Wat bedoelde je nu gister met die opmerking?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:37 schreef _Loki het volgende:
Ik zag net iemand met een cool pakje rondlopen, toen had ik wel de neiging om m'n roodkapje costuum weer uit de kast te trekken
Rechts, achterin de donkere hoek naast Pasen en Sinterklaas.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef gewoonfaye het volgende:
Carnaval in arnhem, waar is dat te vinden?
Ja he he..quote:Op maandag 7 maart 2011 12:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Rechts, achterin de donkere hoek naast Pasen en Sinterklaas.
Je vergeet kerstmis.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bij Vork op de hoekquote:Op maandag 7 maart 2011 12:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb bij iedereen een beeld van hoe 'ie eruit zou moeten zien en op de een of andere manier klopte het bij jou gewoon heel goed.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat bedoelde je nu gister met die opmerking?
Haha jawel, maar het kwam over alsof het een heel negatief beeld was.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:21 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ik heb bij iedereen een beeld van hoe 'ie eruit zou moeten zien en op de een of andere manier klopte het bij jou gewoon heel goed.
Of bedoelde je dat niet?
Carnaval wordt hier vooral in buurtkroegen gevierd. En in Musis Sacrum door de Onganse geloof ik.quote:
Dan ga ik wel mijn eigen dorp onveilig maken.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Carnaval wordt hier vooral in buurtkroegen gevierd. En in Musis Sacrum door de Onganse geloof ik.
Ik hoop een kiosk. Ik zag het laatst ook al.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:06 schreef remlof het volgende:
Wie weet er wat er met het voormalige winkeltje onder station Velperpoort gaat gebeuren?
Ze hebben het helemaal opgeknapt en nu staat er weer een zooi winkelinterieur in, maar dat moet allemaal nog op z'n plek gezet worden, wat gaat er in komen?
Grand Café is al jaren the place to be om te terrassen op de Korenmarkt. Zet wel effe 026-4426281 in je mobiele telefoon, want je moet er af en toe wel heel erg lang op de bediening wachten, een beller is snellerquote:Op maandag 7 maart 2011 18:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan ga ik wel mijn eigen dorp onveilig maken.
Trouwens, geen terrasje pakken bij fifth avenue. wat een droeftoeters zeg... Slechte, slome bediening en het faalt. Zo'n beetje iedereen op het terras heeft het gemerkt. Grand cafe is veul beter
Ik hoop het ook. En ik hoop ook dat ze goeie koffie gaan hebben, want die van het tankstation is niet je van hetquote:Op maandag 7 maart 2011 18:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik hoop een kiosk. Ik zag het laatst ook al.
Dat was jou ook al opgevallen dus? Afgelopen zomer hebben we een half uur op een drankje moeten wachten en toen we het ophadden haalde ze de glazen weg en vroeg geen eens of we een nieuwe wouden en liep zo weg.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan ga ik wel mijn eigen dorp onveilig maken.
Trouwens, geen terrasje pakken bij fifth avenue. wat een droeftoeters zeg... Slechte, slome bediening en het faalt. Zo'n beetje iedereen op het terras heeft het gemerkt. Grand cafe is veul beter
Gewoon in Limburgquote:Op maandag 7 maart 2011 18:45 schreef tliciouz het volgende:
Maar Carnaval moet je in Brabant en Limburg vieren, of onder in Gelderland.
En bij de rest niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:21 schreef _Loki het volgende:
Ik heb bij iedereen een beeld van hoe 'ie eruit zou moeten zien en op de een of andere manier klopte het bij jou gewoon heel goed.
Of bedoelde je dat niet?
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:23 schreef _Loki het volgende:
Ik heb tot nu toe nog maar 2 fokkers gezien.
En nee, bij jou klopte het niet echt
Ik wel iets meerquote:Op maandag 7 maart 2011 19:23 schreef _Loki het volgende:
Ik heb tot nu toe nog maar 2 fokkers gezien.
Je vergeet Jochem.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:05 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik wel iets meer
tliciouz, remlof, RitseB, Hyman, Houniet, liiszle om maar een paar namen te noemen...
Het was onder andere hèquote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je vergeet Jochem.
Maarem, wie heeft Lis niet ontmoet?![]()
IKKEquote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je vergeet Jochem.
Maarem, wie heeft Lis niet ontmoet?![]()
Of anderen onbewustquote:Op maandag 7 maart 2011 20:20 schreef whosvegas het volgende:
Volgens mij, heb ik alleen Remlof gezien van de Fokkers hier in dit topic
Zul je helemaal niet denken als ik zo naar je foto's kijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Xiance het volgende:
ik heb ook nog niemand gezien.
mgoed, ik ben ook veel te verlegen
Mij niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop Ade nog een keer stomdronken bij Metropool tegen te komen
Ja ik kom er alleen als ik de bus misquote:Op maandag 7 maart 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ook wel, maar die kans acht ik veel groter
Dat gebeurt vast nog wel een keerquote:Op maandag 7 maart 2011 21:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja ik kom er alleen als ik de bus mis
vast wel. En dan wil je ook niet mee zkerquote:
huh? hoe bedoel je?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zul je helemaal niet denken als ik zo naar je foto's kijk.
Ik sta niet op het kaartje.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:24 schreef Xiance het volgende:
ik woon ook best wel "alleen" als je t kaartje bekijkt
woon je in de buurt dan?quote:
Geitenkamp.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
woon je in de buurt dan?
volgens mij staan er wel meer niet op het kaartje
ohhh dan woon je denk ik het verste wegquote:
Ik zal wel op de geitenkamp blijven voorlopigquote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
ohhh dan woon je denk ik het verste weg
althans, in noord dan
ik hoop over 2jr naar het centrum te verkassen
ik zou ansich nog wel op de zaslaan willen zitten, dat is bij die flats bij de C1000 toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zal wel op de geitenkamp blijven voorlopig
Zuid wonen er ook nog wel een paar ver weg.
C1000 zit niet meer op de bult, alleen de coop en de AH.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zou ansich nog wel op de zaslaan willen zitten, dat is bij die flats bij de C1000 toch?
Held.quote:
nee die zit beneden aan de bultquote:Op maandag 7 maart 2011 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
C1000 zit niet meer op de bult, alleen de coop en de AH.
Hij bedoelt de C1000 aan de Rozendaalseweg.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
C1000 zit niet meer op de bult, alleen de coop en de AH.
Ja hallo ik woon ook pas 3 maanden in Arnhem.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij bedoelt de C1000 aan de Rozendaalseweg.
Ik heb de eerste twee jaar van mijn leven in die flat erboven gewoond
Word je niet gerenoveerd? Of is het een koopwoning?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:24 schreef Plasterk het volgende:
Weet iemand nog woonruimte? Ik ben echt klaar met dit krot.
Nee, is particulier. Ik zal maar niet gaan beschrijven waarom ik er weg wil want dan vraag je je af wat ik er nog doe. Renoveren doet ie niet want dat kan niet uit en hij verhuurt hem makkelijk weer. Er is echt weinig te vinden buiten de makelaars om.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Word je niet gerenoveerd? Of is het een koopwoning?
Sta je ingeschreven als woningzoekende?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:29 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Nee, is particulier. Ik zal maar niet gaan beschrijven waarom ik er weg wil want dan vraag je je af wat ik er nog doe. Renoveren doet ie niet want dat kan niet uit en hij verhuurt hem makkelijk weer. Er is echt weinig te vinden buiten de makelaars om.
Nee, denk niet dat ik Arnhem wil blijven. Volgens mij is de wachttijd ook gem. 5 jaar in Arnhemquote:Op maandag 7 maart 2011 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Sta je ingeschreven als woningzoekende?
Als jullie bacon aanbieden op de cheeseburgersquote:Op maandag 7 maart 2011 23:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Wanneer komen jullie nou eens een keertje buurten bij de mac?
Cheese&Bacon al gehad?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Als jullie bacon aanbieden op de cheeseburgers
ik ben wekelijks bij de macquote:Op maandag 7 maart 2011 23:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Als ik weet hoe je eruit ziet, kan ik natuurlijk wel langskomenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Welke mac?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik hoop in het centrum, op Kronenburg kom ik écht nooitquote:
Oh oké, maar hoe weet ik wie gewoonfaye is?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Arnhem rijnstraat! Die in het centrum
heel hard roepen "ik wil GEWOON FAYE!!"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oh oké, maar hoe weet ik wie gewoonfaye is?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
heel hard roepen "ik wil GEWOON FAYE!!"
Naamkaartje, bruin haar, bruine ogen en momenteel klink ik ziek! Komt u allen vandaag tussen 13 en 18quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oh oké, maar hoe weet ik wie gewoonfaye is?
Uhhhh... Ik zit in Amsterdamquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Naamkaartje, bruin haar, bruine ogen en momenteel klink ik ziek! Komt u allen vandaag tussen 13 en 18
Vroeg in de ochtend dus?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:33 schreef Xiance het volgende:
gewoon t goede tijdstip kiezen
schreeuwende blagen moeten ook naar school, en slapen
Dat kanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens mij heb ik Michhas gisteren z'n huis binnen zien gaantoen ik langsfietste. Maar t kan natuurlijk ook een andere bewoner geweest zijn
Ik ga liever naar het buitenland. Australiëquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:56 schreef picodealion het volgende:
Dat heb ik gemerkt ja. Ik sluit absoluut niet uit nog eens in een stad als Nijmegen of voor mijn part Zwolle terecht te komen, maar de randstad wordt 't niet meer,.
Tegen wie heb je het?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:59 schreef picodealion het volgende:
Ik zie dat je ook uit Malburgen weg bent, zit je in Presikhaaf ook weer in zo'n verloederde studentenflat? Die van mij op de Geulstraat ligt alweer een jaartje tegen de vlakte,.
Ik heb nooit in Malburgen gewoondquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:00 schreef picodealion het volgende:
Jou. Ik woonde tegenover je op de Huissensestraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |