abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94263221
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:43 schreef Questioning het volgende:

[..]

Hier de foto van dat vuur waarover ik sprak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die andere foto plaats ik om privacy redenen hier niet op het forum.
Ik zie daar niets in.
Geen referral hier.
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:32:34 #52
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_94264966
Ok stelletje hokboeren
pi_94265164
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
Met heel veel moeite kon ik in het origineel nog een man met een petje zien, maar dat is precies hetzelfde als met wolken, waar ook altijd wel wat in te zien valt.
Geen referral hier.
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:35:23 #54
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_94265173
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:27 schreef DutchSpike het volgende:
Ook iets creepys dat vannacht gebeurde. Ik lag dus zo in bed, de ramen in mijn kamer waren dicht, de deur was dicht. Dus er kon er niet waaien.
Opeens voel ik net alsof iemand met zijn hand voor mijn gezicht heen gaat. Ik doe mijn ogen open en zie iets rechts bij de deur wegschieten, een zwarte schim. -O-
een muis
Ok stelletje hokboeren
pi_94281535
Zoals ik ook al zei, het is te verklaren door het toeval te noemen. Vuur is constant in beweging en neemt veel vormen aan. Als je daar dan een foto van neemt kan je er dus iets in zien. Maar deze foto was toch wel even een "huh!?" moment.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 10:37:13 #56
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94281603
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Psst.. zie titel, melden, niet verklaren. ;)
*kuch!* }:|
Maak maar een topic om iets te verklaren dus.
The truth was in here.
pi_94283849
-blijf niet herhalen-

[ Bericht 90% gewijzigd door Bastard op 18-03-2011 11:40:46 ]
Geen referral hier.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:51:59 #58
339399 PetiteBeteNoire
Vouloir est pouvoir
pi_94308677
Ik heb ook zoiets gehad.

Ik speel al 6 jaar gitaar, al die tijd met dezelfde gitaar (een Juan Salvador). Een poosje geleden moest ik helaas toch afscheid nemen (hij viel van de trap).
Ik heb nu een nieuwe (ook een Juan Salvador), die op mijn kamer stond. Eergisternacht hoorde ik 's nachts een bonkend geluid. Ik liep de gang op en keek naar beneden. Wat lag daar? Mijn splinternieuwe gitaar lag onderaan de trap! Helemaal kapot, met een gat op precies dezelfde plek als m'n oude gitaar...

Creepy
Il n'est pire eau, que l'eau qui dort,
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 23:27:54 #59
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_94317929
-edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door Lavenderr op 19-03-2011 15:14:09 ]
Guanine en Cytosine! *O*
pi_94334382
Ik heb een keer een zwarte figuur van 2 meter gezien in mijn kamer, was geen verbeelding van mij. Ik krijg in mijn dromen soms namen door die ik nooit van mijn leven heb gehoord en als ik het later op internet opzoek, blijkt diegene echt te hebben bestaan. Soms heb ik voorspellende dromen. Zoals de dood van mensen en over andere gebeurtenissen. Ik zie ook dingen die er niet zijn. In de middag liep ik een keer naar huis en ik zag in mijn linker ooghoek duidelijk een persoon, maar geen voetstappen. 3 seconden later draai ik me toch wel heel nieuwsgierig om, was er in de wijde omtrek niemand te bekennen. Vaag!!

In mijn dromen word ik regelmatig lastiggevallen door demonen, ik word er niet goed van. Ben het echt helemaal zat. Een keer lag ik rustig in bed en daarna hoorde ik een demonische lach, mij aan het uitlachen. En naast deze gebeurtenissen zijn er nog wel meer dingen gebeurd.

Kan dit alles enkel fanatasie van mijn hersenen zijn of is het daadwerkelijk iets bovennatuurlijks?? Of ben ik gewoon een beetje gek in mijn hoofd -nooit drugs gebruikt-, Ik voel me niet normaal. Ik voel me een vreemde eend in de bijt en weet dat ik nooit normaal zal worden hoe hard ik ook mijn best doe en dat vind ik soms moeilijk te accepteren.

Door mijn ervaringen met het ''bovennatuurlijke'' en dan heb ik het vooral over de duistere kant, heb ik zo een afkeer gekregen van alles wat je zondig kan noemen, dat ik nu een geheel zondeloos leven leidt. Niet uit angst, maar uit respect voor de goede zijde.

[ Bericht 13% gewijzigd door Ikke44 op 19-03-2011 15:22:37 ]
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:24:19 #61
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94481915
De demonen zijn mij ook bekend inderdaad, schrik je iedere keer helemaal de tering. Nu al jaren rustig, sinds ik meer bezig ben met spiritualiteit eigenlijk.
Dus achteraf gezien, voelde het als een duwtje.."we weten dat je van ons bestaan af weet" en nu heb ik meer bescherming vlgs mij.
The truth was in here.
  † In Memoriam † dinsdag 22 maart 2011 @ 21:13:04 #62
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_94484970
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 15:10 schreef Ikke44 het volgende:
Ik heb een keer een zwarte figuur van 2 meter gezien in mijn kamer, was geen verbeelding van mij.
Vertel daar eens wat meer over?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_94519609
[..]

Vertel daar eens wat meer over?
[/quote]

De eerste keer dat ik dat wezen zag, stond ie naast mijn kast...het zag er heel groot en beangstigend uit. Ik schrok me natuurlijk helemaal kapot, het leek wel alsof ie een grote zwarte cape om zich heen had en onder die cape zag ik alleen hoofdcontouren... En 1 keer ging ik vroeg mn bed in en lag een beetje na te denken over de dag toen ik opeens keihard geruis hoorde en daarna voelde mijn lichaam ontzettend zwaar aan. Ik lag op mijn linkerzij en kon met veeel moeite mijn hoofd een beetje naar rechts draaien...eerstvolgende wat ik zag, was dat heel dicht naast mij die zwarte figuur stond en vanaf zijn mond(?) tot 7cm boven mijn navel was een lange smalle zwarte buis gevestigd en het leek wel alsof ie iets aan het opslurpen was -naar mijn verbeelding was het energie- wat ik me ervan herinner is dat het veel pijn deed en ik was echt aan het tegenstribbelen, want ja zo een situatie is wel heel erg schrikken. Nadat alles weer normaal werd, was ik doodmoe en uitgeput. Verder komt ie vaak in mijn dromen voor.
  woensdag 23 maart 2011 @ 20:52:25 #64
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_94527454
Klinkt als Old Hag syndrome: http://paranormal.about.c(...)Old-Hag-Syndrome.htm , ook wel slaapverlamming genoemd: http://en.wikipedia.org/wiki/Sleep_paralysis

Kijk maar wat je er mee doet, ik geloof niet zo in paranormale zaken, maar ik zal niemand beletten dat wel te doen.
Ok stelletje hokboeren
pi_94539429
Heb ik eerder over gelezen. Maar slaapverlamming of niet, het blijft raar wat je in zulke gevallen meemaakt en ziet....en hoe het in de meeste gevallen overeenkomt met de verhalen van andere mensen, altijd weer die zwarte figuren.
(overigens kon ik me wel bewegen, alleen met meer moeite)
pi_94644925
Ik heb wel iets leuks en aparts!

Ik hoor laatste tijd normale dingen waarvan ik na 1 milliseconde al denk "heb ik dit nou goed gehoord?".

Vind het erg vreemd als ik dingen hoor en direct daarna niet meer herinner.
Is hetzelfde (maar dan met zicht denk ik) als dat je in gedachte naar iets kan zitten staren zonder het echt op te nemen (zonder het echt "te zien" zeg maar).
Maar ja dan niet concentreren,wel iets horen, maar het zo irrelevant vinden dat je het niet eens opneemt..
pi_94658912
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 17:46 schreef again1928 het volgende:
Ik heb wel iets leuks en aparts!

Ik hoor laatste tijd normale dingen waarvan ik na 1 milliseconde al denk "heb ik dit nou goed gehoord?".

Vind het erg vreemd als ik dingen hoor en direct daarna niet meer herinner.
Is hetzelfde (maar dan met zicht denk ik) als dat je in gedachte naar iets kan zitten staren zonder het echt op te nemen (zonder het echt "te zien" zeg maar).
Maar ja dan niet concentreren,wel iets horen, maar het zo irrelevant vinden dat je het niet eens opneemt..
Net als wanneer iemand iets zegt, jij 'wat?' zegt, terwijl je het toch wel hebt verstaan
pi_94667759
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 04:37 schreef dvr het volgende:
Ik was dus op zoek naar een plaats waar we afscheid zouden gaan nemen van mijn vader. En ik zet dat poppetje van Google Maps neer, op wat in wezen een volledig willekeurige plek op de kaart van Nederland is. En dan sta ik met mijn neus pal voor dat middelste raam, waarin ik lees: "dag Bartje".

Mijn vader's officiële voornaam was Bartje..
Wat een prachtig verhaal!
pi_94673696
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 23:32 schreef Romanus het volgende:

[..]

Net als wanneer iemand iets zegt, jij 'wat?' zegt, terwijl je het toch wel hebt verstaan
Juist. Nou goed je hebt dan iets verstaan maar niet opgenomen.
pi_94845739
Afgelopen dinsdag rond 23:00,ik denk dat ik de tv uit had gezet. Ga dus naar het toilet,om de aardappels af te gieten. Ben net me handen aan het wassen,en opeens springt de tv aan. Ik denk eerst van wtf,daarna dacht ik bij mezelf hm foutje,en doe de tv uit. Korte tijd daarna,ben tv aan het kijken,hoor ik een gekraak,draai me om,om te zien wat er gebeurt,valt de zak met brood van de koelkast. Dat met het brood is wel vaker gebeurt,ook gaat vaak rond de zelfde tijd,de kraan druppelen. Iemand een verklaring? Het is trouwens niet zo dat ik bang ben,raak er langzaam aan gewend. Wel krijg ik er kippenvel van.
I am the hour,freaks devour
pi_94846780
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 10:38 schreef Twelveonclock het volgende:
Afgelopen dinsdag rond 23:00,ik denk dat ik de tv uit had gezet. Ga dus naar het toilet,om de aardappels af te gieten. Ben net me handen aan het wassen,en opeens springt de tv aan. Ik denk eerst van wtf,daarna dacht ik bij mezelf hm foutje,en doe de tv uit. Korte tijd daarna,ben tv aan het kijken,hoor ik een gekraak,draai me om,om te zien wat er gebeurt,valt de zak met brood van de koelkast. Dat met het brood is wel vaker gebeurt,ook gaat vaak rond de zelfde tijd,de kraan druppelen. Iemand een verklaring? Het is trouwens niet zo dat ik bang ben,raak er langzaam aan gewend. Wel krijg ik er kippenvel van.
Creepy hoor, en ook nog steeds om dezelfde tijd.
pi_94893041
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wat jij zelf wilt zien en geloven, maar dat er in werkelijkheid niet is. Omdat jij wilt geloven dat daar iets in te zien is, ga je er ook een gestalte in zien.

Het is ook hetzelfde geval als je naar een volle maan kijkt 's nachts. Je ziet dan ook een de lagere delen van de maan (als donkere vlekken) die een soort gezichtsuitdrukking vormt.
pi_94946078
was altijd heel nuchter maar ben er nu ook wel achter dat er meer is..

vriendin van mij was ernstig ziek en nu 1,5 jaar dood ofzo.
ze wist dat ze doodging en we hebben er veel over gepraat.
zelfs afgesproken dat als het mogelijk was en ze dood was dat ze wel nog iets van zich liet horen zo af en toe.
een goede vriend van kende haar ook heel erg goed en die verftelde al dat ie wat signalen had opgevangen.
zijn wat absurde dingen gebeurd.

ikzelf voel ook wel der aanwezigheid soms en merk aan mn kat dat ze soms heftig reageert.
kijken naar een bepaalde hoek in de kamer altijd dezelfde hoek en dat keihard miauwen.
zit geen vliegje of spinnenweb of iets anders maar ze staart altijd strak naar die hoek.

gister op mn werk heb ik ook 2 dingen meegemaakt die opvallend waren.
ik werk in de zorg en was voor mn dienst met een dossierkar naar een kantoor aan het lopen.
het licht was nog of al aan..
was beetje krappe bocht en raakte met die kar de muur en het licht ging uit.
zit ook een lichtknop daar dus dacht dat ik met de kar er tegen aan was gekomen, was lomp bezig. :@
ik druk het licht aan en er gebeurd niks dus had al zoiets van: de lamp zal wel geknalt zijn.
druk het licht weer "uit"en ga maar zitten.
springt inneens het licht weer aan.
heel raar allemaal..

en later op de dag zat ik in dat kantoor om wederom bezig te zijn met de dossiers, dus heb er 1 bij me, de kar staat een halve meter bij me vandaan.
begint dat ding inneens een stukje uit zichzelf te rijden.. :o
en neej, de vloer is niet scheef.
was echt vaag allemaal. :?

weet dat die vriendin wel van een geintje hield.. ^O^
en het was wel 1 april
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_94949803
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 10:59 schreef adder het volgende:

Wat een prachtig verhaal!
Dank! Ik sta er zelf ook nog versteld van. Ik heb die plek op Google maps teruggezocht om het vast te leggen:

Moderator zondag 3 april 2011 @ 21:29:45 #75
249559 crew  Lavenderr
pi_94997338
James Randy nu op Ned1 bij de TV-show.

'Onverklaarbare dingen verklaard '
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')