Zal wel leeg zijn terug naar de zaakquote:Op zondag 20 februari 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
Heeft hij geen pakketje af te geven of zo? Of heeft hij tijd zat?
En een sukkel die zo nodig moet opnemenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:38 schreef tralalala het volgende:
Weer het vrouwtje die zo nodig moet bellen.
Ik neem 9 van de 10 keer ook gewoon de telefoon op misschien kom ik ook nog wel een keer in wegmisbruikersquote:Op zondag 20 februari 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
En een sukkel die zo nodig moet opnemen
Die stuur je toch weg? Al die haren...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:39 schreef PiRANiA het volgende:
En er ligt hier een kat op het toetsenbord
Ik hoor hem niet eens, zit in mijn tas en als ik het wel hoor neem ik nooit op.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik neem 9 van de 10 keer ook gewoon de telefoon op misschien kom ik ook nog wel een keer in wegmisbruikers
Het kan belangrijk zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoor hem niet eens, zit in mijn tas en als ik het wel hoor neem ik nooit op.
Daar is hij te tof voorquote:Op zondag 20 februari 2011 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die stuur je toch weg? Al die haren...
Kut kat!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:39 schreef PiRANiA het volgende:
En er ligt hier een kat op het toetsenbord
Een kat laat zich ook niet wegsturen natuurlijk. in tegenstelling tot een hond.quote:
Jawel, de telefoon opnemen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en? Ik hoor het wel als ik thuis ben, in de auto kan ik toch niets doen.
in wegmisbruikers komen en heldenstatus verwerven in dit topicquote:
Ze komen nooit hier in de buurtquote:Op zondag 20 februari 2011 20:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
in wegmisbruikers komen en heldenstatus verwerven in dit topic
Hier werkt het primaquote:Op zondag 20 februari 2011 20:43 schreef PiRANiA het volgende:
Is FOK! wat langzaam of ligt dat aan mij?
Zal wel aan jou liggen hier merk ik er niks van.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:43 schreef PiRANiA het volgende:
Geen last van tot nu toe.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:43 schreef PiRANiA het volgende:
't gaat prima. 't niet bijzonder langzaam.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:43 schreef PiRANiA het volgende:
in de buurt van eindhoven geef ik altijd extra gas en ga met 2 telefoons tegelijk zitten bellen in de hoop dat Jos en Ger me aanhoudenquote:
Misschien een keer in Gelderland Midden gaan rijden?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
in de buurt van eindhoven geef ik altijd extra gas en ga met 2 telefoons tegelijk zitten bellen in de hoop dat Jos en Ger me aanhouden
tot nu toe alleen geflitst
Blik op de weg komt altijd in mijn buurtquote:
Daar ligt het dan ook niet aanquote:Op zondag 20 februari 2011 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met ubuntu moet dat op zich redelijk kunnen.
Eerste huis die ik tegenkwamquote:Op zondag 20 februari 2011 19:35 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoe lang heb je eigenlijk gezocht naar een huis?Naar mijn idee heb je het supersnel geregeld.
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
Gadverdamme uit een glas met knakworsten drinken.
ja inderdaad.. irritant jochquote:Op zondag 20 februari 2011 20:45 schreef tralalala het volgende:
Die Johhhhny de Mol is me te vaak op tv tegenwoordig.
Of help mijn man is een klussert.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:46 schreef tralalala het volgende:
Mijn man kan alles
Weer een falend sbs6 programma.
Nou dat is wel het toppunt inderdaad, de singoff lijkt me wel leuk.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:46 schreef tralalala het volgende:
Mijn man kan alles
Inderdaad!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:46 schreef tralalala het volgende:
Mijn man kan alles
totaal gemist die marathon.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:47 schreef PiRANiA het volgende:
Sinterklaaskapoentje was goed op ONZ radio vandaag.
Was dat die gast die, die gore verhaaltjes voorlas? Ik dacht ik luister weer eens mee, maar dat heb ik afgezet.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:47 schreef PiRANiA het volgende:
Sinterklaaskapoentje was goed op ONZ radio vandaag.
Nee. Dat heb ik niet gehoord overigensquote:Op zondag 20 februari 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Was dat die gast die, die gore verhaaltjes voorlas? Ik dacht ik luister weer eens mee, maar dat heb ik afgezet.
Haha, dat was net.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Was dat die gast die, die gore verhaaltjes voorlas? Ik dacht ik luister weer eens mee, maar dat heb ik afgezet.
zou zo maar kunnenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:48 schreef teamlead het volgende:
dus na de reclame 1 item en dan komt Koos?
waarschijnlijk ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:48 schreef teamlead het volgende:
dus na de reclame 1 item en dan komt Koos?
3 metingenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
ze rijden net zolang achter imand aan totdat ze m op een foutje kunnen betrappen.
Nou hij reed meteen al te hard, 79 waar je 50 mag en dat rode licht.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
ze rijden net zolang achter imand aan totdat ze m op een foutje kunnen betrappen.
nee! volgende week is Alberto gewoon weerquote:Op zondag 20 februari 2011 20:50 schreef tralalala het volgende:
We hebben wel een probleem![]()
John moet nog met een hark achterna gezeten worden en dat moet dus deze afleveirng komen, anders denk ik dat er volgende week nog een aflevering is.
Hij kijkt echt wazigquote:Op zondag 20 februari 2011 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
je ziet die man denken: wat een onzin zeg.
Als er geen flitser bij staat ik ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik rijd ook meestal door oranje eigenlijk.
ik ook.. standaard gas bijquote:Op zondag 20 februari 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik rijd ook meestal door oranje eigenlijk.
connexxion gok ik/quote:Op zondag 20 februari 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Welk bedrijf bedoelen ze nou eigenlijk? Waar deze man werkt?
Conexxion denk ikquote:Op zondag 20 februari 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Welk bedrijf bedoelen ze nou eigenlijk? Waar deze man werkt?
Ja, dit slaat echt nergens op.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:57 schreef teamlead het volgende:
Hadden ze zelf geen rolmaatje bij zich?
90 euro voor 15 centimeter... mooi land leven we toch ook
Je moet ergens een grens stellen. Als er een vrachtauto tegemoet komt op een 2 baans weg dan word het wel heel smal dus wel terrechtquote:Op zondag 20 februari 2011 20:57 schreef teamlead het volgende:
Hadden ze zelf geen rolmaatje bij zich?
90 euro voor 15 centimeter... mooi land leven we toch ook
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSquote:Op zondag 20 februari 2011 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
ja hier mag Koos iets over uitleggen.
dat ligt dan echt niet aan die 15 cm... (anders zou een ontheffing ook niet aangevraagd kunnen worden)quote:Op zondag 20 februari 2011 20:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Je moet ergens een grens stellen. Als er een vrachtauto tegemoet komt op een 2 baans weg dan word het wel heel smal dus wel terrecht
6 euro per centimeter...quote:
Zal wel een depot van rijkswaterstaat zijnquote:
Dat zal wel ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:00 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zal wel een depot van rijkswaterstaat zijn
Mobiel bellen is ook achterlijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
185+6 euro voor mobiel bellen.... dit gaat nergens meer over.
In de vorige eeuwquote:Op zondag 20 februari 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
Dat tientje is volgens mij nooit geweest.
Dat welquote:Op zondag 20 februari 2011 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, maar dit is toch een enorm bedrag?
volgens mij ook niet.. begon met 130 gulden ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
Dat tientje is volgens mij nooit geweest.
Allemaal voor de staatskasquote:Op zondag 20 februari 2011 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, maar dit is toch een enorm bedrag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |