quote:Op maandag 21 februari 2011 16:03 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Starlie, precies! Ik probeer het moment vast te leggen, maar het is echt maar heel even...
Dit is alsof ie hard moet lachen en wanhopig z'n melk probeert binnen te houden.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:03 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Starlie, precies! Ik probeer het moment vast te leggen, maar het is echt maar heel even...
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:04 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dit is alsof ie hard moet lachen en wanhopig z'n melk probeert binnen te houden.
Ja of alsof er nog iets tussen zijn tanden zit wat hij subtiel probeert weg te werkenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:04 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dit is alsof ie hard moet lachen en wanhopig z'n melk probeert binnen te houden.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:05 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja of alsof er nog iets tussen zijn tanden zit wat hij subtiel probeert weg te werken
Vast niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:13 schreef Starlie het volgende:
Wat ik me ook nog zat te bedenken, je zag bij die "brieven aflevering" van die filmpjes dat de dames de brieven aan het voorlezen waren....
De dames die de brieven voorlazen bij, Marcel, Frank en Gijsbert zijn ook als laatste overgebleven... toeval.....????
Lijkt me ook toeval. Wel een bizar mysterie als je het mij vraagt. Dat bij die drie boeren UITGEREKEND de uitgekozen vrouwen een filmpje van zich hebben laten maken.quote:
Sarcastquote:Op maandag 21 februari 2011 16:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Lijkt me ook toeval. Wel een bizar mysterie als je het mij vraagt. Dat bij die drie boeren UITGEREKEND de uitgekozen vrouwen een filmpje van zich hebben laten maken.
Echt, vind het toch wel heel frappant.
"Ik hou van gezelligheid, jij lijkt me cool en gezellig, wat wil een man nog meer".quote:Op maandag 21 februari 2011 16:21 schreef alphalpha het volgende:
Misschien zijn er wel veel meer filmpjes gemaakt, maar zijn uiteindelijk alleen deze gebuikt voor de uitzending.
Dat brengt me toch weer even op Adriaan, ik ben wel benieuwd naar de inhoud van zijn brief aan Annemarie.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef Silenus het volgende:
En Annemarie heeft bij elke brief op control-F ' gezellig' geselecteerd.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef Silenus het volgende:
En Annemarie heeft bij elke brief op control-F ' gezellig' geselecteerd.
ohja, even kijken danquote:
"Betrouwbaar"quote:Op maandag 21 februari 2011 15:40 schreef alphalpha het volgende:
[..]
Dat is al menig maal gezegd hier. Zou mij verbazen, ondanks de betrouwbare bronnen. Die trip naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |