abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93100455
Het dreumestopic (1-2 jaar) Deel 116

De dreumesjes:

*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_93100519
Oeps...deed ik dat?????
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_93100543
De laatste posts gingen over het Fok! tuinbroekje! O+
En over muesli zonder teveel zoetigheid: Zonnatura (in mijn herinnering is Euroshopper-muesli ook heel sober).
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_93100566
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oeps...deed ik dat?????
Oh! Ik dacht dat je offline was! Maar je hebt je status verborgen :@
pi_93100665
Ik hou zelf niet van muesli, omdat hetn iet knapperig is. Ik vind het knapperige van cruesli dus fijner, maar het hoeft niet zoet. Iemand zoiets al eens gevonden? Hetb het idee dat cruesli altijd gesuikerd is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93100693
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:02 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Oh! Ik dacht dat je offline was! Maar je hebt je status verborgen :@
:D wist niet eens dat dat kon

Maar goed dat je hem hebt geopend hoor, deze dwaas had niks door :P
pi_93101738
Heb net ff op de achterkant van het mueslipak hier gekeken en de stukjes fruit zijn gesuikerd. 't Is ook mierzoet. Maar vind het wel weer fijn dat er pitten, zaden en noten inzitten.

Oek, jij maakte toch wel eens amandelmelk? Hoe deed je dat ook alweer? Which reminds me dat ik binnenkort weer een kokosnoot ga halen; deze keer een die niet beschimmeld is. (De laatste keer had ik Lente de melk al gegeven -die prima smaakte overigens- voordat ik de noot had opengebroken; die bleek dus zwaar beschimmeld te zijn. Een uur later was ze dan ook zwaar aan de diarree.) Of zou kokosmelk sowieso erg laxerend werken?

Wat klinkt dat gezellig, Claudia, Ivan die zo lekker meekneutert. Ik moet mezelf er regelmatig aan herinneren om Lente ook wat taakjes te geven als ik zelf ergens mee bezig ben, vindt ze geweldig.
pi_93102224
Geen idee Ssserpente, maar als het niet goed was zou die diarree daar heel goed vandaan kunnen komen natuurlijk

Lars had gister de yogho van Meike te pakken, en na een slokje ervan te hebben gedronken had hij binnen een half uur een dikke poepluier.
Kon toeval zijn natuurlijk, dus vanmorgen heeft ie weer een beetje yogho gehad, en weer!

Conclusie: melk is nog niet zo'n goed idee. Weten we dat ook weer.
pi_93102272
He hallo allen! Ik ben weer terug van weggeweest! Hadden effe een weekje vakantie zonder internet en daarna ook effe weinig geinternet omdat de vakantie schijnbaar de perfecte tijd was om alledrie ziek te worden }:|

Ik heb een beetje bijgelezen, maar eigenlijk te weinig om nuttig commentaar te geven, dus alleen effe een WELKOM aan Simmu en Ravi, Hannah en Octo en Freecell en Florian (zo uit mijn hoofd de nieuwkomers?)

Vanaf nu doe ik weer mee :P
pi_93102276
Over dat meehelpen, leuk is dat!
Lars geniet ook echt wanneer hij in de winkel mag meehelpen, flessen in de automaat doen, spullen op de band leggen.
Zo grappig.
Dan worden het ineens wel echte mensjes ja.
pi_93102396
Ff Gegoogled; kokosmelk werkt idd laxerend, bestaat dan ook voor 22% uit olie.

Iets voor Amelie, Huup?

Da's idd makkelijk geconcludeerd zo, Karin. :D
pi_93105237
Iris ontbijt eigenlijk nog met een papfles, maar af en toe krijgt ze ook wat smacks met yoghurt. De ene keer heeft ze liever een stukje brood, de andere keer wat smacks. Ook zoete meuk, maar ik zit het zelf ook te eten met yoghurt en dan kijkt ze het zowat uit mn bord :o

Voor Mirte had ik een tijdje van die muesli vanaf 15 mnd van bambix, maar die heb ik hier in de supermarkt nog niet ontdekt... misschien eens bij een andere kijken...
Fake it till you make it...
pi_93105390
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Geen idee Ssserpente, maar als het niet goed was zou die diarree daar heel goed vandaan kunnen komen natuurlijk

Lars had gister de yogho van Meike te pakken, en na een slokje ervan te hebben gedronken had hij binnen een half uur een dikke poepluier.
Kon toeval zijn natuurlijk, dus vanmorgen heeft ie weer een beetje yogho gehad, en weer!

Conclusie: melk is nog niet zo'n goed idee. Weten we dat ook weer.
wel handig om te weten voor alstie verstopt zit!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93105498
Ik heb Linda2205 ook al een poosje niet gezien. Ligt dat aan mij? Ben benieuwd hoe het met Lotte gaat! (en met haar!)

Isabeau krijgt 's ochtends een papfles én daarna nog een boterham. De papfles krijgt ze als ze vroeg wakker is en daarna slaapt ze dan nog even. Als ze dan openieuw wakker is krijgt ze een boterham. Ze heeft dan ook echt nog trek. Maar soms krijgt ze ook wel eens yoghurt en een ei. (niet doorelkaar natuurlijk :') )
pi_93105828
Even een leuk filmpje van mijn kleine vriendje
(net uit bed, dus nog met out-of-bed-look)
Lars zingt van het molletje
  maandag 21 februari 2011 @ 16:05:19 #16
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93106035
Ooowwww Karin wat een lekker ventje O+

en wat ben jij leuk hihihih
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_93106556
Lars met die gebaren O+
pi_93106592
We hebben net gefietst. Dat had ik beloofd voor als ze geslapen had, dus dat was ook het eerste wat ze zei toen ik de kamerdeur opendeed toen ze wakker was: tietsuh!
Een blokje om, want het was best koud. Even naar de Wibra alwaar mevrouw een Hello Kitty knuffel heeft gescoord waar ze momenteel onafscheidelijk mee is O+ En even langs kruidvat voor wat speldjes, want speldjes zijn ineens helemaal hot. Was het tot voor kort lastig om iets in haar haar te doen en onmogelijk om het daar langer dan 2 minuten te laten zitten, vanmorgen hadden we een klein drama omdat ik zei (nadat ze 4 keer plagend weggelopen was als ik haar wilde oppakken) dat ze dan vandaag geen speldjes kreeg :o'Niets veranderlijker dan een (zelfs heel jonge) vrouw :')
pi_93106696
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:17 schreef miss_sly het volgende:
Even naar de Wibra alwaar mevrouw een Hello Kitty knuffel heeft gescoord waar ze momenteel onafscheidelijk mee is O+
Ah, gelukkig. Ik maakte me al zorgen of ze die wel zou krijgen :P Iedere keer als ik bij de Wibra kom zie ik ze daar liggen. Ze roepen gewoon "SENNAAAAAAAAAA"
pi_93107355
Ja, de Wibra is de andere kant op, maar ik had het wel in mijn oren geknoopt dat je dat had gezegd, Sorbootje :Y Senna is je ontzettend dankbaar O+ :D
  maandag 21 februari 2011 @ 16:45:22 #21
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_93108104
Haai :)

Ik ben gisteren vergeten Simmu en Ravi welkom te heten! :@ o|O Alsnog heel erg gefeliciteerd :* :* Leuk dat jullie er weer bijzijn! En eind van de week volgt Happy ook met Daan, last ik net op Twitter. Yay! *O*

Vanmorgen om half vijf hoorde ik heel hard *BRUL* en toen ik vervolgens mijn ogen even had geknipperd was het half zeven :o Ik had eerder hier moeten klagen! :o Hij heeft heel even gehuild en daarna nog heel even gespeeld in bed, en nu is hij weer heel vrolijk. Ik heb net met gevaar voor eigen vingers nog eens in zijn mond gevoeld omdat ik reeds het vermoeden had dat er weer iets op springen staat, en ja hoor: de twee bovenste hoektanden veroorzaken dikke bulten en aan één kant een blauw plekje in het tandvlees. Niet gek dus, dat het kind weer aan het spoken is, arme drommel. Als ik het zo eens bekijk heeft hij, als deze twee door zijn, volgens míj nog maar iets van 2 of 3 kiezen te gaan ofzo (het melkgebit heeft maar 8 kiezen toch?).. En daarvan is dus eigenlijk het meeste wel doorgekomen in de afgelopen 2,5 maand :') Zou hij na deze gebitsmarathon misschien weer leren uitslapen?

Anyway, hij heeft vanmiddag lekker bij opa en oma gespeeld, hij noemt mijn vader nu 'pa' O+ We stapten uit de auto, hij wees naar de gevel van hun huis en riep 'pa!' en toen mijn vader hem oppakte weer :) Later wees hij hem ook nog aan op een foto en zei het ook weer, echt heel lief :)

Senna met haar Hello Kitty-knuffel O+ O+ Ik heb geen enkele reden om zulke dingen te kopen, maar ik vind ze zó schattig O+ En dan met zo'n snoezig meisje eraan vast.. O+

Twinks, mijn hemel, wat een rotnacht weer zeg! :* :* Ik kan je alleen maar vertellen dat als Stef echt goed last van doorkomende gebitsbandieten heeft, pcm bij hem ook niet meer helpt. Niks helpt dan, eigenlijk. Ik zou het heel naar vinden voor Niels als hij er ook zo vreselijk last van heeft, arme :* :*

Ssserpente, zo staat Stef tegenwoordig ook onder de douche :D En dan wil hij zichzelf het liefst ook zelf wassen, maar als we hem zijn zeep geven gaat hij zich éérst wel wassen, maar neemt daarna snelsnel nog even een hap uit het stuk zeep :') Toch jammer van je zeepje van ¤ 5,nogwat per 100 gram :') Ik vind het er heel volwassen uitzien, ook met dat hoofdje zo een beetje gebogen.

Claudia, grappig hoe dat dan gaat he, echt mert van die sprongetjes :)
3!
  maandag 21 februari 2011 @ 16:49:08 #22
95408 Incantrix
pi_93108315
Ohja, en hij heeft vandaag van mij een Tombliboo-knuffel gekregen waar het broekje van aan- en uitkan en er zit ook een dekentje bij, zodat je hem in bed kunt leggen O+ Als ik hier zo'n beetje lees dat hij over een tijdje wellicht meer interesse zal krijgen voor rollenspellen een schot in de roos dus! Wel grappig, bij mijn ouders ging hij er ook meteen helemaal mee knuffelen enzo O+ En mijn mijn vader noemt het een Tombiboy :D
3!
pi_93108714
Dit dus:

Dora kijken met Kitty O+

[ Bericht 32% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:44:16 ]
  maandag 21 februari 2011 @ 17:00:23 #24
95408 Incantrix
pi_93108850
O+
3!
pi_93109048
Ahhh, wat zoet, met d'r Kitty. O+

Ik gooi er een filmpje in van Ivan & Otto:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93109170
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, en hij heeft vandaag van mij een Tombliboo-knuffel gekregen waar het broekje van aan- en uitkan en er zit ook een dekentje bij, zodat je hem in bed kunt leggen O+ Als ik hier zo'n beetje lees dat hij over een tijdje wellicht meer interesse zal krijgen voor rollenspellen een schot in de roos dus! Wel grappig, bij mijn ouders ging hij er ook meteen helemaal mee knuffelen enzo O+ En mijn mijn vader noemt het een Tombiboy :D
waar haal je die knuffels?

seleentje vind in de droomtuin geweldig (die staat dan ook nu naast me tloontuin! te roepen. zizi!)
pi_93109359
Senna lekker op de bank met je Hello Kitty O+

Ivan O+ wat een heerlijk lachje!
  maandag 21 februari 2011 @ 17:15:23 #28
95408 Incantrix
pi_93109476
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:08 schreef simmu het volgende:

[..]

waar haal je die knuffels?

seleentje vind in de droomtuin geweldig (die staat dan ook nu naast me tloontuin! te roepen. zizi!)
Oh, wat lief! O+ Ze hadden ze hier bij de blokker.. Ik had ze een week geleden al gezien bij de blokker bij mijn werk, maar daar waren ze ¤ 20,= en dat vond ik een bizar bedrag. Nu kwam ik toevallig in de blokker hier verderop en daar waren ze afgeprijsd, ¤ 5,= per stuk! Ze hadden alleen niet zo veel keuze meer, ik heb nu de oranje met groene Tombliboo voor Stef en daar lag er nog 1 van, en er lag nog een Tombliboo roze met geel. Er lagen ook kleinere knuffeltjes, daar hadden ze nog Upsy Daisy, Makka Pakka en Iggle Piggle van voor ¤ 2,50 per stuk, maar bij deze grotere kan het broekje uit en zat er een dekentje bij en dat vond ik leuker.. Ik ben donderdag ook vrij, dan kan ik wel even voor je gaan kijken als je dat wil? :)
3!
pi_93109891
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Even een leuk filmpje van mijn kleine vriendje
(net uit bed, dus nog met out-of-bed-look)
Lars zingt van het molletje
Wat is 'ie enorm schattig! Maar ehm, zing jij niet vooral van het molletje? :D

Hij doet echt al die gebaren mee, he? Heb je dat zelf bedacht of hoort dat ook bij het molletje?
pi_93110084
Incantrix, wat heerlijk dat Stef jullie ineens wat fijne ochtenden bezorgt! Ivan was pas trouwens een uur zoet in bed met het verschoningskussen. Misschien eens proberen? :+

Die gebitsmarathon klinkt ongelooflijk. Ik vind het trouwens knap dat je die blauwe plekken kunt zien. Bij Ivan kan ik alleen in zijn mond gluren als hij heel hard huilt.

Oh, en ik ben ookal een tijdje aan het nadenken aan een pop of zo voor Ivan. Hij heeft er een bij mijn schoonouders liggen en geeft de pop ook drinken en zo. Zo'n knuffel is wel een goed idee!
pi_93110087
Lars O+ wat doet hij schattig mee O+

Ivan O+ geweldig hoe hij helemaal in een deuk ligt om het geluidje erbij O+

Senna zei op de fiets ook, toen het tijd was om naar huis te gaan, dat Tikkie honger had :D
En ze heeft iets nieuws: ezeggel...dat betekent gezellig en dan kijkt ze je aan, lacht, trekt haar schouders een beetje op en zegt "ezeggel" O+
pi_93110143
Ezeggel. _O-

Klinkt als een personage uit de Bijbel.
pi_93110279
haha ja, ik moest ook de eerste paar keer even denken wat ze bedoelde, maar toen ze mijn 'gezellig' soort van 'herhaalde' dus, begreep ik het :D
  maandag 21 februari 2011 @ 17:35:06 #34
95408 Incantrix
pi_93110359
Senna, haha, wat cúte!! O+ Ezeggel :D

Claudia, dat voelen en zien is ook iets dat zeg maar ééns in de maand een keertje lukt hoor ;) Ik weet ook niet met zekerheid te zeggen hoeveel er nu precies wel en niet door is, beide onderste hoektanden ben ik redelijk zeker van, van 5 kiezen ook tamelijk zeker, de 6e is een twijfelgeval (maar ik vermoed van wel), misschien dat er al meer door zijn maar dat weet ik gewoon niet. Dentinox geef ik in elk geval niet meer, dat is zowat niet te doen, overal zitten nu scherpe kiezen en tanden en hij heeft een mooie pitbull-act :')
3!
  maandag 21 februari 2011 @ 17:35:51 #35
95408 Incantrix
pi_93110399
Ow, en dat verschoningskussen hou ik erin, dank voor de tip :D

Een pop wilde ik idd ook al een tijdje, ik had eigenlijk die van Dille & Kamille op het oog, die zijn zo lief O+ Maar ik kom daar nooit in de buurt, dus ik vergeet dat altijd. Deze vond ik wel een goeie tussenvorm, hij zit er nu ook mee op de bank naar In the Nightgarden te kijken O+
3!
pi_93110721
Incantrix wat super dat Stef nu toch alweer twee ochtenden wat langer geslapen heeft *O*

Ivan O+! Dat kuiltje in zijn wang is te schattig.
Niels doet dat nog niet, die geeft ons wel eten en drinken en hij trekt de slaapzak van zijn knuffel uit en dan moeten wij die steeds opnieuw weer aantrekken, maar echt fantasiespel herken ik er nog niet in.

Ohh Lars O+ die bewegingen zijn te cute.

Senna, wat zit je daar ezeggel met je Hello Kitty O+ :D
pi_93110833
Kobus en ik zijn vandaag bij Amelie en Elin op bezoek geweest! *O*
Ik ben totaal niet bijgelezen, we zijn net thuis, maar Amelie en Ko hebben zo leuk samen gespeeld! Ik vond haar zo groot en knap! :D
En Elin, och och, wat een droppie-poppie. Ik heb er heerlijk lang mee in mijn armen gezeten en besnuffeld. O+

Nu gaan we even uitrusten van de lange reis, maar gelukkig ging het supergoed, 1 uur en 45 min was het met 4 overstappen. Maar Ko bleef lekker op mijn rug en viel natuurlijk pas in slaap een kwartier voor aankomst. :')
Op de terugweg is hij even uit de boba geweest en zat hij lekker tegenover me in de coupe rozijntjes te eten. Wat was hij groot! :D O+
Ik ben helemaal blij dat het zo goed ging.

Vanavond ga ik even bijlezen en reageren, nu even snel koken. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93110955
Ohhh wat leuk oeke!! O+ Ik ben jaloers, lekker Elin geknuffeld! :D
Wat fijn dat de treinreis zo goed ging, ondanks dat hij moe was. Ik ben benieuwd naar de eventuele foto's!
pi_93111621
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb Linda2205 ook al een poosje niet gezien. Ligt dat aan mij? Ben benieuwd hoe het met Lotte gaat! (en met haar!)
/lurker in/
Ze heeft pas geleden gepost, maar dat ging alleen over warm voedsel in de koelkast laten afkoelen :P

Het dreumestopic (1-2 jaar) Deel 116
/lurker out/
;)
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_93111833
Hallo,

Wij mogen hier nu ook zijn :D

Ik ben Robin en al 3 dagen 1 jaar

Hoera
pi_93112154
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:47 schreef Twinkly het volgende:
Ohhh wat leuk oeke!! O+ Ik ben jaloers, lekker Elin geknuffeld! :D
Wat fijn dat de treinreis zo goed ging, ondanks dat hij moe was. Ik ben benieuwd naar de eventuele foto's!
Er zijn niet heel veel foto's gemaakt :D
of nja, wel gemaakt, niet gelukt :+ ik ben niet zo'n goeie fotograaf. Er zijn er nog twee van Oeke met Elin maar k weet niet of ik die mag plaatsen, dus die stuur ik wel naar Oeks en dan kan ze zelf keuren en kijken of ze ze wil plaatsen of niet ;)

Ze hebben zich vermaakt met theezakjes en achter elkaar aan hollen :D keileuk! Het is zo leuk om ze samen zo bezig te zien enzo <3

Fijn dat het zo goed ging de terugreis Oeke! Wat is ie groot en leuk je Ko.
Ik raak echt steeds maar niet bij gelezen hier, en als ik eindelijk bijgelezen ben dan zit ik weer met mn handen vol kinders waardoor reageren niet gaat :P
Ik leef mee en ik lach mee en meer van zulks maar reageren pffffrt...

Cool gefeliciteerd met je meisje! *O*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93113433
Ezeggel O+

Robin welkom

Amelie en Ko op de foto O+

Iris wilde vanavond geholpen worden met haar toetje, oftewel met veel geluid en gekheid haar voeren.
Maar dat mocht mama niet doen "neeeej nietuh" werd er luid geprotesteerd toen ik het wilde doen.
Even later "papa biefffff" *insert puppy eyes* O+ wel heel schattig.
pi_93113956
Oh wat een leuke foto's Huup! Het plezier straalt ervan af!
Ik moest ook erg lachen om Amelie die haar broodkorstjes aan Ko gaf die ze vol adoratie opat. Terwijl hij thuis alle broodkorsten weigert. :D
En dat Ko probeerde Amelie te knuffelen, maar die rende er snel vandoor. Heeft Ko vast van Senna geleerd. ;)

Welkom Cool, gefeliciteerd met Robin! *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93114668
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Oh, wat lief! O+ Ze hadden ze hier bij de blokker.. Ik had ze een week geleden al gezien bij de blokker bij mijn werk, maar daar waren ze ¤ 20,= en dat vond ik een bizar bedrag. Nu kwam ik toevallig in de blokker hier verderop en daar waren ze afgeprijsd, ¤ 5,= per stuk! Ze hadden alleen niet zo veel keuze meer, ik heb nu de oranje met groene Tombliboo voor Stef en daar lag er nog 1 van, en er lag nog een Tombliboo roze met geel. Er lagen ook kleinere knuffeltjes, daar hadden ze nog Upsy Daisy, Makka Pakka en Iggle Piggle van voor ¤ 2,50 per stuk, maar bij deze grotere kan het broekje uit en zat er een dekentje bij en dat vond ik leuker.. Ik ben donderdag ook vrij, dan kan ik wel even voor je gaan kijken als je dat wil? :)
oh, als je dat zou willen doen! vooral iggle piggle is hier favoriet! met upsy daisy als goede runnerup
pi_93116349
Wat een leuke foto's! En oeke lekker geknuffeld met Elin, fijn!
Knuffelen is fijn, Ko weet dat al, nu Amélie nog :D

haha Nijna, wat schattig dat ze al doorheeft hoe ze haar zinnetje kan krijgen O+

Cool gefeliciteerd en welkom *O*

twinkly, dat zegt ze ook idd dan tegen kitty: ezeggel O+
pi_93116578
Jullie gaan nèt teg snel.... -O-
Wel toffe foto's! *O*
pi_93117537
Hihi, ezeggel c_/

Amélietje en Ko, wat een leukerds samen *;

Ik zag ook nog Senna lief op de bank met haar pop en een schaterende Ivan met zijn pop. Hier heeft Hannah ook een pop (een die naar je fluit als je op zijn buik drukt :') ) en ze moet er telkens om giebelen als de pop haar een kusje geeft.

Co_OL, welkom met Robin. Wel wat meer posten hoor o|O
pi_93118480
Filmpjes O+
Foto's O+

Echt genieten als die voorbij komen in dit topic :)
Hier ook een favo knuffel, poes en ze heet lilo, net als een van onze eigen poezen, alhoewel zij noemt allerdrie onze poezen lilo en de honden van mijn ouders ook, kortom alles met 4 pootjes is lilo! Maar onder het eten moet Lilo een hapje en zij een hapje en zo eigenlijk met alles :)
Vanmiddag lekker bij opa en oma geweest, lekker in de tuin gespeeld, maar het was wel koud! Twee grote meiden waren daar aan het touwtje springen en dat kon ze ook dwz het touwtje in de handen nemen en je handen heen en weer... Dat je dan moet draaien en springen maakt neit uit, ze had het goed geobserveerd en bgreep het principe :) Daarna nog maar even gevoetbalt maar dat doen we met de handen, dus ze is meer een keeperstype :)
Nu keimoe lekker in bed, nadat ze mijn buik en daarmee haar zusje een kusje had gegeven O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93119299
Pfff, daar ging dan alweer met mijn bijhoudt-voornemen... Effe niet zo'n handig dagje.

Maaaarrrrr: Wat een schattige filmpjes O+ en die fotootjes!!! O+ Zo te zien heeft Ko heel gezellig gespeeld bij Amélie! En Senna, wat heb jij een mooie pop van mama gekregen! Goed knuffelen hoor!

Cool, welkom hier met Robin! En nog van harte gefeliciteerd met haar verjaardag!

Nou ja, mijn muppie is dus echt goed ziek... manlief is met haar naar de ha geweest, ze bleek vanmiddag ook flinke koorts (39,7) te hebben en het snot bleef stromen en ze was erg hangerig en huilerig... nou daar hebben we dus een goede oorzaak voor: dubbele oorontsteking, verkoudheid + uitslag op gezicht nog van al het zwemmen afgelopen week. Dus nu hebben we AB-kuurtje, creme en neusspray... Hopelijk knapt ze snel een beetje op. Op aanraden het bedje ook maar even wat opgehoogd aan een kant (hoop dat ze ook aan die kant blijft liggen met haar hoofd, want ze gaat normaal het hele bed door per nacht) met een paar handdoeken, want had geen boeken. Als klap op de vuurpijl heeft ze ook nog een snee in haar vinger die is gaan ontsteken, dus daarvoor morgen maar even een soda-badje maken en lekker weken. Heb al wel een beetje pus eruit kunnen duwen zonder huilen, mijn bikkeltje! O+ ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93119719
Arme Minke! Ze ziet er wel heel zielig uit zo.

Hier ook een half zieke, vandaag toch maar naar de HA geweest en ook een oorontsteking. Hij lijkt er niet heel veel last van te hebben, maar soms huilt hij wel heel zielig en hij slaapt overdag bijna niet meer. Net met pcm op bed gelegd, hij was doodmoe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')