abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 februari 2011 @ 12:40:15 #101
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_93097138
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 08:57 schreef Miam het volgende:
Leuke aflevering gisteravond!

Vond het wel genant om te kijken naar Annemarie en Adriaan,
echt tenenkrommend die 2 :r
Ja tenenkrommend :r :r
  maandag 21 februari 2011 @ 12:43:31 #102
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_93097241
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:36 schreef Bayswater het volgende:

Wel een klik denk ik, alleen kunnen totaal niet met gevoelens omgaan bij gebrek aan enige ervaring.
ik merkte niks aan hun ..Ze praatte niet over gevoelens. En ik denk dat Adriaan niks in Annemarie ziet.
pi_93097332
quote:
13s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:40 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja tenenkrommend :r :r
:)

Ik snap überhaupt niet waarom Annemarie mee doet aan bzv ..
ze zet zichzelf EN Adriaan echt voor schut.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  maandag 21 februari 2011 @ 12:49:32 #104
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_93097479
quote:
7s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef Hippos het volgende:
Die uitspraak ook: iets van "oude mozaIk, dat kun je ook bij beetje tegelboer kopen" Goed Leven... _O-
En wat ik ook hilarisch vond: een aubergine is een aubergine-kleurige vrucht. :D
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  maandag 21 februari 2011 @ 12:50:06 #105
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_93097502
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:46 schreef Miam het volgende:

:)

Ik snap überhaupt niet waarom Annemarie mee doet aan bzv ..
ze zet zichzelf EN Adriaan echt voor schut.
Ja dat snap ik ook niet _O- ~O> Haar broer heeft haar opgegeven voor BZV!
  maandag 21 februari 2011 @ 12:50:52 #106
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_93097533
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:38 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk.
Mij ook, ze zei duidelijk:"Ik denk niet dat het nog komt." , dus dan weet je toch voldoende lijkt me.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_93097728
Wel vreemd dat er van begin af aan al geruchten waren dat Ksenia al bij Marcel woont en zwanger is.
pi_93098185
quote:
10s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:50 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook niet _O- ~O> Haar broer heeft haar opgegeven voor BZV!
zegt genoeg over d'r broer ook....
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_93098450
Wat dan? Misschien wilde hij haar gewoon helpen een vriend te vinden?
pi_93098516
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:14 schreef bloodymary het volgende:
Wat dan? Misschien wilde hij haar gewoon helpen een vriend te vinden?
Ja misschien..

Echter als mijn zusje mij zoiets zou flikken, had ik haar benen gebroken.
Kan toch zeker m`n eigen vent wel uitzoeken. :')

Een ander de keus voor je LATEN maken is een nogal wanhopige aktie. :')
pi_93098720
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:16 schreef Miam het volgende:

[..]

Ja misschien..

Echter als mijn zusje mij zoiets zou flikken, had ik haar benen gebroken.
Kan toch zeker m`n eigen vent wel uitzoeken. :')

Een ander de keus voor je LATEN maken is een nogal wanhopige aktie. :')
De broer heeft haar opgegeven maar Annemarie heeft zelf doorgezet.
Ze had ook tegen de kro kunnen zeggen dat ze er geen behoefte aan had.
pi_93098809
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:20 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

De broer heeft haar opgegeven maar Annemarie heeft zelf doorgezet.

Wanneer is dat gezegd?

Ik denk dat Annemarie er op den duur toch wel spijt van haar deelname heeft gehad..
ze komt zo verschrikkelijk neurotisch over.
  maandag 21 februari 2011 @ 13:25:28 #113
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_93098936
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:56 schreef bloodymary het volgende:
Wel vreemd dat er van begin af aan al geruchten waren dat Ksenia al bij Marcel woont en zwanger is.
Ja dat vind ik ook vreemd...volgende week krijg je te zien, drie maanden later HOE het nu met ze is.
  maandag 21 februari 2011 @ 13:50:32 #114
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93099991
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:22 schreef Miam het volgende:

[..]

Wanneer is dat gezegd?

Ik denk dat Annemarie er op den duur toch wel spijt van haar deelname heeft gehad..
ze komt zo verschrikkelijk neurotisch over.
Je denkt dat Annemarie akkoord was gegaan met deelname als ze het helemaal niet had zien zitten?
The love you take is equal to the love you make.
pi_93100144
Leuke uitzending gister, het heeft er in ieder geval toe geleid dat er weer veel gepost is op dit forum.

Vooral A&A sprongen er wel uit. Er is al veel over Adriaan geschreven, maar die was wel erg chagrijnig zeg. Ze zijn beide onhandig in de liefde. Het begon al met de champagne die ze lieten staan, romantische omgeving met al die kaarsen, alles aanwezig om het ijs te breken maar blijkbaar geen van beide die het ijs wilde breken. Ik denk dat bij sommige het er ook gewoon niet inzit.
Bij het eindgesprek wist hij zich blijkbaar geen houding meer te geven of hij had enorm last van heimwee. Maar de liefde was ver te zoeken. Vooral het zwijgen en de ontwijkende antwoorden waren vreemd en vooral bot naar Annemarie toe.
Tja Annemarie.... je had voor Johannes moeten gaan

Marcel en Ksenia ook geval apart, al tijdens de logeerweek was Ksenia duidelijk naar Marcel toe, blijkbaar heeft hij daar iets makkelijk over gedacht, en verwacht dat Ksenia wel voor hem zal vallen. Hij maakte ook iets te veel toespelingen en dat werkte alleen maar averecht. Toch had ik aan het einde de indruk dat hij er nog steeds vanuit gaat dat het wel goed gaat komen.

Ben erg benieuwd naar volgende week, maar wellicht lees ik hier al veel eerder hoe het de boeren vergaat. :) :)
  maandag 21 februari 2011 @ 14:00:03 #116
30252 Soempie
Procreating
pi_93100467
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef alphalpha het volgende:
Toch had ik aan het einde de indruk dat hij er nog steeds vanuit gaat dat het wel goed gaat komen.

Ksenia is ook veel te 'lief' en onduidelijk. Ze zei zelfs nu nog dat het in de toekomst misschien wel kon komen en ze gaf duidelijk aan dat ze niet wist hoe ze met haar gevoelens om moest gaan. Allemaal opmerkingen (die ik niet meer precies weet), die makkelijk valse hoop kunnen geven. En daar houdt Marcel zich dan aan vast, denk ik. Terwijl het volgens mij voor haar wel duidelijk is dat ze niks verder wil.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_93101590
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:00 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ksenia is ook veel te 'lief' en onduidelijk. Ze zei zelfs nu nog dat het in de toekomst misschien wel kon komen en ze gaf duidelijk aan dat ze niet wist hoe ze met haar gevoelens om moest gaan. Allemaal opmerkingen (die ik niet meer precies weet), die makkelijk valse hoop kunnen geven. En daar houdt Marcel zich dan aan vast, denk ik. Terwijl het volgens mij voor haar wel duidelijk is dat ze niks verder wil.
Ik had de indruk dat ze even alle moet bij elkaar gesprokkeld had om Marcel het "slechte nieuws" te vertellen. Het maakt het voor haar alleen maar lastiger dat Marcel dan geen knoop doorhakt maar min of meer aangeeft te willen wachten.
Of Ksenia nu wel of niet mee had moeten doen blijft een lastige vraag te beantwoorden. Ik denk dat Ksenia zelf achteraf zal zeggen dat het (nog) niet verstandig was
  maandag 21 februari 2011 @ 14:42:44 #118
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_93102370
Las bij de reacties op Hyves dat Adriaan wel degelijk toenadering zocht en ook tranen in zijn ogen scheen te hebben ofzo.... Er liep een stelletje hand in hand en toen zei hij:"zo zouden wij er ook bij moeten lopen".... Ik heb het helemaal gemist, zat denk ik meer op Fok te letten :D
  maandag 21 februari 2011 @ 14:52:01 #119
30252 Soempie
Procreating
pi_93102763
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:26 schreef alphalpha het volgende:

[..]

Ik had de indruk dat ze even alle moet bij elkaar gesprokkeld had om Marcel het "slechte nieuws" te vertellen. Het maakt het voor haar alleen maar lastiger dat Marcel dan geen knoop doorhakt maar min of meer aangeeft te willen wachten.

Door er zo vaag over te doen geeft ze hem hoop en dan geef ik hem geen ongelijk dat hij wel wil wachten. Hij vindt haar namelijk hartstikke leuk. Juist dan moet zij duidelijk zijn en voor hem de knoop doorhakken.

Tuurlijk, hij kan ook beter de beslissing nemen voor zichzelf dat het dus niks gaat worden, maar dat is vele malen moeilijker dan 'slecht nieuws vertellen'.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_93103818
quote:
5s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je denkt dat Annemarie akkoord was gegaan met deelname als ze het helemaal niet had zien zitten?
Ik denk dat ze er achteraf spijt van heeft, maar wel blij is met de publiciteit.
pi_93104294
Marcel heeft allang een kind met die Poolse :')
  maandag 21 februari 2011 @ 15:38:35 #122
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_93104839
Annemarie zei op het strand ook zoiets van " nou dat is ook koel ", bedoelde ze daar nou koel of cool ?

Ze hadden het over eventueel afspreken, bellen en dat bleef erg vaag....toen zei ze het bovenstaande.

Iemand een idee ?
pi_93104908
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:25 schreef .aeon het volgende:
Marcel heeft allang een kind met die Poolse :')
Dat is al menig maal gezegd hier. Zou mij verbazen, ondanks de betrouwbare bronnen. Die trip naar Praag is 3 maanden geleden, ik heb niet de indruk dat hij haar daar bezwangerd heeft. Over het algemeen vertel je pas dat je zwanger bent na de eerste echo, dat is na 10 weken, dus een kleine 3 maanden.
  maandag 21 februari 2011 @ 15:41:09 #124
30252 Soempie
Procreating
pi_93104945
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Annemarie zei op het strand ook zoiets van " nou dat is ook koel ", bedoelde ze daar nou koel of cool ?

Ze hadden het over eventueel afspreken, bellen en dat bleef erg vaag....toen zei ze het bovenstaande.

Iemand een idee ?
Ik denk dat ze bedoelde dat hij koeltjes reageerde. :?
  maandag 21 februari 2011 @ 15:42:25 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93105001
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:41 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bedoelde dat hij koeltjes reageerde. :?
Ja, zo begreep ik het ook. En daar reageerde Adriaan op door te zeggen dat de zon er weer was en hij deed zijn zonnebril weer omlaag op zijn neus.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')