Ik heb bij iedereen een beeld van hoe 'ie eruit zou moeten zien en op de een of andere manier klopte het bij jou gewoon heel goed.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat bedoelde je nu gister met die opmerking?
Haha jawel, maar het kwam over alsof het een heel negatief beeld was.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:21 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ik heb bij iedereen een beeld van hoe 'ie eruit zou moeten zien en op de een of andere manier klopte het bij jou gewoon heel goed.
Of bedoelde je dat niet?
Carnaval wordt hier vooral in buurtkroegen gevierd. En in Musis Sacrum door de Onganse geloof ik.quote:
Dan ga ik wel mijn eigen dorp onveilig maken.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Carnaval wordt hier vooral in buurtkroegen gevierd. En in Musis Sacrum door de Onganse geloof ik.
Ik hoop een kiosk. Ik zag het laatst ook al.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:06 schreef remlof het volgende:
Wie weet er wat er met het voormalige winkeltje onder station Velperpoort gaat gebeuren?
Ze hebben het helemaal opgeknapt en nu staat er weer een zooi winkelinterieur in, maar dat moet allemaal nog op z'n plek gezet worden, wat gaat er in komen?
Grand Café is al jaren the place to be om te terrassen op de Korenmarkt. Zet wel effe 026-4426281 in je mobiele telefoon, want je moet er af en toe wel heel erg lang op de bediening wachten, een beller is snellerquote:Op maandag 7 maart 2011 18:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan ga ik wel mijn eigen dorp onveilig maken.
Trouwens, geen terrasje pakken bij fifth avenue. wat een droeftoeters zeg... Slechte, slome bediening en het faalt. Zo'n beetje iedereen op het terras heeft het gemerkt. Grand cafe is veul beter
Ik hoop het ook. En ik hoop ook dat ze goeie koffie gaan hebben, want die van het tankstation is niet je van hetquote:Op maandag 7 maart 2011 18:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik hoop een kiosk. Ik zag het laatst ook al.
Dat was jou ook al opgevallen dus? Afgelopen zomer hebben we een half uur op een drankje moeten wachten en toen we het ophadden haalde ze de glazen weg en vroeg geen eens of we een nieuwe wouden en liep zo weg.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan ga ik wel mijn eigen dorp onveilig maken.
Trouwens, geen terrasje pakken bij fifth avenue. wat een droeftoeters zeg... Slechte, slome bediening en het faalt. Zo'n beetje iedereen op het terras heeft het gemerkt. Grand cafe is veul beter
Gewoon in Limburgquote:Op maandag 7 maart 2011 18:45 schreef tliciouz het volgende:
Maar Carnaval moet je in Brabant en Limburg vieren, of onder in Gelderland.
En bij de rest niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:21 schreef _Loki het volgende:
Ik heb bij iedereen een beeld van hoe 'ie eruit zou moeten zien en op de een of andere manier klopte het bij jou gewoon heel goed.
Of bedoelde je dat niet?
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:23 schreef _Loki het volgende:
Ik heb tot nu toe nog maar 2 fokkers gezien.
En nee, bij jou klopte het niet echt
Ik wel iets meerquote:Op maandag 7 maart 2011 19:23 schreef _Loki het volgende:
Ik heb tot nu toe nog maar 2 fokkers gezien.
Je vergeet Jochem.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:05 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik wel iets meer
tliciouz, remlof, RitseB, Hyman, Houniet, liiszle om maar een paar namen te noemen...
Het was onder andere hèquote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je vergeet Jochem.
Maarem, wie heeft Lis niet ontmoet?![]()
IKKEquote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je vergeet Jochem.
Maarem, wie heeft Lis niet ontmoet?![]()
Of anderen onbewustquote:Op maandag 7 maart 2011 20:20 schreef whosvegas het volgende:
Volgens mij, heb ik alleen Remlof gezien van de Fokkers hier in dit topic
Zul je helemaal niet denken als ik zo naar je foto's kijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Xiance het volgende:
ik heb ook nog niemand gezien.
mgoed, ik ben ook veel te verlegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |