quote:Op maandag 21 februari 2011 12:55 schreef Pizzalucht het volgende:
http://pizzalucht.com/
+
Geen ads = win
Werkt perfect! Weg reclame....quote:Op maandag 21 februari 2011 12:48 schreef Darklight het volgende:
Op de laptop werkt het wel, heb alleem maar 1 stream dan
Werkt hier niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:55 schreef Pizzalucht het volgende:
Geen ads = win
Bij het openen kreeg ik wel ads?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:55 schreef Pizzalucht het volgende:
+
Geen ads = win
The video you want to watch en dan blabla. werkt niet.quote:
De werking op android is er niet meer he ?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:56 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik aan het restreamen, nu niet
Je moet wel:quote:Op maandag 21 februari 2011 12:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Bij het openen kreeg ik wel ads?
Inderdaadquote:Op maandag 21 februari 2011 12:58 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
De werking op android is er niet meer he ?
Vond ik ook zo prettig, lekker lui op mijn foontje kijken
Same here.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:57 schreef itsme het volgende:
The video you want to watch en dan blabla. werkt niet.
the video you are trying to watch cannot be viewed from this website. zoiets
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:55 schreef Pizzalucht het volgende:
+
Geen ads = win
Ohhhquote:Op maandag 21 februari 2011 12:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je moet wel:
Kijk gratis zonder advertenties!
Dat doen, om de advertenties weg te halen.
Vooredeel was dat ik zelfs op de wc kon kijkenquote:
Tja dan kan het er maar 1 ander zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 12:59 schreef catwaezle het volgende:
Er ligt weer iemand op Laura, maar niet Guido.
edit: ik heb ook geen adblocker op chromequote:Op maandag 21 februari 2011 12:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
![]()
Alleen krijg ik wel ads als ik in chrome open.
Kan iemand dat topic deleten?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je moet wel:
Kijk gratis zonder advertenties!
Dat doen, om de advertenties weg te halen.
Ik heb geen FF maar IE.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:00 schreef itsme het volgende:
Maar nu doen ze het bij mij. Met firefox dus.
want?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Kan iemand dat topic deleten?
Omdat het geld van iemand die er uit gestemd wordt verdwijnt en dat wil je liever in je eigen kluis hebbenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:01 schreef logicc123 het volgende:
Waarom zouden ze eigenlijk elkaars geheim proberen te ontdekken als je elkaar er ook wekelijks uit kunt stemmen
Het lijkt me dat de reclame nodig is om het project te financieren en/of er voor te zorgen dat adverteerders geintresseerd blijven in toekomstige projecten.quote:
Ach er worden er drie genomineerd dus dan gaat de derde eruitquote:Op maandag 21 februari 2011 13:06 schreef itsme het volgende:
OMG Guido denkt dat hij zo interessant is dat hij het wint van gwrard. Hij wil perse genomienerd worden naast Gerard zegt hij weer. (Hij is zo zeker denk ik vanwege dat domme kut geheim met die doos laura. Hij weet dat de rgie hem er niet uit wil hebben maar goed Gerard ook niet neem ik aan?)
Ja daar zorgen ze dan wel voor. Sorry maar na DGK ben ik erg wantrouwend. Het viel ook op tijdens de 1e live show. Jurrien werd niet geinterviewd, en kwam als laatste a.d beurt. Dat zijn van die dingetjes waar ze invloed mee kunnen uit oefenen en natuurlijk met wat ze uitzenden,of juist niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:07 schreef Olga het volgende:
[..]
Ach er worden er drie genomineerd dus dan gaat de derde eruitMaik of zo
Yupquote:Op maandag 21 februari 2011 13:13 schreef Papiergeld het volgende:
Mag er eigenlijk al weer op de knop worden gehengst?
Je mag dromen af en toequote:Op maandag 21 februari 2011 13:15 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, niks gemist dus sinds gisteravond... Naja, ze gaan knallen toch...?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |