Uhm .. je hebt die advertenties niet als je betaald streamt. Dus die vlieger gaat alleen voor de gratis stream op. En ik denk ook dat sponsores meer gebaat zijn bij meer streamers ipv een handjevol betalende streamers ... die je reclame niet zien.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:52 schreef ditisHuub het volgende:
nee, ik begrijp je punt wel, maar als maker ben je ook aan overeenkomsten gebonden, wat denk je dat de adverteerders die on stream adverteren van gratis streams vinden?
Ik vind sowieso het geluid van de streams zelf te zacht, maar idd die reclame knalt eruit. Toen ik vorige week nog geen reclame vrije streams had, was ik na 15 keer Chocomel reclame het echt meer dan zat.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:51 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Wat vooral storend is, is dat die commercials qua volume vele malen harder is dan de stream, dus je schrikt je elke keer de tyfus als zo'n commercial voorbij komt...
er zijn toch mensen die op de site adverteren, je komt niet via die portal binnen, ze houden er gewoon niet van, ze zien het als diefstal, en dat is het ook. Los of je mensen nou wegjaagt of niet, ze laten gewoon hun product niet stelen...quote:Op maandag 21 februari 2011 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm .. je hebt die advertenties niet als je betaald streamt. Dus die vlieger gaat alleen voor de gratis stream op. En ik denk ook dat sponsores meer gebaat zijn bij meer streamers ipv een handjevol betalende streamers ... die je reclame niet zien.
Soms moet je diefstal even oogluikend toelaten om je merk smoel te laten krijgen. Een investering die je -mits je product goed is- later dubbel en dwars kunt terugverdienen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef ditisHuub het volgende:
er zijn toch mensen die op de site adverteren, je komt niet via die portal binnen, ze houden er gewoon niet van, ze zien het als diefstal, en dat is het ook. Los of je mensen nou wegjaagt of niet, ze laten gewoon hun product niet stelen...
Vraag is of het injecteren van reclameboodschappen in streams positief werkt voor de merkbeleving van die producten. Ik zie die onderbrekingen als storend en koppel die emotie aan de merken die met een hoge frequentie langskomen. Het is pure anti-reclame voor die producten op die manier. Gebruik dan reclames die zonder geluid over je beeld heen komen in de onderkant van het beeld, zoals de promo's voor programma's waar ze vooral bij de SBS groep wel raad mee weten. Dat is minder indringend en storend dan met keihard volume dwars door hetgene heen knallen wat je WEL wil zien met iets waar je vooral NIET op zit te wachten!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
er zijn toch mensen die op de site adverteren, je komt niet via die portal binnen, ze houden er gewoon niet van, ze zien het als diefstal, en dat is het ook. Los of je mensen nou wegjaagt of niet, ze laten gewoon hun product niet stelen...
ik heb linkedin, het gaat hier niet over mijquote:Op maandag 21 februari 2011 12:01 schreef logicc123 het volgende:
@HUUB
wat voor werk doe je nu eigenlijk?
gewoon benieuwd
tja, daar is over nagedacht en mensen hebben daarover een besluit genomen, daar was ik niet bijquote:Op maandag 21 februari 2011 12:01 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Vraag is of het injecteren van reclameboodschappen in streams positief werkt voor de merkbeleving van die producten. Ik zie die onderbrekingen als storend en koppel die emotie aan de merken die met een hoge frequentie langskomen. Het is pure anti-reclame voor die producten op die manier. Gebruik dan reclames die zonder geluid over je beeld heen komen in de onderkant van het beeld, zoals de promo's voor programma's waar ze vooral bij de SBS groep wel raad mee weten. Dat is minder indringend en storend dan met keihard volume dwars door hetgene heen knallen wat je WEL wil zien met iets waar je vooral NIET op zit te wachten!
Je hebt toch vast wel promotie gemaakt inmiddels...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik heb linkedin, het gaat hier niet over mijal heb ik gehoord dat ik koffie rondbreng bij Talpa
True, maar ik snap niet dat mensen denken dat storende vormen van reclame als positief gezien worden voor hun merk. Zelfde als banners of pop-ups etc. Ze blijven ingezet worden, terwijl iedereen die je er over hoort er geen goed woord voor over heeft. Doe dan als marketing medewerker of reclamemaker waar je voor betaald word en zorg dat je op een creatieve manier bijdraagt aan het VERSTERKEN van het imago van je klanten... Maar goed, wie ben ik...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tja, daar is over nagedacht en mensen hebben daarover een besluit genomen, daar was ik niet bij
alle streams schijnen eruit te zijn behalve die van net5 zelf met die leuke reklame!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:11 schreef Toverheks het volgende:
heeft er iemand een link voor mij van wel werkende streams, die van HiDi doet het niet en dat spixnog wat ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |