Er komt een reclame in mij opquote:Op zondag 20 februari 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
En ook gewoon meteen doen wat je Tomtom zeg he?
Preciesquote:Op zondag 20 februari 2011 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
't kon op zich prima daar. amper verkeer.
100 euro is al meer dan genoeg dan voel je het ook welquote:
Nu duurt het heel lang voor dat het topic vol isquote:
Zal wel niet maar je weet het nooit natuurlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien kijken er straks mensen mee naar DAS.
ik was effe rokenquote:
Heb ik ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:12 schreef WcPot het volgende:
Waarom doen sommige plaatjes het in de OP het niet meer. Of ben ik de enige die dat heeft
Wel lekker zwemmen, je moet alleen niet denken aan wat er allemaal in dat water zweeft...quote:Op zondag 20 februari 2011 21:12 schreef Doler12 het volgende:
Mijn oren en neus zijn verstopt! Lekker vandaag naar het zwembad geweest met achterneefjes heb nu spijt
Krijg je van dat chloor water. Moet Rob maar een speed check doenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:12 schreef Doler12 het volgende:
Mijn oren en neus zijn verstopt! Lekker vandaag naar het zwembad geweest met achterneefjes heb nu spijt
Inderdaad jaquote:Op zondag 20 februari 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel lekker zwemmen, je moet alleen niet denken aan wat er allemaal in dat water zweeft...
Even Rob bellen dus!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Krijg je van dat chloor water. Moet Rob maar een speed check doen
Ja ik ook, je zult altijd zien, als je hem niet bij je hebt word je aangehouden.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:16 schreef WcPot het volgende:
Ik heb hem altijd bij mij ook al is het maar een paar km
Als je naar de tijd kijkt kan je het wel een beetje na gaanquote:
Inderdaadquote:Op zondag 20 februari 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
Lekker dan als je verzekering dat vergeet door te geven.
Ja, maar jij plaatste het toen hij nog niet eens op tv wasquote:Op zondag 20 februari 2011 21:18 schreef WcPot het volgende:
Ik ben de eerste hahaha met [ afbeelding ]
Vertel!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:20 schreef tralalala het volgende:
Elden, daar moest ik altijd rijlessen.
Koossss wweeerrrquote:Op zondag 20 februari 2011 21:20 schreef tralalala het volgende:
Elden, daar moest ik altijd rijlessen.
Als hij waarschijnlijk 100 meter loopt is hij al moequote:
Vieze zwerver!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Woont Koos tegenwoordig onder een brug?
Ech welquote:
Bij een paar pakken melk denk ikquote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef TigerXtrm het volgende:
Waar heeft die lamlul zijn rijbewijs gehaald?
Van heel het seizoen misschien wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef WcPot het volgende:
Dit is zeker weer het hoogte punt vanavond bij wegmisbruikers
Ja bij mij ook ik heb het topic weg geklikt en maar weer opnieuw aangekliktquote:
Kan die draak lachen danquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef teamlead het volgende:
John komt op voor de kappersbranche... dat is toch niet helemaal wat je van hem zou verwachten
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef teamlead het volgende:
John komt op voor de kappersbranche... dat is toch niet helemaal wat je van hem zou verwachten
Gewoon niet zo als altijdquote:Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wauw, ik ben benieuwd wat er vandaag weer niet wordt opgelost.
Dat ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef WcPot het volgende:
Weddingplanner klinkt bij mij al onbetrouwbaar
Fred mag die weddingplanner gvd dankbaar zijnquote:
Confrontatie natuurlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef tralalala het volgende:
Bij elk stukje denk ik hoe Alberto het opgelost zou hebben.
Die doet net ALSOF hij het zelf heeft opgelost.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef tralalala het volgende:
Bij elk stukje denk ik hoe Alberto het opgelost zou hebben.
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Fred mag die weddingplanner gvd dankbaar zijn
Sjon ookquote:Op zondag 20 februari 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Die doet net ALSOF hij het zelf heeft opgelost.
Heb ik ook en vooral als die popup er is, van de updates.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:38 schreef WcPot het volgende:
Steeds als ik op Invoeren druk gebeurt er niks lijkt wel of de boel vast loopt
Gewoon thuis met je HP printertje tickets printenquote:
Dat dit kan!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
Ze heeft het geld zelf ingepiktom schulden te betalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |