Dat heb ik gemist, Gijsbert met een nieuw kapsel,....quote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef elkravo het volgende:
Ik denk dat Adriaan geen zin had om met een camera voor zijn snuffert op Annemarie's "voorstellen" in te gaan...
Gezien Gijsberts nieuwe kapsel ruled Femke nog steeds bij hem...
Als het geklikt had wel en nu het niks was niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:44 schreef sheotah het volgende:
Had Ksenia nu wel of niet aan het programma mee moeten doen een jaar na het overlijden van haar man?
Moeilijk, moeilijk...
Er is nu toch wel hoog en breed duidelijk gemaakt dat Annemarie een vrolijke meid is en dat er dit seizoen strak op typetjes geknipt is.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:40 schreef Hippos het volgende:
[..]
Annemarie was natuurlijk altijd al een ijskonijn in de serie, maar tijdens zo'n citytrip (geen werk werk werk werk werk werk) kun je juist elkaar beter leren kennen; ze wilde Adriaantje beter leren kennen en ik vermoed dat de boodschap nu wel duidelijk is. Volgensmij baalde ze wel, hoe ze na de opmerking over 'mooie zon' reageerde, voor haar doen zei dat veel.
Er is anders al heel veel commentaar geschreven op Annemaries tafelmanieren.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel een faal.
Maar ja, aan de andere kant, tafelmanieren, who cares?![]()
De situaties zijn natuurlijk ook erg anders. Bij een rustig interview kan je nadenken over je woorden en je gedachten tot hun recht laten komen. Tijdens de vakantiegedeeltes, waar ze toch al niet op hun gemak waren, had dan dat de camera en alle meekijkers zitten te kijken hoe zij ongelukkig hun draai niet kunnen vinden in de hun wezensvreemde omgeving. Op de boerderij was genoeg te doen met de hele dag door aanleidingen tot gesprek of geinetjes en daar waren ze bovendien met z'n drieën (plus de vader). Daar was het vanzelf al gezellig.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:06 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Die Adriaan ja, jonge wat een gast! Maar goed, Annemarie is ook al die tijd behoorlijk koeltjes geweest dus kan me voorstellen dat het voor adriaan verwarrend overkomt en hij ook niet goed weet hoe te reageren. Het leek vooral extra vreemd omdat hij in het stukje waarin hij vertelde heel anders overkwam. Bij de vooruitblik naar volgende week lijkt annemarie nog best happy en gelukkig dus ben benieuwd
is dat voor de boeren niet gewoon de rustigste tijd?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef Teslynd het volgende:
De eerste fout is dat het per se in november gebeuren moest, dus in het dooie vakantieseizoen
Dat hoort bij BZV.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Beach het volgende:
Ik vond dit seizoen niet zo leuk over het geheel genomen.
Te vaak dat ik of zoof zo
zat te kijken.
Snap ik ook wel; ik kijk vanaf seizoen 1quote:
Wantquote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef Deckard het volgende:
Femke, wat een verschrikking dit maal ook weer...Maar gelukkig weinig in beeld.
jepquote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef Fascination het volgende:
Was Adriaan trouwens niet degene die zei dat Annemarie wat meer gevoelens en dergelijke zou moeten tonen in een eerdere aflevering?
Haha.quote:
Datquote:
Je zegt precies wat ik dacht. Ze zocht toch iemand die een beetje tegengas kon geven, als ik mij niet vergis. Die Sander die bij de laatste vijf zat vond ik daar wel geschikt voor, maar daar had ik het gevoel bij dat Annemarie dacht dat hij te hoog gegrepen voor haar was. Ik dacht dat ze Harrie zou kiezen, maar helaas zat hij te veel in de beruchte friend-zone. Daarnaast zou de relatie tussen hen moeilijk worden omdat ze allebei een boerderij hebben en geen van beide wilde de boerderij graag opgeven.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:52 schreef svann het volgende:
Femke klonk prima.
Annemarie heeft haar tijd nodig, maar ik begin me af te vragen wat Adriaan van een vrouw verwacht.
Ze stuurde trouwens telkens precies de mannen weg waarvan ik dacht dat ze wel bij haar zouden passen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:30 schreef Hippos het volgende:
Voor Marcel is het wel jammer, die vind Ksenia echt leuk, maar het moet van twee kanten komen. Gegokt, geprobeerd en verloren. Hopelijk komt het bij hem nog wel goed. De andere stelletjes zien er 'goed uit.' Ben toch benieuwd naar Femke en Gijsbende, hoe dat over 3 maanden is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg leuk stel samen!Frank en Anita ook trouwens.
Adriaan... Hoe weinig sociale vaardigheden kan je hebben zeg. Vreselijk saaie en inhoudsloze vent.
Ik gunde hem het meeste van alle boeren dat hij een vrouw aan de haak zou slaan. Ik vind hem een sympathieke boer met het hart op de goede plaats.quote:
En bedankt voor dit beeld in mijn hoofd zo vlak voor bedtijd..... Nachtmerrie kom maar op!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef Hippos het volgende:
Die Adriaan...een zeekoe heeft nog meer emotie...wat een boerenhork zeg
Annemarie toonde voor het eerst in de serie echt haar gevoelens, was meteen ook duidelijk hoe de vlag ervoor stond. Als zou ze naakt voor 'm liggen dan zou ie nog alleen zeggen 'mooie zon.' Bij sommige mannen kan ik wel verklaren waarom ze nog alleen zijn, dit is een lichtend voorbeeld
Ik vond Richard juist vreselijk om naar te kijken, met zijn hoteldebotel.....quote:Op maandag 21 februari 2011 08:57 schreef Miam het volgende:
Leuke aflevering gisteravond!
Vond het wel genant om te kijken naar Annemarie en Adriaan,
echt tenenkrommend die 2
Ja, Richard is ook niet van je hetquote:Op maandag 21 februari 2011 09:23 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik vond Richard juist vreselijk om naar te kijken, met zijn hoteldebotel.....
Op zich wel een leuke aflevering verder.
En Annemarie ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:36 schreef Susi het volgende:
Ik snap écht niet dat iedereen Adriaan opeens heel lomp vindt. Hij gedraagt zich net zo als in de rest van het programma.
Annemieke.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:17 schreef Viking84 het volgende:
Nu jullie het zeggen vraag ik me ook af of Annemarie idd niet kickt op de aandacht en adoratie van Richard. Zolang het leuk en gezellig is, zit het goed tussen die twee, maar wat als de nieuwigheid ervan af is? Ik ben benieuwd of ze nog samen zijn! We zullen het volgende week zien.
Inderdaad, echt met zo'n "dat staat er toch wel op hè"-blik naar de cameraquote:Op maandag 21 februari 2011 09:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb effe terug zitten lezen maar ben ik nou de enige hier die Annemiek een aandachthoer vind?
Telkens wanneer Richard of zij een grapje maakte, maakte ze contact met de mensen achter de camera's, ik gelóóf gewoon niet dat ze oprecht is.
Ik vond het meer lijken op een slecht toneelstukje (dat ze aan het repeteren waren.)
Hij klinkt ook wel een beetje als Prins Bernhard.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:55 schreef Mani89 het volgende:
Die persiflage van Boer Richard blijft geniaal
http://www.radioveronica.nl/luister/iets-gemist/PK@Veronica/9560
Ik had juist de indruk dat dat een toenaderingspoging was, maar hij had op dat moment natuurlijk beter gewoon haar hand kunnen pakken. Ik vond het vooral sneu voor beiden dat ze niet weten hoe ze duidelijk kunnen maken dat ze de ander wel zien zitten, dat het direct ongemakkelijk wordt als een van twee een soort hint geeft. Denk niet dat ze elkaar expres afwijzen, maar dat ze gewoon niet weten wat ze op dat moment met de situatie aan moeten.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:12 schreef Snoopyfrl het volgende:
Viel bij Adriaan het kwartje toen hij dat andere stel zag lopen en hij die opmerking maakte 'zo zouden wij ook moeten lopen'? Merkte hij toen ineens dat hij dat helemaal niet wilde met Annemarie?
ben je mooi klaar mee.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:34 schreef gianni61 het volgende:
A&A was behoorlijk pijnlijk om te kijken.
Verder vind ik Richard wel wat aardiger worden. Hij doet me af en toe een beetje aan mezelf denken.
Samen met Annemarie zijn die twee natuurlijk voer voor elke tv-psycholoog. Het ontbreken van dit soort mensen is dat een programma als Secret Story totaal mislukt.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef JohnDDD het volgende:
Sooooow die Adriaan heeft zichzelf hier even gebombardeerd tot cultheld zeg. Geef die man een eigen show
Wel een klik denk ik, alleen kunnen totaal niet met gevoelens omgaan bij gebrek aan enige ervaring.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Annemarie en Adriaangeen klik tussen hen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |