quote:
Annemarie daarentegen...quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:06 schreef pfaf het volgende:
Ik durf wel een potje Triviant met Adriaan en Annemarie aan.
Naja, dat wordt ze wel aangepraat iig.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja die geiten verstaan natuurlijk alleen Cypriotisch.
Actie =/= toenadering.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zij onderneemt tenminste nog actie!!
Eensch, een zeer actieve en ondernemende tante! Echt een 'catch'!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zij onderneemt tenminste nog actie!!
Ja, en het enige warme oord wordt vanzelf ijzig door die twee flapdrollen die er rondlopen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:08 schreef alors het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom ze allemaal naar die koude schijtoorden wordt gestuurd. Ze beweren toch zelf dat het in de zomer veel beter werkt met de liefde?
Annemarie en Adriaan naar Ibiza sturenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:08 schreef alors het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom ze allemaal naar die koude schijtoorden wordt gestuurd. Ze beweren toch zelf dat het in de zomer veel beter werkt met de liefde?
hehe.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, en het enige warme oord wordt vanzelf ijzig door die twee flapdrollen die er rondlopen.
Wehehe ja iddquote:Op zondag 20 februari 2011 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, en het enige warme oord wordt vanzelf ijzig door die twee flapdrollen die er rondlopen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Adriaan is worldwide trending topic op twitter
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:09 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik ben benieuwd of hier de liefde verklaard gaat worden!.
Dit was een 'goed leven door' momentjequote:
Ja echt zo zakelijk allemaal, geen greintje emotie of passie bij haarquote:Op zondag 20 februari 2011 21:10 schreef Renesite het volgende:
"Wij passen bij elkaar"
"Het is een vent"
"Heeft een eigen mening"
![]()
![]()
Ik zie niet wat jij ziet
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |