HAHAHA!!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:54 schreef Ceetje.. het volgende:
gewoon een bandje aanzetten van de stem dat elk kwartier zegt: Cynthia zet je zonnebril af, Cynthia doe je zender goed
Ik zou als Stem elke 10 minuten bellen, en diegen die opneemt zeggen: Geef Cyhena maar aan de lijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dan elke 10 minuten de telefoon laten gaan 's nachts!.
Nah, hij prefereert wit zaad! Dat weet de hele goegemeente nuquote:Op maandag 21 februari 2011 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien WIL hij juist wel op....
Cynthia, je haar stinkt. Cynthia ga afwassen. Cynthia ruim je klerezooi op.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gewoon een bandje aanzetten van de stem dat elk kwartier zegt: Cynthia zet je zonnebril af, Cynthia doe je zender goed
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Cynthia, je haar stinkt. Cynthia ga afwassen. Cynthia ruim je klerezooi op.
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Cynthia, HOU JE KLEREN GODVERDOMME LANGER DAN 5 MINUTEN AAN!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:
Knippert ze nou zoveel of ligt dat aan mij? Volgens mij is ze bekafquote:
heeft zij eigenlijk der haar al gewassen?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:56 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Cynthia, HOU JE KLEREN GODVERDOMME LANGER DAN 5 MINUTEN AAN!
Kijkt als een buitenstaander naar de rest, ze snapt nu zelfs de humor niet meer en staat er compleet buiten...quote:
Oh.quote:
daarom stinkt het waarschijnlijk ookquote:Op maandag 21 februari 2011 00:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
heeft zij eigenlijk der haar al gewassen?
bedoeld ze heeft volgens mij kroes haar en als dat nat word gaat dat toch enorm krullen/kroesen
ja normaal ligt ze voor het ontbijt, na het ontbijt, voor de lunch, na de lunch, voor het eten, na het eten al op bed.. Nu moet ze wakker blijven .. geen slaap .. mag .... niet ... wegvallen.....quote:Op maandag 21 februari 2011 00:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Knippert ze nou zoveel of ligt dat aan mij? Volgens mij is ze bekaf
omdat daaromquote:Op maandag 21 februari 2011 00:58 schreef Krambo het volgende:
Vanwaar die collectieve Cynthia-haat hier en in het huis?
omdat ze een neger isquote:Op maandag 21 februari 2011 00:58 schreef Krambo het volgende:
Vanwaar die collectieve Cynthia-haat hier en in het huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |