Cynthiaquote:Op maandag 21 februari 2011 12:30 schreef petraa het volgende:
Wie is het dan die in een bollywoodfilm heeft gespeeld???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:34 schreef Flashbox het volgende:
Copieer heel de teks in de spoiler, plak het in kladblok, sla het bestand op (wel als html op slaan) naam na keuze.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in firefox doet tie t niet bij mijquote:Op maandag 21 februari 2011 12:38 schreef Flashbox het volgende:
In firefox werkt het bij mij gewoon, maar in IE krijg ik hem ook niet werkend.
Hier ook, in firefox wel, in IE nietquote:Op maandag 21 februari 2011 12:38 schreef Flashbox het volgende:
In firefox werkt het bij mij gewoon, maar in IE krijg ik hem ook niet werkend.
ja dat weet ik(heet bij mij streams.html) maar dat werkt dus nietquote:Op maandag 21 februari 2011 12:41 schreef Flashbox het volgende:
Als je het opslaat moet je txt veranderen in html
[ afbeelding ]
Via de gratis streams had je ook gewoon reclame hoor, die site van SST zuigt alleen apeballenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:47 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, 1000 extra streamers of je sponsor pissed dat je niets tegen diefstal van je streams doet, ik snap niet dat de meeste van jullie dat niet begrijpen.
nee hoor, gebruikte die site van hole, daar heb ik nog nooit reclame gehadquote:Op maandag 21 februari 2011 12:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Via de gratis streams had je ook gewoon reclame hoor, die site van SST zuigt alleen apeballen.
En met dat zinnetje ergens in je system32 nu nog steeds niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:50 schreef Papiergeld het volgende:
Op de populairste sites zat idd geen reclame op de streams
Vertel !!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:51 schreef catwaezle het volgende:
[..]
En met dat zinnetje ergens in je system32 nu nog steeds niet.
Deze begrijp ik niet helemaal, waarschijnlijk te technisch voor mij?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:51 schreef catwaezle het volgende:
[..]
En met dat zinnetje ergens in je system32 nu nog steeds niet.
Kijk gratis zonder advertenties!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Vertel !!
Want heb waar ik ook keek die klere reclame
Zou er heeeeeel graag van af willen
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:55 schreef Pizzalucht het volgende:
http://pizzalucht.com/
+
Geen ads = win
jij moest toch uit de luucht?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:55 schreef Pizzalucht het volgende:
http://pizzalucht.com/
+
Geen ads = win
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |