quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:43 schreef Questioning het volgende:
[..]
Hier de foto van dat vuur waarover ik sprak:Ik zie daar niets in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die andere foto plaats ik om privacy redenen hier niet op het forum.Geen referral hier.
Met heel veel moeite kon ik in het origineel nog een man met een petje zien, maar dat is precies hetzelfde als met wolken, waar ook altijd wel wat in te zien valt.quote:
een muisquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:27 schreef DutchSpike het volgende:
Ook iets creepys dat vannacht gebeurde. Ik lag dus zo in bed, de ramen in mijn kamer waren dicht, de deur was dicht. Dus er kon er niet waaien.
Opeens voel ik net alsof iemand met zijn hand voor mijn gezicht heen gaat. Ik doe mijn ogen open en zie iets rechts bij de deur wegschieten, een zwarte schim.
*kuch!*quote:Op maandag 28 februari 2011 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Psst.. zie titel, melden, niet verklaren.
Vertel daar eens wat meer over?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:10 schreef Ikke44 het volgende:
Ik heb een keer een zwarte figuur van 2 meter gezien in mijn kamer, was geen verbeelding van mij.
Net als wanneer iemand iets zegt, jij 'wat?' zegt, terwijl je het toch wel hebt verstaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:46 schreef again1928 het volgende:
Ik heb wel iets leuks en aparts!
Ik hoor laatste tijd normale dingen waarvan ik na 1 milliseconde al denk "heb ik dit nou goed gehoord?".
Vind het erg vreemd als ik dingen hoor en direct daarna niet meer herinner.
Is hetzelfde (maar dan met zicht denk ik) als dat je in gedachte naar iets kan zitten staren zonder het echt op te nemen (zonder het echt "te zien" zeg maar).
Maar ja dan niet concentreren,wel iets horen, maar het zo irrelevant vinden dat je het niet eens opneemt..
Wat een prachtig verhaal!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:37 schreef dvr het volgende:
Ik was dus op zoek naar een plaats waar we afscheid zouden gaan nemen van mijn vader. En ik zet dat poppetje van Google Maps neer, op wat in wezen een volledig willekeurige plek op de kaart van Nederland is. En dan sta ik met mijn neus pal voor dat middelste raam, waarin ik lees: "dag Bartje".
Mijn vader's officiële voornaam was Bartje..
Juist. Nou goed je hebt dan iets verstaan maar niet opgenomen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:32 schreef Romanus het volgende:
[..]
Net als wanneer iemand iets zegt, jij 'wat?' zegt, terwijl je het toch wel hebt verstaan
Creepy hoor, en ook nog steeds om dezelfde tijd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:38 schreef Twelveonclock het volgende:
Afgelopen dinsdag rond 23:00,ik denk dat ik de tv uit had gezet. Ga dus naar het toilet,om de aardappels af te gieten. Ben net me handen aan het wassen,en opeens springt de tv aan. Ik denk eerst van wtf,daarna dacht ik bij mezelf hm foutje,en doe de tv uit. Korte tijd daarna,ben tv aan het kijken,hoor ik een gekraak,draai me om,om te zien wat er gebeurt,valt de zak met brood van de koelkast. Dat met het brood is wel vaker gebeurt,ook gaat vaak rond de zelfde tijd,de kraan druppelen. Iemand een verklaring? Het is trouwens niet zo dat ik bang ben,raak er langzaam aan gewend. Wel krijg ik er kippenvel van.
Het is wat jij zelf wilt zien en geloven, maar dat er in werkelijkheid niet is. Omdat jij wilt geloven dat daar iets in te zien is, ga je er ook een gestalte in zien.quote:
Dank! Ik sta er zelf ook nog versteld van. Ik heb die plek op Google maps teruggezocht om het vast te leggen:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |