True, maar ik snap niet dat mensen denken dat storende vormen van reclame als positief gezien worden voor hun merk. Zelfde als banners of pop-ups etc. Ze blijven ingezet worden, terwijl iedereen die je er over hoort er geen goed woord voor over heeft. Doe dan als marketing medewerker of reclamemaker waar je voor betaald word en zorg dat je op een creatieve manier bijdraagt aan het VERSTERKEN van het imago van je klanten... Maar goed, wie ben ik...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tja, daar is over nagedacht en mensen hebben daarover een besluit genomen, daar was ik niet bij
alle streams schijnen eruit te zijn behalve die van net5 zelf met die leuke reklame!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:11 schreef Toverheks het volgende:
heeft er iemand een link voor mij van wel werkende streams, die van HiDi doet het niet en dat spixnog wat ook niet
oke dank je welquote:Op maandag 21 februari 2011 12:12 schreef petraa het volgende:
[..]
alle streams schijnen eruit te zijn behalve die van net5 zelf met die leuke reklame!
daar is beeld, zit ik ook naar te kijken!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dank je wel, zal eens me UPC kastje een slinger geven kijken of daar nog wel beeld is
ja heb hem aan geslingerd, maar dat heeft geen *charme* voor mij, wil gewoon 4 streams en lekker overschakelen, maar ja iets dan beter nietsquote:Op maandag 21 februari 2011 12:13 schreef petraa het volgende:
[..]
daar is beeld, zit ik ook naar te kijken!
ja hier hetzelfde, dit is niets en het meest oninteressante beeld wat je kunt zien is meestal op UPCquote:Op maandag 21 februari 2011 12:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja heb hem aan geslingerd, maar dat heeft geen *charme* voor mij, wil gewoon 4 streams en lekker overschakelen, maar ja iets dan beter niets
En hoe kom jij aan 2 verschillende beelden??quote:Op maandag 21 februari 2011 12:17 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is zo'n beetje de actie die er nu is..
Oud nieuwsquote:Op maandag 21 februari 2011 12:18 schreef Kwaliteit het volgende:
streams werken niet meer op spixtv.nl
Gewoon 2 streams openen op http://www.secretstory.nl/kijk-livequote:Op maandag 21 februari 2011 12:18 schreef UFC_Wanda het volgende:
[..]
En hoe kom jij aan 2 verschillende beelden??
Officiele site, en halve minuten wachten bij omschakelenquote:Op maandag 21 februari 2011 12:18 schreef UFC_Wanda het volgende:
[..]
En hoe kom jij aan 2 verschillende beelden??
Nee ik heb gewoon 2 tabjesquote:Op maandag 21 februari 2011 12:20 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Officiele site, en halve minuten wachten bij omschakelen
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:20 schreef mr.masters het volgende:
Dames, download ff adblock plus. Ben je van dat gezeik met reclames kwijt
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:20 schreef mr.masters het volgende:
Dames, download ff adblock plus. Ben je van dat gezeik met reclames kwijt
Oke thanks.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Gewoon 2 streams openen op http://www.secretstory.nl/kijk-live
Vertel ons ook ff!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:24 schreef Flashbox het volgende:
Hahahahaha even wat geknutseld, en hoppa heb alle 4 de streams weer.![]()
[ afbeelding ]
Zou je denken?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:27 schreef MargrietV het volgende:
nog niet uitgekotst hoor, ze willen eerst nog alle informatie van Cynthia scoren en dan mag ze door de gehaktmolen pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |