Die jongen hangt een beetje de lafbek uit door niet te zeggen wat die jongens zijn. Nodig dan geen cameraploeg uit he als je om de feiten heen gaat draaien.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Obelix is een aardige, relaxte gozer hoor. Nooit gezeik mee, hij is alleen niet zo slim. 20x beter dan die wijven van AZ of die Ajaxgozer die een jaar niet in de ArenA was geweest. Die van Willem II was trouwens wel een eckte.
Snuf. land = baasquote:Op maandag 21 februari 2011 18:07 schreef Dalando het volgende:
0172 & 030 in het oranje,
Alles buiten snuf. land is groen.
Haha super! Ik ben uiteindelijk wakker gebleven tot Q uit haar werk was, toen een uurtje geslapen en vervolgens om 21:00 uur tot 5:30 uur. Toen ontbijt gemaakt en weer geslapen tot 12:00. Best uitgerust nuquote:Op maandag 21 februari 2011 18:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vanancht 12 uur lang nadat ik 37u op was
He Popje!quote:
Leuk volk.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:08 schreef mc-Piel het volgende:
Familiefoto van me boy Ragboer
[ afbeelding ]
Zo staat ie ook even in deze!
Het is het 80's uurtje he.quote:
SHE'S THE BAWS!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:
Trekt zich terug in Snuf land.quote:
Mattie, gisteren had Nitrouz wat rap opstaan van Steen, komt die Spinal ff langs. Zegt Nitta van "Shoutout aan de boys van Zoetermeer".quote:Op maandag 21 februari 2011 18:08 schreef mc-Piel het volgende:
Familiefoto van me boy Ragboer
[ afbeelding ]
Zo staat ie ook even in deze!
FUCK YEAH!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mattie, gisteren had Nitrouz wat rap opstaan van Steen, komt die Spinal ff langs. Zegt Nitta van "Shoutout aan de boys van Zoetermeer".
heb je alsnog snel gedaan mang!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:12 schreef Snuf. het volgende:
Ik kwam nog een Sparta mattie tegen bij de AH gezelligheid.
Ait, ait wat heb je meeghosseld? Wodka, Safari?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
wholla hier ben ik mattie was even naar de Albert Heijn
Nu kan ik me mooi een nieuw ritme aanmaken van 01:00-09:00u slapenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:09 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Haha super! Ik ben uiteindelijk wakker gebleven tot Q uit haar werk was, toen een uurtje geslapen en vervolgens om 21:00 uur tot 5:30 uur. Toen ontbijt gemaakt en weer geslapen tot 12:00. Best uitgerust nu
Of diepvries pizza en chips?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ait, ait wat heb je meeghosseld? Wodka, Safari?
4 Worsten om te eten en een zak M&M'squote:Op maandag 21 februari 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ait, ait wat heb je meeghosseld? Wodka, Safari?
Ze zijn een koppel vind je het raar dat ze met elkaar eens zijnquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:15 schreef mc-Piel het volgende:
waarom is deze voudt?
Geweldige plaat!
Wij zijn het ook weleens niet met elkaar eens hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn een koppel vind je het raar dat ze met elkaar eens zijn
Zie mijn 1e post in dit topicquote:Op maandag 21 februari 2011 18:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
wholla hier ben ik mattie was even naar de Albert Heijn
We zijn het vaker niet dan wel eensquote:Op maandag 21 februari 2011 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn een koppel vind je het raar dat ze met elkaar eens zijn
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:07 schreef Dalando het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:07 schreef Dalando het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:15 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wij zijn het ook weleens niet met elkaar eens hoor.
Jullie zijn het er wel over eens dat je jullie het niet altijd met elkaar eens zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We zijn het vaker niet dan wel eens
?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:16 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga mijn eigen wereld maken.
Met snuf.land en rockland =D
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn het er wel over eens dat je jullie het niet altijd met elkaar eens zijn.
heloefland!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:16 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga mijn eigen wereld maken.
Met snuf.land en rockland =D
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn het er wel over eens dat je jullie het niet altijd met elkaar eens zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dag Turdus Merulaquote:!
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!![]()
Hoe is het met jullie allemaal?![]()
Heb ik nog wat gemist?
En tof nummer![]()
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:17 schreef Snuf. het volgende:
Popje is holmaatje van koelkastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Picss van merel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
You just lost the game.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:17 schreef Rockiejj het volgende:
Ik weet een leuk spel, wacht, even voorbereiden!![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:18 schreef Popje-popje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:18 schreef mc-Piel het volgende:
Picss van merel!ik keek EN ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:18 schreef mc-Piel het volgende:
Picss van merel!Mooie foto welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WATquote:Op maandag 21 februari 2011 18:20 schreef Dalando het volgende:
Lekker, met saus.
En scroll iets naar beneden.
THE
FUCK![]()
Staat je goed zo die veren!quote:
Ik ben aan het eten, kan ik veilig kijken?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:20 schreef Dalando het volgende:
Lekker, met saus.
En scroll iets naar beneden.![]()
Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 18:20 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik ben aan het eten, kan ik veilig kijken?
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
Foto van Merel in rode bikini
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:21 schreef djkoelkast het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
She's a superfreak! Superfreak!Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
En nu zonder kleertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt het andere mensen ook op dat merel geen tepels heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:quote:Op maandag 21 februari 2011 18:18 schreef mc-Piel het volgende:
Picss van merel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Merel heeft dan wel geen tieten.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Forum Opties Forumhop: Hop naar: