uur..quote:
allebei doen het voor het geld en niet om goede muziek te maken.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Justin Bieber en Lady Gaga zijn veel beter
Kijk ik niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Tja.. big bang theory om 8 uur..:@ !
Heb jij een baan?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:23 schreef Viro het volgende:
[..]
allebei doen het voor het geld en niet om goede muziek te maken.
OmGZor, wy syn nTB sWeetY jy WeeT oVEr WiE Ick PraAtquote:
Daar moet ik zelfs soms om lachenquote:
dat is ook waar, ligt eraan waar je interessegebied ligt.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn ouders luisterden alle nummers die ik heb ingeprogrammeerd niet he.
Ik ben opgegroeid met elektronische muziek en punk en experimenteel en zelfs klassiek, alles behalve het geëikte top 40 reportoire. Toch ken ik al deze muziekHet is gewoon net waar je interessegebied ligt.
90's !!!!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:24 schreef djkoelkast het volgende:
Graag stemmen:
18-19 uur:
60's platen
80's platen
90's platen
Meeste stemmen gelden
Uit welke periode komt ROCK AROUND THE CLOCK? Die moeten we doenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:24 schreef djkoelkast het volgende:
Graag stemmen:
18-19 uur:
60's platen
80's platen
90's platen
Meeste stemmen gelden
80'squote:Op maandag 21 februari 2011 17:24 schreef djkoelkast het volgende:
Graag stemmen:
18-19 uur:
60's platen
80's platen
90's platen
Meeste stemmen gelden
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:24 schreef djkoelkast het volgende:
Graag stemmen:
18-19 uur:
60's platen
80's platen
90's platen
Meeste stemmen gelden
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:24 schreef djkoelkast het volgende:
Graag stemmen:
18-19 uur:
80's platen
Meeste stemmen gelden
Alhoewel ik natuurlijk van 60s minder weet, maar ik ben benieuwder naar 80s...quote:Op maandag 21 februari 2011 17:24 schreef djkoelkast het volgende:
Graag stemmen:
18-19 uur:
60's platen
80's platen
90's platen
Meeste stemmen gelden
Oorspronkelijk 50'squote:Op maandag 21 februari 2011 17:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Uit welke periode komt ROCK AROUND THE CLOCK? Die moeten we doen
80's heeft de meeste foute platen iigquote:Op maandag 21 februari 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alhoewel ik natuurlijk van 60s minder weet, maar ik ben benieuwder naar 80s...
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:30 schreef mc-Piel het volgende:
Strong in my pants with his fingers..
We doen 80's, dus wellichtquote:Op maandag 21 februari 2011 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
komt die dan ook nog even voorbij in dit of het volgende uur?
Dat verstond ik altijd toen ik nog een kleine Spouwerranger wasquote:Op maandag 21 februari 2011 17:30 schreef mc-Piel het volgende:
Strong in my pants with his fingers..
wat is het dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat verstond ik altijd toen ik nog een kleine Spouwerranger was
eet smakkelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 17:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat eten met de jaren 70 op de achtergrond
nee die fripSide. Dat is pas aids.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
9. Filipa Azevedo (10)
Há Dias Assim (Eurovision 2010 - Portugal)
WAT IS DEZEN?!![]()
Strumming my pain with his fingers, singing my life with his words..quote:
ik lachtequote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
@merel: Jij denkt zeker dat je de steve miller band?
Geen garpjes maken.quote:
wtfquote:Op maandag 21 februari 2011 17:34 schreef Snuf. het volgende:
Zo een jongen uit onze klas ging bij biologie vertellen over zijn odols. 3 jaar terug.
Maar het schiet me nu te binnen
hahaha ja klopt. Ik moest ook daar aan denkenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Strumming my pain with his fingers, singing my life with his words..
Maar wat ik net typte dat zong een of andere doos in een van de eerste seizoenen van Idols.
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Strumming my pain with his fingers, singing my life with his words..
Maar wat ik net typte dat zong een of andere doos in een van de eerste seizoenen van Idols.
I was you before!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Strumming my pain with his fingers
Er worden geen verzoekjes gedaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:34 schreef mc-Piel het volgende:
Koelkast vergeet al m'n verzoekjens!
Ik heb er eentje voor het 80's uurtje!
Duran Duran - The reflex
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:34 schreef mc-Piel het volgende:
Koelkast vergeet al m'n verzoekjens!
Ik heb er eentje voor het 80's uurtje!
Duran Duran - The reflex
Maar.. als je het nou eens niet beschouwd als een verzoekje en gewoon zegt van;quote:Op maandag 21 februari 2011 17:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er worden geen verzoekjes gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ander nummer danquote:Op maandag 21 februari 2011 17:36 schreef Spouwerranger het volgende:
Dit nummer, met dat gehijg van die zanger. Lekker fout dit
Sorry voor mijn grove taalgebruikquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
Maar.. als je het nou eens niet beschouwd als een verzoekje en gewoon zegt van;
''Janpiepernuitjes! Nu je het zegt! Die was ik even vergeten maar moest ik nog in het uurtje proppen!''Uurtjes zitten al vol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is omdat ik zwart ben hè?quote:
Ik ga ook zo scheldenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:39 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Sorry voor mijn grove taalgebruik![]()
!
Ik bedoelde natuurlijk: Jansaldermijntjes!
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:40 schreef Snuf. het volgende:
there's one thing that you'll always be ; my friend, you make me smile everytime. Whenever i feel down, you always know just what to say to make my happy again. When we're together we always have so much fun. I just want you to know that you mean the world to me. My life wouldn't be the same without you. Your like an angel to me & thank god everyday he brought you&me together!
Ja!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:40 schreef Snuf. het volgende:
there's one thing that you'll always be ; my friend, you make me smile everytime. Whenever i feel down, you always know just what to say to make my happy again. When we're together we always have so much fun. I just want you to know that you mean the world to me. My life wouldn't be the same without you. Your like an angel to me & thank god everyday he brought you&me together!
Haha neen, ik ben niet zwart!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]dat zal het zijn, ik heb je nog nooit gezien.
HE DAT MOGEN ALLEEN IK EN VIRO ZEGGEN, ROTHOLLANDERS JULLIE JATTEN ALLES!quote:
Wat is deze, a mattie?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:40 schreef Snuf. het volgende:
Ragboerquote:Op maandag 21 februari 2011 17:40 schreef Ragboer het volgende:
ik represent de sletnaaiers, de dikke zuendraaiers, de op de wetschijters en de echte westsiders
represent de nikedrager en elke uitdager komt in een lijkwagen, LATER
paf voor de haters paf voor de praters fuck roddelaars methun fuck'd up verhaaltjes, maak is plaats voor de baas met status haters met praters die dragen geen wapens NEE
ik represent de snelkrakers de in de celslapers en de snellegeldmakers
fuck de bigtimers de op me pikrijders die over chick rijmen terwijl hun pik klein is
represent de boys die komem uit mn buurt kom niet in me buurt want er word op je gevuurd
represent de buurtzwervers hagenezen rotterdammers amsterdammers en natuurlijk ook de utrechters
fuck de katvangers die niks kunnen, sukkels die je misgunne komen altijd shit lullen
pak ze heloef, ik support je door dik en dunquote:Op maandag 21 februari 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
[..]
HE DAT MOGEN ALLEEN IK EN VIRO ZEGGEN, ROTHOLLANDERS JULLIE JATTEN ALLES!
ALS DAT MIJN FAVORIETE KENSERUTRECHENEES NIET IS!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:40 schreef Ragboer het volgende:
ik represent de sletnaaiers, de dikke zuendraaiers, de op de wetschijters en de echte westsiders
represent de nikedrager en elke uitdager komt in een lijkwagen, LATER
paf voor de haters paf voor de praters fuck roddelaars methun fuck'd up verhaaltjes, maak is plaats voor de baas met status haters met praters die dragen geen wapens NEE
ik represent de snelkrakers de in de celslapers en de snellegeldmakers
fuck de bigtimers de op me pikrijders die over chick rijmen terwijl hun pik klein is
represent de boys die komem uit mn buurt kom niet in me buurt want er word op je gevuurd
represent de buurtzwervers hagenezen rotterdammers amsterdammers en natuurlijk ook de utrechters
fuck de katvangers die niks kunnen, sukkels die je misgunne komen altijd shit lullen
Maar ik ben indo, dus ook soortvan etnische minderheidquote:Op maandag 21 februari 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
[..]
HE DAT MOGEN ALLEEN IK EN VIRO ZEGGEN, ROTHOLLANDERS JULLIE JATTEN ALLES!
Wat is snufland?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:41 schreef Snuf. het volgende:
BTW SPOUWERRANGER WOON JIJ IN SNUF LAND?
EEN PINDAAAAAAquote:Op maandag 21 februari 2011 17:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar ik ben indo, dus ook soortvan etnische minderheid..
Poepchineesquote:Op maandag 21 februari 2011 17:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar ik ben indo, dus ook soortvan etnische minderheid..
Hé kutbruine, heb je alles lopen onderrochelen ofzo?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
ALS DAT MIJN FAVORIETE KENSERUTRECHENEES NIET IS!
Onelove broeder
Yesss..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Ik woon in snufland.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:41 schreef Snuf. het volgende:
BTW SPOUWERRANGER WOON JIJ IN SNUF LAND?
Ik woon in snufland!quote:
Rotterdam is het hoofdkwartierquote:Op maandag 21 februari 2011 17:44 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik woon in snufland!![]()
Het hart van de ONZ maffia ofnoh?
35min fietsen via zevenhuizen.. of 15min auto.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:44 schreef Spouwerranger het volgende:
Altijd die haat tegen BrabantNoord-Holland. Om moe van te worden
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:44 schreef Spouwerranger het volgende:
Altijd die haat tegen Brabant. Om moe van te worden
Wanneer snappen jullie het nou eindelijk dat Zuid-Holland superieur is aan welke provincie dan ookquote:
SPREEK DIT EENS IN BRABANDERquote:Op maandag 21 februari 2011 17:44 schreef Spouwerranger het volgende:
Altijd die haat tegen Brabant. Om moe van te worden
Pics van je mams !quote:Op maandag 21 februari 2011 17:45 schreef Spouwerranger het volgende:
TROUWENS NU IK ER AAN DENK, MIJN MOEDER IS ROTTERDAMSE
WAT DENK JIJ IK HEB HET KASTEEL AFGEHUURDquote:Op maandag 21 februari 2011 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
rotterdam![]()
Om feyenoord. Kan het in de wijk kralingen of Spangen? Dan fleur je me op
Iedereen vind van zijn eigen provincie dat ie beter is dan de rest. Dus kutvraagquote:Op maandag 21 februari 2011 17:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[..]
Wanneer snappen jullie het nou eindelijk dat Zuid-Holland superieur is aan welke provincie dan ook.. ?
hahaha ja ik weetquote:Op maandag 21 februari 2011 17:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
SPREEK DIT EENS IN BRABANDER![]()
Graag gelukigge gekken gaan gratis gokken
Das beterquote:Op maandag 21 februari 2011 17:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WAT DENK JIJ IK HEB HET KASTEEL AFGEHUURD
Ik deed altijd drugsdealen in roffa.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
rotterdam![]()
Om feyenoord. Kan het in de wijk kralingen of Spangen? Dan fleur je me op
Stiekem hossel jij zomermeisje/.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik deed altijd drugsdealen in roffa.
En dan ff naar het GWK bij centraal om me moneyz te droppen jwz.
Of ff naar de polikliniek bij Dijkzigt of Cool. Wapens kopen in Tarwewijk en dan nog wat hoeren kopen bij Tussendijken.
Jwz
Spouwerranger woon je in Helmond?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:48 schreef Spouwerranger het volgende:
Er is hier toch een dj geweest die uit deurne komt? met dat eindhovens accent?
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgens mij is de Brasserie gesloten
MAAR WE GAAN HARD
[ afbeelding ]
Noeeesss zeg vader moeder dood haha a sahbi.quote:
Geboren en getogen in Eindhovenquote:
Waaassuuppppp nigguh!quote:
Oke ik ga vrijdag naar Eindhoven en dan naar Helmond waarschijnlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 17:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Eindhoven. Helmonds accent is half limburgs. Als iemand een brabants accent heeft, ben ik dat wel
Echt? Opstappers ofwat?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke ik ga vrijdag naar Eindhoven en dan naar Helmond waarschijnlijk
SPARTA ROTTERDAM OLE OLE OLEquote:
Die ene keer dat PSV met 10-0 van feyenoord won. Ik was bij die wedstrijdquote:Op maandag 21 februari 2011 17:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
SPARTA ROTTERDAM OLE OLE OLE
Hooligan we komen jullie stad KAPOT MAKEN
Ik ben al een keer mee geweest naar Eindhoven tegen PSV en toen gingen we door Eindhoven rijden want we hadden 1-1 gespeeld en vlaggen op de bus alles
Stoer.. jij wil zeker aangeraakt worden?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die ene keer dat PSV met 10-0 van feyenoord won. Ik was bij die wedstrijd
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Stoer.. jij wil zeker aangeraakt worden?Ik ben gewoon trots dat ik daar bij heb mogen zijn. We hebben die kakkerlakken gegeven wat ze verdiende, enkel vernederingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
KLIK KLAK JEWEETZELLEF 030quote:
Ik verstond Hardcorequote:Op maandag 21 februari 2011 17:56 schreef Dalando het volgende:
Hoor ik daar ''I want some hardstyle tonight''?
Doe mij een blikkie euroshopper energy..quote:Op maandag 21 februari 2011 17:56 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga jullie even verlaten naar de Albert Heijn
quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Noeeesss zeg vader moeder dood haha a sahbi.
Nohh die meisje is wel 079 vrieend ik wait, maar ik hossel enkel vissen swa.
dalandoquote:
hmm.. reflex had me meer geboeit!quote:
LIKE A BAAAWSquote:Op maandag 21 februari 2011 17:57 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto van mc-Piel in aktie.
Carli!quote:
Knetter! En marathon beetje overleefdquote:
BITCH I'M A MONSTER NO GOOD BLOOD SUCKER, FAT MOTHERFUCKERS NOW LOOK WHO'S IN TROUBLE AS YOU RUN THROUGH MY JUNGLE, ALL YOU HEAR IS RUMBLE!quote:
beidenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:58 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Knetter! En marathon beetje overleefdOf je scharrel overleefd?
Heel goed zelfsquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dalandoik word blij van jou
quote:
IM THE BAAAWS!quote:
quote:
Leuke gezichtenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:01 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Familiefoto van Ragboer!
wat een rare gezichtenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:01 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Familiefoto van Ragboer!
Dat soort types zag ik vorige week nog in voetbalfans.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:01 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Familiefoto van Ragboer!
PS: Michael jacksonquote:Op maandag 21 februari 2011 18:01 schreef Dalando het volgende:
0172 & 030 in het oranje,
Alles buiten snuf. land is groen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Obelix is een aardige, relaxte gozer hoor. Nooit gezeik mee, hij is alleen niet zo slim. 20x beter dan die wijven van AZ of die Ajaxgozer die een jaar niet in de ArenA was geweest. Die van Willem II was trouwens wel een eckte.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat soort types zag ik vorige week nog in voetbalfans.
Waar is me boy Ragboer als je hem nodig hebt?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:01 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Familiefoto van Ragboer!
Nieuwegeinquote:Op maandag 21 februari 2011 18:01 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Familiefoto van Ragboer!
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:01 schreef Dalando het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:01 schreef Dalando het volgende:
Forum Opties | |