waar haal je die knuffels?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, en hij heeft vandaag van mij een Tombliboo-knuffel gekregen waar het broekje van aan- en uitkan en er zit ook een dekentje bij, zodat je hem in bed kunt leggenAls ik hier zo'n beetje lees dat hij over een tijdje wellicht meer interesse zal krijgen voor rollenspellen een schot in de roos dus! Wel grappig, bij mijn ouders ging hij er ook meteen helemaal mee knuffelen enzo
En mijn mijn vader noemt het een Tombiboy
Oh, wat lief!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:08 schreef simmu het volgende:
[..]
waar haal je die knuffels?
seleentje vind in de droomtuin geweldig (die staat dan ook nu naast me tloontuin! te roepen. zizi!)
Wat is 'ie enorm schattig! Maar ehm, zing jij niet vooral van het molletje?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Even een leuk filmpje van mijn kleine vriendje
(net uit bed, dus nog met out-of-bed-look)
Lars zingt van het molletje
/lurker in/quote:Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb Linda2205 ook al een poosje niet gezien. Ligt dat aan mij? Ben benieuwd hoe het met Lotte gaat! (en met haar!)
Er zijn niet heel veel foto's gemaaktquote:Op maandag 21 februari 2011 17:47 schreef Twinkly het volgende:
Ohhh wat leuk oeke!!Ik ben jaloers, lekker Elin geknuffeld!
Wat fijn dat de treinreis zo goed ging, ondanks dat hij moe was. Ik ben benieuwd naar de eventuele foto's!
oh, als je dat zou willen doen! vooral iggle piggle is hier favoriet! met upsy daisy als goede runnerupquote:Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, wat lief!Ze hadden ze hier bij de blokker.. Ik had ze een week geleden al gezien bij de blokker bij mijn werk, maar daar waren ze ¤ 20,= en dat vond ik een bizar bedrag. Nu kwam ik toevallig in de blokker hier verderop en daar waren ze afgeprijsd, ¤ 5,= per stuk! Ze hadden alleen niet zo veel keuze meer, ik heb nu de oranje met groene Tombliboo voor Stef en daar lag er nog 1 van, en er lag nog een Tombliboo roze met geel. Er lagen ook kleinere knuffeltjes, daar hadden ze nog Upsy Daisy, Makka Pakka en Iggle Piggle van voor ¤ 2,50 per stuk, maar bij deze grotere kan het broekje uit en zat er een dekentje bij en dat vond ik leuker.. Ik ben donderdag ook vrij, dan kan ik wel even voor je gaan kijken als je dat wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |