quote:Op maandag 21 februari 2011 16:03 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Starlie, precies! Ik probeer het moment vast te leggen, maar het is echt maar heel even...
Dit is alsof ie hard moet lachen en wanhopig z'n melk probeert binnen te houden.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:03 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Starlie, precies! Ik probeer het moment vast te leggen, maar het is echt maar heel even...
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:04 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dit is alsof ie hard moet lachen en wanhopig z'n melk probeert binnen te houden.
Ja of alsof er nog iets tussen zijn tanden zit wat hij subtiel probeert weg te werkenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:04 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dit is alsof ie hard moet lachen en wanhopig z'n melk probeert binnen te houden.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:05 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja of alsof er nog iets tussen zijn tanden zit wat hij subtiel probeert weg te werken
Vast niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:13 schreef Starlie het volgende:
Wat ik me ook nog zat te bedenken, je zag bij die "brieven aflevering" van die filmpjes dat de dames de brieven aan het voorlezen waren....
De dames die de brieven voorlazen bij, Marcel, Frank en Gijsbert zijn ook als laatste overgebleven... toeval.....????
Lijkt me ook toeval. Wel een bizar mysterie als je het mij vraagt. Dat bij die drie boeren UITGEREKEND de uitgekozen vrouwen een filmpje van zich hebben laten maken.quote:
Sarcastquote:Op maandag 21 februari 2011 16:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Lijkt me ook toeval. Wel een bizar mysterie als je het mij vraagt. Dat bij die drie boeren UITGEREKEND de uitgekozen vrouwen een filmpje van zich hebben laten maken.
Echt, vind het toch wel heel frappant.
"Ik hou van gezelligheid, jij lijkt me cool en gezellig, wat wil een man nog meer".quote:Op maandag 21 februari 2011 16:21 schreef alphalpha het volgende:
Misschien zijn er wel veel meer filmpjes gemaakt, maar zijn uiteindelijk alleen deze gebuikt voor de uitzending.
Dat brengt me toch weer even op Adriaan, ik ben wel benieuwd naar de inhoud van zijn brief aan Annemarie.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef Silenus het volgende:
En Annemarie heeft bij elke brief op control-F ' gezellig' geselecteerd.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef Silenus het volgende:
ohja, even kijken danquote:
"Betrouwbaar"quote:Op maandag 21 februari 2011 15:40 schreef alphalpha het volgende:
[..]
Dat is al menig maal gezegd hier. Zou mij verbazen, ondanks de betrouwbare bronnen. Die trip naar
Whehe.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef Silenus het volgende:
Ja anders ik welquote:Op maandag 21 februari 2011 20:20 schreef Silenus het volgende:
Hahahahaaaa die lucky bij dwdd over marcel! Ik ging kapot!
Kanderwans bedoel je.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:53 schreef Da hopman het volgende:
Marcel had volgens mij toch echt beter mee kunnen doen aan boer zoekt boer..... Maar ja, dan wordt de kinderwens wel wat lastiger.
Ja was mooiquote:Op maandag 21 februari 2011 20:57 schreef pfaf het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2011/02/een-beetje-afstandelijk/
Huhquote:Op maandag 21 februari 2011 21:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Deze ook bij Lucky TV![]()
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2010/12/even-voorstellen/
Of over Annemarie en Adriaan. Ging niet specifiek over Marcel en Ksenia, dacht ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:40 schreef alors het volgende:
Yvon deed wel heel mysterieus bij DWDD over de conclusie dat Marcel en Ksenia dus niet meer samen waren om wat Ksenia had gezegd op de beelden.
Ja, maar ik heb niet ook maar enig sprankje hoop dat dat nog wat gaat worden. Met de geruchten over Marcel en Ksenia kan ik me het van hem meer voorstellen.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Of over Annemarie en Adriaan. Ging niet specifiek over Marcel en Ksenia, dacht ik.
Dat wel ja, maar misschien doelde ze ook nog op anderen die niet of misschien juist wel bij elkaar zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:45 schreef alors het volgende:
Ja, maar ik heb niet ook maar enig sprankje hoop dat dat nog wat gaat worden. Met de geruchten over Marcel en Ksenia kan ik me het van hem meer voorstellen.
En dat idee baseer je op?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:28 schreef Smikke het volgende:
Aangezien dit toch het seizoen is van onbegrijpelijke keuzes, heb ik sterk het idee dat Gijsbert en Femke niet meer bij elkaar zijn.
Dat is exact ook mijn gedachte. Misschien niet zozeer hard to get, maar iig zo'n houding dat hij onaantastbaar was. Alleen zette hij het een tikje te ver door, tikje maar.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
En volgens mijn vriend speelde Adriaan hard to get...
Lijkt me wel, als je zag hoe verliefd ze warenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:28 schreef Smikke het volgende:
Aangezien dit toch het seizoen is van onbegrijpelijke keuzes, heb ik sterk het idee dat Gijsbert en Femke niet meer bij elkaar zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |