quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
en als zonde nog een rosébiertje

Een lekkere Wittekerke!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:19 schreef Chielus het volgende:
[..](maar dan toch wel de orgineel & niet het copieerwerk van WW of Hoegaarden)

Ik prefereer Weihenstephaner.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Nog fans van Duitse speciaalbiertjes hier? En dan doel ik voornamelijk op de Weizen.
Persoonlijk blijft de Erdinger toch favoriet

Bij voorkeur een donkere of gerookte weizen, hoewel de lichtere er ook wel goed in gaan. Franzis, Leikeim, Weihenstephan...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Nog fans van Duitse speciaalbiertjes hier? En dan doel ik voornamelijk op de Weizen.
Persoonlijk blijft de Erdinger toch favoriet

Vandaag een Lupulus Tripel gekocht(0,75) in Utrechtquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef n8n het volgende:
[..]
[..]
volgende gelegenheid proberen, ik was er meteen van onder de indruk. Ergens zou het tof zijn als jullie het niks vinden en een nog betere aanraden

Dat kan. Kijk maar eens bij de ingredienten van een Saison Du Buffquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:59 schreef Curchulain het volgende:
Afgelopen zaterdag een feestje gehad, met wat Catalaanse bieren:
• Agullons Setembre
• Les Clandestines 4 Maltes
• Les Clandestines Espelta
• Les Clandestines Farigola
• Les Clandestines Rossa
Zonder twijfel blijft de Setembre het beste Spaanse bier dat ik tot nu toe heb geprobeerd. De Farigola is een verrekte vreemd brouwsel. Het smaakt echt sterk naar thijm (farigola in het Catalaans).

quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:55 schreef Rory78 het volgende:
Iemand al eens ANCHOR STEAM gehad?
Een bier uit San Francisco dat mijn stamkroeg sinds kort schenkt..
Best lekker!

Correctie: je moet de Old Foghorn Ale van ze eens proberen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zowel in SF and in NY en "gewoon" hier te verkrijgen bij De Man Van Drank in Rotterdam.
Ik vind het inderdaad wel okay. Je moet de Humming Ale van ze eens proberen.

Correctie: je moet ze allebei eens proberen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:53 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Correctie: je moet de Old Foghorn Ale van ze eens proberen.
Maar Steam is inderdaad niet verkeerd. Net als hun Liberty Ale en hun Porter.

Touchéquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Correctie: je moet ze allebei eens proberen.

Vrienden van mij zijn in een speciaalbiercafe in NYC geweest maar ik weet niet welke. Kan ik wel even vragen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:48 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Touché![]()
Overigens ga ik over een weekje of drie een paar dagen naar New York... nog verdere aanraders voor Amerikaanse bieren? Ik kan wel op de ratings van RateBeer afgaan, maar misschien dat er hier wat meer hands-on ervaring is. Bij voorkeur donkere bieren plz...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |