oke dank je welquote:Op maandag 21 februari 2011 12:12 schreef petraa het volgende:
[..]
alle streams schijnen eruit te zijn behalve die van net5 zelf met die leuke reklame!
daar is beeld, zit ik ook naar te kijken!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dank je wel, zal eens me UPC kastje een slinger geven kijken of daar nog wel beeld is
ja heb hem aan geslingerd, maar dat heeft geen *charme* voor mij, wil gewoon 4 streams en lekker overschakelen, maar ja iets dan beter nietsquote:Op maandag 21 februari 2011 12:13 schreef petraa het volgende:
[..]
daar is beeld, zit ik ook naar te kijken!
ja hier hetzelfde, dit is niets en het meest oninteressante beeld wat je kunt zien is meestal op UPCquote:Op maandag 21 februari 2011 12:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja heb hem aan geslingerd, maar dat heeft geen *charme* voor mij, wil gewoon 4 streams en lekker overschakelen, maar ja iets dan beter niets
En hoe kom jij aan 2 verschillende beelden??quote:Op maandag 21 februari 2011 12:17 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is zo'n beetje de actie die er nu is..
Oud nieuwsquote:Op maandag 21 februari 2011 12:18 schreef Kwaliteit het volgende:
streams werken niet meer op spixtv.nl
Gewoon 2 streams openen op http://www.secretstory.nl/kijk-livequote:Op maandag 21 februari 2011 12:18 schreef UFC_Wanda het volgende:
[..]
En hoe kom jij aan 2 verschillende beelden??
Officiele site, en halve minuten wachten bij omschakelenquote:Op maandag 21 februari 2011 12:18 schreef UFC_Wanda het volgende:
[..]
En hoe kom jij aan 2 verschillende beelden??
Nee ik heb gewoon 2 tabjesquote:Op maandag 21 februari 2011 12:20 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Officiele site, en halve minuten wachten bij omschakelen
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:20 schreef mr.masters het volgende:
Dames, download ff adblock plus. Ben je van dat gezeik met reclames kwijt
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:20 schreef mr.masters het volgende:
Dames, download ff adblock plus. Ben je van dat gezeik met reclames kwijt
Oke thanks.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Gewoon 2 streams openen op http://www.secretstory.nl/kijk-live
Vertel ons ook ff!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:24 schreef Flashbox het volgende:
Hahahahaha even wat geknutseld, en hoppa heb alle 4 de streams weer.![]()
[ afbeelding ]
Zou je denken?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:27 schreef MargrietV het volgende:
nog niet uitgekotst hoor, ze willen eerst nog alle informatie van Cynthia scoren en dan mag ze door de gehaktmolen pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |