FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:58 schreef Boobman het volgende:
hebben wij ons weer mooi gedrukt Tamaartje
Ik zou er wel naast wil kruipenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:06 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Joanna heeft zin om de hele dag te bankhangen...![]()
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:06 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
ja die denkt: kom, ik probeer es wat anders. misschien keer huilbui proberen et voilaquote:Op maandag 21 februari 2011 11:06 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
ook in leugistan en draaikontië geloof ikquote:Op maandag 21 februari 2011 11:11 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Karim geniet van de zon
Cynthia zegt dat ze alleen in Frankrijk en Spanje is geweest op vakantie.
Maar ze was toch ook op Aruba geweest??
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:18 schreef pullup het volgende:
Zouden we vanaf nu voor al dat prachtigs moeten gaan betalen ?
Denk dat ze dat net hebben gedaanquote:Op maandag 21 februari 2011 11:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Als dat zo is kunnen ze beter meteen de stekker eruit trekken
Wat een slecht geluid daar zegquote:Op maandag 21 februari 2011 11:19 schreef Flashbox het volgende:
Op de secret story site doen ze het nog wel. Ze zullen al die andere doorgeef luiken wel aan het blokkeren zijn
De beste zet die ze op dit moment kunnen maken.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:18 schreef pullup het volgende:
Zouden we vanaf nu voor al dat prachtigs moeten gaan betalen ?
doe t mijne ook ffquote:Op maandag 21 februari 2011 11:24 schreef Ireth het volgende:
Nah... dan ga ik maarhet huishouden doen ofzo...
Helaas doen net alle 'andere' streams het niet meer dus gewoon naar de site van http://www.secretstory.nl/kijk-live dus maarquote:Op maandag 21 februari 2011 11:23 schreef Sjaan_Banaan het volgende:
Hallo allemaal,
Hoop hier wat lotgenoten te vinden...wat moet ik met mijn verslaving?
Zit naar niets te kijken en kan er niet mee stoppen.
Ik zit op UPC te kijken, maar dochterlief wil de teletubbies kijken.
Wat is de link naar de streams?
Laten we er vooralsnog maar van uitgaan dat het een technische storing betreft.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:26 schreef Copycat het volgende:
De makers snappen er echt geen iota van. Die inkomsten van streams zijn vooralsnog hun minste zorg. Zorg voor rumour around the brand. Dat doe je niet door de gratis streams nu te gaan dwarsbomen. Dat doe je pas als het merk staat. Als een huis.
Ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:29 schreef pullup het volgende:
Laten we er vooralsnog maar van uitgaan dat het een technische storing betreft.![]()
Zo dom zullen ze niet zijn toch ?
thanks!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:27 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Helaas doen net alle 'andere' streams het niet meer dus gewoon naar de site van http://www.secretstory.nl/kijk-live dus maar
Bij een technische storing zouden de streams op de site van Net 5 ook niet meer werken. Die doen het nog wel.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Laten we er vooralsnog maar van uitgaan dat het een technische storing betreft.![]()
Zo dom zullen ze niet zijn toch ?
5min is aangekondigd, geen idee waar je dat half uur vandaan hebt.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Heb net even die reclamestream op, maar i.p.v. de aangekondigde reclames om het halfuur hebben ze nu iedere 5 minuten een reclamespot.
Kijk ff bij gesloten topics, daar staat dat topic nog tussen(waar die regel in vermeld stond). is gesloten door Danny.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:30 schreef Flashbox het volgende:
Wie heeft die regel nog die je in je hostfile moet zetten om die reclame niet meer te krijgen. ben hem zelf kwijt vanwege een nieuwe instal van windows.
Ik zie het nu ookquote:Op maandag 21 februari 2011 11:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij een technische storing zouden de streams op de site van Net 5 ook niet meer werken. Die doen het nog wel.
Ja maar welk topic nummer was dat dan ongeveer, heb geen zin om eerst een topic of 20 door te moeten gaan lezen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:33 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Kijk ff bij gesloten topics, daar staat dat topic nog tussen(waar die regel in vermeld stond). is gesloten door Danny.
Kan Alphons vanavond in schone huisjes binnengluren. Wel een warme sjaal omknopen; het kan nog wel eens een verdomd koude kermis worden waarvan je thuiskomt.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:36 schreef itsme het volgende:
Wow wat zullen de woningen van onze cossers schoon worden vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |