abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 februari 2011 @ 11:54:35 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93095611
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:52 schreef ditisHuub het volgende:

nee, ik begrijp je punt wel, maar als maker ben je ook aan overeenkomsten gebonden, wat denk je dat de adverteerders die on stream adverteren van gratis streams vinden?
Uhm .. je hebt die advertenties niet als je betaald streamt. Dus die vlieger gaat alleen voor de gratis stream op. En ik denk ook dat sponsores meer gebaat zijn bij meer streamers ipv een handjevol betalende streamers ... die je reclame niet zien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 21 februari 2011 @ 11:54:50 #102
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93095619
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:51 schreef robmmad16 het volgende:

[..]

Wat vooral storend is, is dat die commercials qua volume vele malen harder is dan de stream, dus je schrikt je elke keer de tyfus als zo'n commercial voorbij komt...
Ik vind sowieso het geluid van de streams zelf te zacht, maar idd die reclame knalt eruit. Toen ik vorige week nog geen reclame vrije streams had, was ik na 15 keer Chocomel reclame het echt meer dan zat.

Ze moeten mensen ook eens leren om hun mond dicht te houden als hun zender nog niet goed zit of uit staat.

En mag die Ukelele in t knapperend haardvuur.... }:|
pi_93095632
Als ze nu toch allemaal willen hebben dat je via de officiele kanalen kijkt, is het misschien ook handig om een mozaïek stream aan te bieden. Wel zo handig.
Allemaal cabaretteketet!
pi_93095666
Gerard gaat een boekie lezen!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_93095673
quote:
7s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uhm .. je hebt die advertenties niet als je betaald streamt. Dus die vlieger gaat alleen voor de gratis stream op. En ik denk ook dat sponsores meer gebaat zijn bij meer streamers ipv een handjevol betalende streamers ... die je reclame niet zien.
er zijn toch mensen die op de site adverteren, je komt niet via die portal binnen, ze houden er gewoon niet van, ze zien het als diefstal, en dat is het ook. Los of je mensen nou wegjaagt of niet, ze laten gewoon hun product niet stelen...
pi_93095685
Karim heeft eindelijk zijn pingelpongelding neergelegd op bed en is zich aan het omkleden!
  maandag 21 februari 2011 @ 11:59:19 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_93095785
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef ditisHuub het volgende:

er zijn toch mensen die op de site adverteren, je komt niet via die portal binnen, ze houden er gewoon niet van, ze zien het als diefstal, en dat is het ook. Los of je mensen nou wegjaagt of niet, ze laten gewoon hun product niet stelen...
Soms moet je diefstal even oogluikend toelaten om je merk smoel te laten krijgen. Een investering die je -mits je product goed is- later dubbel en dwars kunt terugverdienen.
Met die mits in mijn achterhoofd snap ik deze actie dan weer wel ;) .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_93095797
Karim vindt het lastig om iemand te nomineren, want hij vindt iedereen aardig, ze zijn niet allemaal even handig!!! En hij ligt weer met dat verdomde pingelpongel ding in zijn hand!!! :')
pi_93095820
Wat wil de producent als hij een drol verkoopt?
http://www.telegraaf.nl/p(...)onder_de_poep__.html
Alles wat jij vindt is een realiteit
pi_93095821
Mja zonder gratis stream zonder reclame kap ik er mee. Ik vertik het om terug te gaan niet de klotesite van secretstory..
pi_93095851
als de mensen nu niet meer (gratis) kunnen kijken denk ik dat ze ook veel sms geld gaan missen er zuller er een hoop afhaken nu ..
pi_93095852
Maik vraagt zich af aan wie heb je wat hier in het huis, en gaat er nog even over nadenken! Over nomineren. En halleluja dat pingelpongelding is weer neergelegd !
  maandag 21 februari 2011 @ 12:01:06 #113
335623 robmmad16
originaliteit volgt
pi_93095853
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Vraag is of het injecteren van reclameboodschappen in streams positief werkt voor de merkbeleving van die producten. Ik zie die onderbrekingen als storend en koppel die emotie aan de merken die met een hoge frequentie langskomen. Het is pure anti-reclame voor die producten op die manier. Gebruik dan reclames die zonder geluid over je beeld heen komen in de onderkant van het beeld, zoals de promo's voor programma's waar ze vooral bij de SBS groep wel raad mee weten. Dat is minder indringend en storend dan met keihard volume dwars door hetgene heen knallen wat je WEL wil zien met iets waar je vooral NIET op zit te wachten!
komt nog
pi_93095885
Ze hebben gewoon de stream adressen veranderd zodat al die andere pagina's met 4 streams gelijk niet meer werken. Ik vraag me werkelijk af hoe vaak ze dat nog moeten gaan doen. _O-
pi_93095887
Heeft er eigenlijk nog iemand een missie nu ofzo?
pi_93095890
@HUUB

wat voor werk doe je nu eigenlijk? :)

gewoon benieuwd
pi_93095978
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:01 schreef logicc123 het volgende:
@HUUB

wat voor werk doe je nu eigenlijk? :)

gewoon benieuwd
ik heb linkedin, het gaat hier niet over mij :) al heb ik gehoord dat ik koffie rondbreng bij Talpa :)
pi_93096008
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:01 schreef robmmad16 het volgende:

[..]

Vraag is of het injecteren van reclameboodschappen in streams positief werkt voor de merkbeleving van die producten. Ik zie die onderbrekingen als storend en koppel die emotie aan de merken die met een hoge frequentie langskomen. Het is pure anti-reclame voor die producten op die manier. Gebruik dan reclames die zonder geluid over je beeld heen komen in de onderkant van het beeld, zoals de promo's voor programma's waar ze vooral bij de SBS groep wel raad mee weten. Dat is minder indringend en storend dan met keihard volume dwars door hetgene heen knallen wat je WEL wil zien met iets waar je vooral NIET op zit te wachten!
tja, daar is over nagedacht en mensen hebben daarover een besluit genomen, daar was ik niet bij :)
  maandag 21 februari 2011 @ 12:05:43 #119
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_93096009
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:04 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ik heb linkedin, het gaat hier niet over mij :) al heb ik gehoord dat ik koffie rondbreng bij Talpa :)
Je hebt toch vast wel promotie gemaakt inmiddels... :P :D
pi_93096124
Zelfs de COS is in een klap stil
  maandag 21 februari 2011 @ 12:10:36 #121
335623 robmmad16
originaliteit volgt
pi_93096138
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:05 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

tja, daar is over nagedacht en mensen hebben daarover een besluit genomen, daar was ik niet bij :)
True, maar ik snap niet dat mensen denken dat storende vormen van reclame als positief gezien worden voor hun merk. Zelfde als banners of pop-ups etc. Ze blijven ingezet worden, terwijl iedereen die je er over hoort er geen goed woord voor over heeft. Doe dan als marketing medewerker of reclamemaker waar je voor betaald word en zorg dat je op een creatieve manier bijdraagt aan het VERSTERKEN van het imago van je klanten... Maar goed, wie ben ik...
komt nog
pi_93096156
Maik is aan het gewichtheffen met een waterfles!
pi_93096165
Er rennen er een paar rondjes door het huis! Maar het beeld blijft op Maik
pi_93096168
heeft er iemand een link voor mij van wel werkende streams, die van HiDi doet het niet en dat spixnog wat ook niet
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_93096185
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:11 schreef Toverheks het volgende:
heeft er iemand een link voor mij van wel werkende streams, die van HiDi doet het niet en dat spixnog wat ook niet
alle streams schijnen eruit te zijn behalve die van net5 zelf met die leuke reklame!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')