Ja tenenkrommendquote:Op maandag 21 februari 2011 08:57 schreef Miam het volgende:
Leuke aflevering gisteravond!
Vond het wel genant om te kijken naar Annemarie en Adriaan,
echt tenenkrommend die 2
ik merkte niks aan hun ..Ze praatte niet over gevoelens. En ik denk dat Adriaan niks in Annemarie ziet.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:36 schreef Bayswater het volgende:
Wel een klik denk ik, alleen kunnen totaal niet met gevoelens omgaan bij gebrek aan enige ervaring.
quote:
En wat ik ook hilarisch vond: een aubergine is een aubergine-kleurige vrucht.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef Hippos het volgende:
Die uitspraak ook: iets van "oude mozaIk, dat kun je ook bij beetje tegelboer kopen" Goed Leven...![]()
Ja dat snap ik ook nietquote:Op maandag 21 februari 2011 12:46 schreef Miam het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom Annemarie mee doet aan bzv ..
ze zet zichzelf EN Adriaan echt voor schut.
Mij ook, ze zei duidelijk:"Ik denk niet dat het nog komt." , dus dan weet je toch voldoende lijkt me.quote:
zegt genoeg over d'r broer ook....quote:Op maandag 21 februari 2011 12:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet![]()
Haar broer heeft haar opgegeven voor BZV!
Ja misschien..quote:Op maandag 21 februari 2011 13:14 schreef bloodymary het volgende:
Wat dan? Misschien wilde hij haar gewoon helpen een vriend te vinden?
De broer heeft haar opgegeven maar Annemarie heeft zelf doorgezet.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:16 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja misschien..
Echter als mijn zusje mij zoiets zou flikken, had ik haar benen gebroken.
Kan toch zeker m`n eigen vent wel uitzoeken.
Een ander de keus voor je LATEN maken is een nogal wanhopige aktie.
Wanneer is dat gezegd?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:20 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
De broer heeft haar opgegeven maar Annemarie heeft zelf doorgezet.
Ja dat vind ik ook vreemd...volgende week krijg je te zien, drie maanden later HOE het nu met ze is.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:56 schreef bloodymary het volgende:
Wel vreemd dat er van begin af aan al geruchten waren dat Ksenia al bij Marcel woont en zwanger is.
Je denkt dat Annemarie akkoord was gegaan met deelname als ze het helemaal niet had zien zitten?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:22 schreef Miam het volgende:
[..]
Wanneer is dat gezegd?
Ik denk dat Annemarie er op den duur toch wel spijt van haar deelname heeft gehad..
ze komt zo verschrikkelijk neurotisch over.
Ksenia is ook veel te 'lief' en onduidelijk. Ze zei zelfs nu nog dat het in de toekomst misschien wel kon komen en ze gaf duidelijk aan dat ze niet wist hoe ze met haar gevoelens om moest gaan. Allemaal opmerkingen (die ik niet meer precies weet), die makkelijk valse hoop kunnen geven. En daar houdt Marcel zich dan aan vast, denk ik. Terwijl het volgens mij voor haar wel duidelijk is dat ze niks verder wil.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef alphalpha het volgende:
Toch had ik aan het einde de indruk dat hij er nog steeds vanuit gaat dat het wel goed gaat komen.
Ik had de indruk dat ze even alle moet bij elkaar gesprokkeld had om Marcel het "slechte nieuws" te vertellen. Het maakt het voor haar alleen maar lastiger dat Marcel dan geen knoop doorhakt maar min of meer aangeeft te willen wachten.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ksenia is ook veel te 'lief' en onduidelijk. Ze zei zelfs nu nog dat het in de toekomst misschien wel kon komen en ze gaf duidelijk aan dat ze niet wist hoe ze met haar gevoelens om moest gaan. Allemaal opmerkingen (die ik niet meer precies weet), die makkelijk valse hoop kunnen geven. En daar houdt Marcel zich dan aan vast, denk ik. Terwijl het volgens mij voor haar wel duidelijk is dat ze niks verder wil.
Door er zo vaag over te doen geeft ze hem hoop en dan geef ik hem geen ongelijk dat hij wel wil wachten. Hij vindt haar namelijk hartstikke leuk. Juist dan moet zij duidelijk zijn en voor hem de knoop doorhakken.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:26 schreef alphalpha het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat ze even alle moet bij elkaar gesprokkeld had om Marcel het "slechte nieuws" te vertellen. Het maakt het voor haar alleen maar lastiger dat Marcel dan geen knoop doorhakt maar min of meer aangeeft te willen wachten.
Ik denk dat ze er achteraf spijt van heeft, maar wel blij is met de publiciteit.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je denkt dat Annemarie akkoord was gegaan met deelname als ze het helemaal niet had zien zitten?
Dat is al menig maal gezegd hier. Zou mij verbazen, ondanks de betrouwbare bronnen. Die trip naar Praag is 3 maanden geleden, ik heb niet de indruk dat hij haar daar bezwangerd heeft. Over het algemeen vertel je pas dat je zwanger bent na de eerste echo, dat is na 10 weken, dus een kleine 3 maanden.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:25 schreef .aeon het volgende:
Marcel heeft allang een kind met die Poolse
Ik denk dat ze bedoelde dat hij koeltjes reageerde.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Annemarie zei op het strand ook zoiets van " nou dat is ook koel ", bedoelde ze daar nou koel of cool ?
Ze hadden het over eventueel afspreken, bellen en dat bleef erg vaag....toen zei ze het bovenstaande.
Iemand een idee ?
Ja, zo begreep ik het ook. En daar reageerde Adriaan op door te zeggen dat de zon er weer was en hij deed zijn zonnebril weer omlaag op zijn neus.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelde dat hij koeltjes reageerde.
Hij zou toch niet hebben gedacht dat ze het koud had?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, zo begreep ik het ook. En daar reageerde Adriaan op door te zeggen dat de zon er weer was en hij deed zijn zonnebril weer omlaag op zijn neus.
O dat zou ook nog kunnen ja! Haha, maar ik weet zeker dat ze bedoelde dat hij koel reageerde... ze vond het niet echt leuk! Maar ja hij bedoelde het vast niet zo want wij vrouwen vatten immers altijd alles verkeerd op, aldus de mannen om mij heenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij zou toch niet hebben gedacht dat ze het koud had?
Bron?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:25 schreef .aeon het volgende:
Marcel heeft allang een kind met die Poolse
Daar is Adriaan emotioneel veel te beperkt voor, om uberhaupt te weten hoe zoiets moet.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:45 schreef Starlie het volgende:
En volgens mijn vriend speelde Adriaan hard to get...
Misschien dreef zijn kwakkie wel in dat verwarmde bierbadquote:Op maandag 21 februari 2011 15:40 schreef alphalpha het volgende:
[..]
Dat is al menig maal gezegd hier. Zou mij verbazen, ondanks de betrouwbare bronnen. Die trip naar Praag is 3 maanden geleden, ik heb niet de indruk dat hij haar daar bezwangerd heeft. Over het algemeen vertel je pas dat je zwanger bent na de eerste echo, dat is na 10 weken, dus een kleine 3 maanden.
Omfg.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:43 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik zit te twijfelen, misschien bedoelde ze cool in de zin van " leuk, we gaan afspreken ", maar later dacht ik die vent reageert als een dooie pier, dus misschien bedoelde ze het toch sarcastisch en koel.
Ja kan zijn, was ook mijn eerste gedachte maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer zo'n boerenpummel die ooit in een boekje heeft gelezen dat je hard to get moet spelen en dat hij dacht ik ga dat eens uitproberen, ik ga eens de coole dude uithangenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar is Adriaan emotioneel veel te beperkt voor, om uberhaupt te weten hoe zoiets moet.
Hij reageerde echt zoals de standaard autist reageert op het onderwerp gevoel.
*blokkade*...euhh....DAAR IS DE ZON!(puntje van herkenning, de zon, hier kan altijd over gepraat worden, pfew, zolang ik niet op het onderwerp gevoel reageer bestaat het niet, ook al vraagt annemarie 'HALLO??? ADRIAAN????' ....gewoon over de zon blijven hebben!)
Ja, waar dan? Ben ook wel benieuwdquote:Op maandag 21 februari 2011 15:40 schreef alphalpha het volgende:
[..]
Dat is al menig maal gezegd hier. Zou mij verbazen, ondanks de betrouwbare bronnen. Die trip naar Praag is 3 maanden geleden, ik heb niet de indruk dat hij haar daar bezwangerd heeft. Over het algemeen vertel je pas dat je zwanger bent na de eerste echo, dat is na 10 weken, dus een kleine 3 maanden.
Ben ik ook wel benieuwd naar, aangezien het programma afgelopen najaar is opgenomen. Ik weet dat Polen hard kunnen werken, maar dat Ksenia er in 3 maanden een kind uitpeurt lijkt me iets te optimistisch.quote:
Of misschien vindt hij haar gewoon echt niet leuk en wil hij niet tegen haar liegen. Of is dat een al te bizarre gedachtegang?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja kan zijn, was ook mijn eerste gedachte maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer zo'n boerenpummel die ooit in een boekje heeft gelezen dat je hard to get moet spelen en dat hij dacht ik ga dat eens uitproberen, ik ga eens de coole dude uithangen
Ze was duidelijk teleurgesteld en daarbij vind ik het ook niets voor Annemarie om te zeggen: 'dat is cool'.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:43 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik zit te twijfelen, misschien bedoelde ze cool in de zin van " leuk, we gaan afspreken ", maar later dacht ik die vent reageert als een dooie pier, dus misschien bedoelde ze het toch sarcastisch en koel.
Dat was omdat hij dat lullig zou vinden voor Harrie.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Of misschien vindt hij haar gewoon echt niet leuk en wil hij niet tegen haar liegen. Of is dat een al te bizarre gedachtegang?
Ik geef hem geen ongelijk trouwens. Die Annemarie heeft hem een week lang behandeld als een werknemer. Bij het keuzemoment had ie toch ook al gezegd dat ie geen gat in de lucht zou springen als ie gekozen zou worden?
Geen gat in de lucht, omdat Harrie er ook nog bij zou zitten, toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Of misschien vindt hij haar gewoon echt niet leuk en wil hij niet tegen haar liegen. Of is dat een al te bizarre gedachtegang?
Ik geef hem geen ongelijk trouwens. Die Annemarie heeft hem een week lang behandeld als een werknemer. Bij het keuzemoment had ie toch ook al gezegd dat ie geen gat in de lucht zou springen als ie gekozen zou worden?
Denk dat dat het inderdaad is!! Dat hij zoiets had, ik vind het wel best met je! Maar dat van geen gat in de lucht springen had ook te maken met Harrie, dat hij het "lullig" vond.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha, kan ik me niet voorstellen. Zo hard kun je niet falen als mens.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja kan zijn, was ook mijn eerste gedachte maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer zo'n boerenpummel die ooit in een boekje heeft gelezen dat je hard to get moet spelen en dat hij dacht ik ga dat eens uitproberen, ik ga eens de coole dude uithangen
Uh-huh.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat was omdat hij dat lullig zou vinden voor Harrie.
Je zag duidelijk aan z'n gezicht dat hij het wel leuk vond dat juist hij gekozen werd. Even zo'n lachje om z'n mond...quote:
Het was meer zo'n zuinigboermetkiespijnlachje. Die geef ik ook altijd als m'n oudtante me in m'n wangetjes knijpt en zegt dat ik zo'n lekker ventje ben geworden.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je zag duidelijk aan z'n gezicht dat hij het wel leuk vond dat juist hij gekozen werd. Even zo'n lachje om z'n mond...
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het was meer zo'n zuinigboermetkiespijnlachje. Die geef ik ook altijd als m'n oudtante me in m'n wangetjes knijpt en zegt dat ik zo'n lekker ventje ben geworden.
Terwijl je dan eigenlijk denkt: "Zout op mens"....quote:Op maandag 21 februari 2011 15:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het was meer zo'n zuinigboermetkiespijnlachje. Die geef ik ook altijd als m'n oudtante me in m'n wangetjes knijpt en zegt dat ik zo'n lekker ventje ben geworden.
Ja zo'n zelfvoldaan lachje!!! Of hoe je dat ook noemt! Denk dat ik je begrijp!! Als hij hardop had gelachen had je: He he he gehoord...quote:Op maandag 21 februari 2011 15:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, hij was echt zeer tevreden met zichzelf (is daar een woord voor?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |