Oh ok. Hmm ik weet niet meer wie het dan wel wasquote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was ik niet hoor, ik zei alleen dat het mij niet zou verbazen als Ghadaffi al op Sardinië zit in de villa van Berlusconi.
Zoals wij het zelf hebben opgelost na de 80-jarige oorlog.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:18 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar hoe gaan ze het oplossen, dat is de (mondiale) vraag.
Ik ben niet eens benieuwd wat Rutte gaat zeggen. Idd, z'n standaard riedel.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is ten minste een reactie.
Ik bedoel ik heb Rutte nog niet gehoord uiteraard, en wrs als hij zou reageren dan komt-ie weer met zijn standaard neoconservatieve praatje...
Ik zag het er niet aan af. en nogmaals wat zoudne ze daar moetenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh ok. Hmm ik weet niet meer wie het dan wel wasGeen zin meer om te gaan zoeken. Iemand gaf iig een link naar http://www.flightradar24.com/ en merkte op dat er veel naar libie gingen.
Nogmaals, daar kan je lang op wachten op zondag. Sowieso wordt er dan barweinig gemeld.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef Breekfast het volgende:
Nederlandse nieuwssites melden nog niks.....
Een dooie boel, die journalisten hier.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nogmaals, daar kan je lang op wachten op zondag. Sowieso wordt er dan barweinig gemeld.
?quote:
Salon-journalistiek.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een dooie boel, die journalisten hier.
Bron kan niet worden gemeld.quote:
Hier gaat-ie goed.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef Janena het volgende:
AJE knalt er hier steeds uit, ben ik de enige?
Ik geloof dat dat die Twitter-dude is die halverwege de demonstraties in Egypte een volledig onbetrouwbare bron werd.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bron kan niet worden gemeld.
SultanAlQassemi 1. Iman, Al Jazeera anchor asked Hussein Sadeq Al Misurati: What is your source for Gaddafi's departure? A: "I can't disclose it at this time" 2 minutes ago via web
Doet het goed bij mij.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef Janena het volgende:
Zullen idd geen camera's bij zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ghadaffi zie ik echt niet zo snel vertrekken.
Op UPC kanaal 407 gewoon goed beeld.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef Janena het volgende:
Haha de verhalen worden steeds sterkerquote:Op zondag 20 februari 2011 23:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Geruchten van ruzie tussen de zoons van Ghadaffie? (AJE)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |