Puisten heb ik dan weer niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:20 schreef Cerbie het volgende:
Journalistiek vandaag de dag, puistige HBO'ers in een knetterlinks fraudeerinstituut
Ohja dit is fok. Je hebt zeker ook een lul van 21cm.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ohja dit is fok. Je hebt zeker ook een lul van 21cm.
Hoe raad je het zo?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ohja dit is fok. Je hebt zeker ook een lul van 21cm.
Ik ken users die er één van 1.80m hebbenquote:
Die zie ik regelmatig in POL.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik ken users die er één van 1.80m hebben
Sommige users bestaan uit 1.80 m opgestapelde stront.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik ken users die er één van 1.80m hebben
Zo ontstaan de Lambiekjes van deze wereldquote:Op maandag 21 februari 2011 16:24 schreef Cerbie het volgende:
Omdat een plaatje meer zegt dan 1000 woorden:
[ afbeelding ]
Zoveelquote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef mlg het volgende:
Ik ken fokkers die 1,80 op hun bankrekening hebben.
Ooooooh, wat een land.quote:De beste zelfverdediging tegen een geestelijk gestoorde schutter is volgens de Republikeinen terugschieten.
Wat een landquote:
Veronicaquote:Op maandag 21 februari 2011 16:27 schreef Cerbie het volgende:
*heeft Veronica top 1000 allertijden opstaan*
#52, kan nog wel even vooruit![]()
Geweldig toch, ik zie het al helemaal voor me:quote:
Echt?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef mlg het volgende:
Ik hoorde laatst ook een mooie. De duitsers durfde zwitserland niet aan te vallen, omdat in die tijd bijna iedereen een wapen had.
Lijkt Nederland wel:quote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef Cerbie het volgende:
In België weten ze tenminste van aanpakken.
http://www.brusselnieuws.(...)tro?show=audio_60515
quote:Stel je voor dat Bart De Wever zo'n voorstel zou doen, dan zou je de rooie rakkers nogal horen en zien steigeren...Bah!
Vroeg me al af waar je bleefquote:
quote:
Was ff chillen met homies, jeweettoch.quote:
Is toch ook wat, ga je het leger in met alle verwachtingen van dien en dan mag je conducteur gaan spelen in de metro. 's Werelds meest lullige RickRoll.quote:
Was gewoon een serieuze vraag hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:35 schreef ethiraseth het volgende:
Ah, Mlg begint weer lompe dm's te sturen.
Ja, dat is weer eens wat anders dan de Taliban onder vuur nemen in Afghanistan.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is toch ook wat, ga je het leger in met alle verwachtingen van dien en dan mag je conducteur gaan spelen in de metro. 's Werelds meest lullige RickRoll.
De beste brillen:quote:
Precies, vraag me af hoe ze dan nu rekruteren. Kijken hoe goed je jongeren kan laten opstaan voor ouderen?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat is weer eens wat anders dan de Taliban onder vuur nemen in Afghanistan.
Ik heb nu deze;quote:Op maandag 21 februari 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De beste brillen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, vraag me af hoe ze dan nu rekruteren. Kijken hoe goed je jongeren kan laten opstaan voor ouderen?
[ ] Geschikt
[ ] Ongeschikt
Mwoah mwoah. Hoeveel betaal je voor zo'n apparaat? Ik heb mij voorgenomen om niet meer dan vijftig euro neer te leggen voor een zonnebril omdat ik elk jaar 2 a 3 verslijt.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb nu deze;
[ afbeelding ]
Zelfde als Paul Carrack had
Maar nu weet ik niet of ik een Wayfarer of Clubmaster ga nemen.
Ik heb niet echt een hoofd voor aviators. Heb er wel één, maar toch.quote:
"Explosieve opruimingsdienst Kazerne "....." ontmantelt explosieve situaties in de metro".quote:Op maandag 21 februari 2011 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Worden ongetwijfeld flitsende wervingsreclames.
Heb je een rond hoofd?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een hoofd voor aviators. Heb er wel één, maar toch.
meiertje ongeveer.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah mwoah. Hoeveel betaal je voor zo'n apparaat? Ik heb mij voorgenomen om niet meer dan vijftig euro neer te leggen voor een zonnebril omdat ik elk jaar 2 a 3 verslijt.
Juist niet.quote:
Gewoon normaal. Ik wil geen bril die je halve gezicht bedektquote:
Dat is mij iets te gek. Ik ben nooit zuinig op die dingen. Vorig jaar zomer liet ik mn bril op mn passagierstoestel liggen. Komt iemand naast me zitten; doei bril. Een paar maanden daarvoor had ik mn bril op in Egypte laten liggen en enige tijd daarvoor was ik op mn bril gaan staan. Vervloekt!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
meiertje ongeveer.
[ afbeelding ]
Billy Joel met wayfarer![]()
quote:
Wees blij dat je nog vergoddelijk wordt door de markt. Dat is zomaar ineens afgelopen.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:00 schreef eriksd het volgende:
Echt niet normaal dat je tegen het einde van je bachelor al bestookt wordt met bijbanen, gratis boeken, stages en zelfs een headhunter kantoor dat jou in hun systeem wil hebben. Ik wil gewoon rustig mijn studie afronden
Ik hoop het niet. Maar nu nog even niet gaarne.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog vergoddelijk wordt door de markt. Dat is zomaar ineens afgelopen.
Dan raak je net zo gemarginaliseerd als ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog vergoddelijk wordt door de markt. Dat is zomaar ineens afgelopen.
Ik dacht dat je al met een master bezig wasquote:Op maandag 21 februari 2011 17:00 schreef eriksd het volgende:
Echt niet normaal dat je tegen het einde van je bachelor al bestookt wordt met bijbanen, gratis boeken, stages en zelfs een headhunter kantoor dat jou in hun systeem wil hebben. Ik wil gewoon rustig mijn studie afronden
Ik ben 2.5 jaar bezigquote:Op maandag 21 februari 2011 17:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al met een master bezig was
In welk opzicht?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:07 schreef eriksd het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)an_wilders.html#more
Wat een faal weer dit.
Backfirequote:Op maandag 21 februari 2011 19:05 schreef betyar het volgende:
Mijn vrouw weet niet hoe je gehaktballen klaar moet maken.![]()
Zaten we hier aan de van binnen nog rode ballen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Backfireik zocht een lintworm-plaatje zonder safesearch
quote:
Dubbele backfirequote:Op maandag 21 februari 2011 19:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Een voordeel is wel dat ik dan wat kilo's kwijt raak![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dubbele backfireik kwam op de wikipagina van de vossenlintworm.
Eerst de spoiler lezen voordat ik google.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het einde van een tijdperk khadaffi vermoed ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:25 schreef remlof het volgende:
Goeienavond. Dit wordt weer een avond de ontwikkelingen in Libië volgen vrees ik
Ja, en dat is zeker niet verkeerd.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Het einde van een tijdperk khadaffi vermoed ik.
Voor vrede dienen soms slachtoffers te vallen helaas.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en dat is zeker niet verkeerd.
Maar tegen welke prijs?
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:34 schreef GSbrder het volgende:
Hoe is de date van Ethiraseth afgelopen btw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:34 schreef GSbrder het volgende:
Hoe is de date van Ethiraseth afgelopen btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |