Ongetwijfeld, maar door dit topic word ik er wel degelijk aan herinnerd hoeveel groter het aanbod van goede tekenfilms vroeger was, nu is het toch een behoorlijke zoektocht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je vergelijkt appels met peren. Vroeger had je ook genoeg droevige series hoor.
Nu heb je nog altijd sterke tekenfilms.
Perry..
Die ze later toch weer verneukten met een Nederlandse versiequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:28 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Mijn favoriet van Cartoon Network:
Wat een bazenprogramma was dat!
Loser programma dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:28 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Mijn favoriet van Cartoon Network:
Wat een bazenprogramma was dat!
Iets ouder...of veel ouderquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Jij bent waarschijnlijk iets ouder dan ik, denk ik, want iedereen van mijn leeftijd die ik erover hoor, vond Cartoon Network geweldig.
En wat EDMAN zegt: Plank.
alleen negers vonden dit leukquote:
Zou het? En ik maar denken dat ik het leuk vond omdat het gewoon leuk was.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
alleen negers vonden dit leuk
Die intro was al van ongekende epische klasse.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Zou het? En ik maar denken dat ik het leuk vond omdat het gewoon leuk was.
Juist, dat zei ik al op de vorige pagina. En sowieso, muizen die van mars komen, op een motorfiets rijden, en een man met een vissenkop moeten verslaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die intro was al van ongekende epische klasse.
Die 'Limburger' heet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:15 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Juist, dat zei ik al op de vorige pagina. En sowieso, muizen die van mars komen, op een motorfiets rijden, en een man met een vissenkop moeten verslaan.
ik kende echt alleen negers die dat dik vonden... hou je ook van watermeloenen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Zou het? En ik maar denken dat ik het leuk vond omdat het gewoon leuk was.
Ik ken het wel, maar vond er nooit zoveel aan. Mijn zusje vond het destijds wel leuk volgens mij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:31 schreef mokelembembe het volgende:
Candy was leuk!
Kent iemand deze nog? Of ben ik te oud hier..
Nee niet echt. Wel van kip.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik kende echt alleen negers die dat dik vonden... hou je ook van watermeloenen?
The Why Why Family?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:55 schreef n0ir het volgende:
Dit was pas een kutte tekenfilm. Maar volgens mij best vaak gekeken.
[ afbeelding ]
King Arthur was wel vet. Altijd op zoek naar de heilige graal.
[ afbeelding ]
Wie weet hoe die tekenfilm heet waar een heel gezin in een groot huis woonde, en ze elke aflevering wat wetenschappelijks en leerzaams meemaakten?
Een voorbeeld van een aflevering was dat ze enorm krompen, het menselijk lichaam in gingen en toen een beetje uitlegden wat er daar binnenin allemaal te vinden was.
Dit is echt een bikkelharde tekenfilm.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:09 schreef mokelembembe het volgende:
tovernaar van Oz was leuk(intro rulez)![]()
Maar ook scruffy
http://www.kindertv.net/i(...)eries/2370?task=view
Lelijk! Dat was echt een low budget tekenfilmquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef Devolution het volgende:
[..]
The Why Why Family?
[ afbeelding ]
Ja altijd huilen..veel zieliger dan Bambiquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit is echt een bikkelharde tekenfilm.
Godverdomme, ja, dat was er ook inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef Devolution het volgende:
[..]
The Why Why Family?
[ afbeelding ]
Ja, dat is hem! (nouja, ik spreek nu wel voor een ander, maar ik weet wel vrij zeker dat hij die ook bedoelt...) Ik was dat programma helemaal vergeten, zeg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef Devolution het volgende:
[..]
The Why Why Family?
[ afbeelding ]
Zo had je ook die tekenfilm serie.. Er was eens..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:16 schreef mokelembembe het volgende:
Lelijk! Dat was echt een low budget tekenfilm
Die is van Hiroshi Shidara, klinkt niet echt als een Nederlandse naam.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
Als we dan toch oude NL2 cartoons gaan noemen, dan MOET De Tovenaar van Oz uiteraard genoemd worden!
Bambi is de Teletubbies vergeleken met Scruffy.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:17 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Ja altijd huilen..veel zieliger dan Bambi
"Maar ik heb nog genoeg vragen voor de volgende keer."quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:19 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Ja, dat is hem! (nouja, ik spreek nu wel voor een ander, maar ik weet wel vrij zeker dat hij die ook bedoelt...) Ik was dat programma helemaal vergeten, zeg.
Weet ik. Er staat ook NL2 cartoon, niet NLse cartoonsquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die is van Hiroshi Shidara, klinkt niet echt als een Nederlandse naam.![]()
Maar er zijn veel tekenfilms hier uitgezonden die uit Japan/taiwan komen.
Dragonball z wasquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Weet ik. Er staat ook NL2 cartoon, niet NLse cartoons
De leukste tekenfilms destijds kwamen idd uit Japan. Nu nog steeds trouwens.
Gelukkig heb ik de hele serie gewoon ongecensureerd in het Japans kunnen kijken...quote:
Jammer ik ken geen japans, maar kwam er nog meer geweld in voor dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de hele serie gewoon ongecensureerd in het Japans kunnen kijken...
Jij bent fan van banyard neem ik aan?quote:
Dat is hij ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Jij bent fan van banyard neem ik aan?
ik ook niet, maar daar hebben we engelse subtitles voor..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Jammer ik ken geen japans, maar kwam er nog meer geweld in voor dan?
Ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Jammer ik ken geen japans, maar kwam er nog meer geweld in voor dan?
Ik kan niet lezenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook niet, maar daar hebben we engelse subtitles voor..
Haha, ik vond het al lang duren toen het iedere dag werd uitgezondenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ja.
Overigens zond men in Japan maar 1 aflevering per week uit. Dus sommige gevechten duurden een jaar
Eindgevecht met Freeza (of hoe je het ook schrijft) duurde dan wel ff jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ja.
Overigens zond men in Japan maar 1 aflevering per week uit. Dus sommige gevechten duurden een jaar
I am charging my awesome attack !quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:44 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Haha, ik vond het al lang duren toen het iedere dag werd uitgezonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |