Hoi jij!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:23 schreef Monopoly het volgende:
Nieuwe software, zo snel als het af is, dan kom ik eraan
Purmerend is een leuke plaats om te verdwalenquote:
Ja maar dan kan je last krijgen van zuurstofquote:Op zondag 20 februari 2011 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Purmerend is een leuke plaats om te verdwalen
Jullie hebben elkaar om wakker te houden. Ik zit hier maar alleen hequote:Op zondag 20 februari 2011 18:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wij hebben nog niet geslapen. Vanavond pas
Huppel, Ludo wenst je doodquote:Op zondag 20 februari 2011 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie hebben elkaar om wakker te houden. Ik zit hier maar alleen he
quote:
Sorry, was typoquote:
Ja, dat kan niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
kan er niet wat anders gedraait worden????????
Je luistert net 2 tellen?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
kan er niet wat anders gedraait worden????????
Kastkoelquote:
Wajoo hater. Ga slapen! Of Ajacied bashen! Of ga roken!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je luistert net 2 tellen?
Waarom komt iedereen direct zeuren als ze niet hun favo band/nummer horen
Er staat Japanse muziek op het programma. We lopen iets uit omdat Mono wat problemen heeft, zodra die zijn opgelost gaat hij.quote:
Ik heb niks gehadquote:
Stempels zoekenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wajoo hater. Ga slapen! Of Ajacied bashen! Of ga roken!
ah okequote:Op zondag 20 februari 2011 18:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er staat Japanse muziek op het programma. We lopen iets uit omdat Mono wat problemen heeft, zodra die zijn opgelost gaat hij.
ik zie nu pas je tagquote:
????quote:
Ze zocht stempels, heeft ze nogsteeds niet gevondenquote:
Ja als het goed is sta je erop. Ik ben nogal in zombiemodus vandaag.quote:
En korting bij de italiaan in Emmenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:36 schreef Ragboer het volgende:
Stempels zijn voor discotheken, voedselbanken en elfstedentochten.
Wat wilde je laten zien dan?quote:
Ga je met negerinnen naar bed?quote:
quote:
Deze:quote:
Ik gebruik ze alleen als slaaf.quote:
hardstikke lache manquote:Op zondag 20 februari 2011 18:39 schreef Dalando het volgende:
Lijkt mij eigenlijk wel lachen, een FOK!kende partner hebben.
"Mogguh schatjen! Heb je het gehoord? Vannacht tijdens de nachtbakker is yvonne.rar opgedoken"
Een normale partner zou zeggen: `" ??? "`
Maar een FOK!kende partner zou zeggen `" Haha lol iksdee![]()
"`
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:39 schreef Dalando het volgende:
"Mogguh schatjen! Heb je het gehoord? Vannacht tijdens de nachtbakker is yvonne.rar opgedoken"
"`
Lijkt me inderdaad grappig. Ik heb ooit een fokkende parner gehad, alleen waren zowel zij als ik toen nog niet lang genoeg op fok om zo verpauperd te pratenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:39 schreef Dalando het volgende:
"`
Username?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad grappig. Ik heb ooit een fokkende parner gehad, alleen waren zowel zij als ik toen nog niet lang genoeg op fok om zo verpauperd te praten
Wait whut. Hij mist ietsquote:Op zondag 20 februari 2011 18:44 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rd_door_pliesie.html
Ik zou schenken welquote:
Geschonken willen krijgen toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vrouwen hèbben niks te schenken, alleen te krijgen.
Dus: "daar zou ik van willen krijgen'
Ja maar hij doet alsof ie vrouw is dus deed ik alsof ik man benquote:Op zondag 20 februari 2011 18:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vrouwen hèbben niks te schenken, alleen te krijgen.
Dus: "daar zou ik van willen krijgen'
Wat ga je draaien? Lounge?quote:
Ik ga niet beloven dat ik luister hoor. Kans is aanwezig dat ik zo weer in coma donderquote:Op zondag 20 februari 2011 18:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zie het wel
Ik bereid niets voor, ik maak er gewoon wat van
Heb je je bonnen al?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niet beloven dat ik luister hoor. Kans is aanwezig dat ik zo weer in coma donder
Jawel. Eten is hier over kwartiertje/half uurtje.quote:
Ooooh, jij zit goedquote:Op zondag 20 februari 2011 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel. Eten is hier over kwartiertje/half uurtje.
Ex is onderweg met peuken en een vork.
Gaat helemaal goed komen dus
Uhuhquote:
Garppig!!!!!11111111111111!!!!!!!!!111!111!!!!!1111!!!!EINZ111!111!!1quote:
Echt welquote:Op zondag 20 februari 2011 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh
Lekkere bak spaghetti naar binnen werken zo
Daar kan geen seks tegenop
Nu even niet hoor.quote:
Ik heb al honger sinds jullie vanochtend een broodje namen en ze hier over kebab en döner gingen kletsenquote:
Ik hoorde iets over een gangbang?quote:
Jeetje arm ding!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al honger sinds jullie vanochtend een broodje namen en ze hier over kebab en döner gingen kletsen
Koelkastquote:
Ik las er iets over ja. Ik doe niet mee.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over een gangbang?
Dat was een bruine boterham met kaas hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al honger sinds jullie vanochtend een broodje namen en ze hier over kebab en döner gingen kletsen
Biertje dusquote:Op zondag 20 februari 2011 19:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was een bruine boterham met kaas hoor.
Nah ik eet straks ff die bak op en dan ga ik weer lekker liggen en slapen hoop ikquote:
Oh zeg dat danquote:Op zondag 20 februari 2011 19:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ik zei een bruine boterham met kaas en dat bedoelde ik ook.
Dan ben je wel weer wakker denk je?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:04 schreef djkoelkast het volgende:
Rooster is helemaal vol tot morgenmiddag 12u
DAT kan ik na vannacht niet echt zeggenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:05 schreef Roburtt het volgende:
ik luister echt veel te weinig de laatste tijd
Ik sla mijn beurt morgen even overquote:Op zondag 20 februari 2011 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben je wel weer wakker denk je?
Je hebt wel een epische marathon van bijna 14 uur gemistquote:Op zondag 20 februari 2011 19:05 schreef Roburtt het volgende:
ik luister echt veel te weinig de laatste tijd
oeeef, balen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt wel een epische marathon van bijna 14 uur gemist
14 uur?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt wel een epische marathon van bijna 14 uur gemist
Jawelquote:
Okee is nog uitgelopen ook dus.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
22:00 - 11:40 uur (en daarna een half uurtje non-stop)
Hier is niets in huis. Zo ff via Ideal wat bestellen ondertussen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn eten is er maar mn vork nog niet
Ik heb een 061-nummer.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey ik heb ook 0299 voor mijn telefoon nummer
Ik 020quote:Op zondag 20 februari 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey ik heb ook 0299 voor mijn telefoon nummer
Ik heb ook een 06-nummer jaquote:
Waarom ga je verhuizen dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik 020![]()
Nou ja tot woensdag dan wordt het 023
quote:
Omdat we daar groter gaan wonen. Had voor mijn niet gehoeven maar ja mijn moeder wou verhuizen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb ook een 06-nummer ja
[..]
Waarom ga je verhuizen dan?
Toen ik naar de McDonalds in Duitsland ging hadden ze dat niet.quote:
Lijkt me een goed plan ik zit maar een beetjen voetbal te kijken.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Zullen we het voller maken?
Toivonen hequote:Op zondag 20 februari 2011 19:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan ik zit maar een beetjen voetbal te kijken.
Dunno ik care niet echt Jupiler League is interessanter. Alleen Feyenoord wil ik nog wel eventjes zienquote:
Nee dat zei suarez netquote:
Jingle?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:31 schreef djkoelkast het volgende:
Die van mij is niet in de stijl van mono maar wel smerig, hoop ik.
Hee jij. Typ even een smerig verhaal en PM het naar me!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Verslavende kutradio![]()
Hij staat wel zachtjes want studio sport
Ah, Toivonen gezien?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Verslavende kutradio![]()
Hij staat wel zachtjes want studio sport
Dat kan ik nietquote:Op zondag 20 februari 2011 19:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hee jij. Typ even een smerig verhaal en PM het naar me!
Je bent verplicht.
Halloquote:
Nee echt niet. Sowieso nu nietquote:
kijk de samenvatting af! je mist te veelquote:Op zondag 20 februari 2011 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat ist met feyenoord.
Hoe moet ik de kakkerlakken nu nog uitlachen als ze opeens gaan winnen enz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef PiRANiA het volgende:
Voetbal uitslagen:Interessante uitslagen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef PiRANiA het volgende:
Voetbal uitslagen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi dan kan ik nog wel pesten
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik haakte af bij de blenderquote:
ze stonden 2-0 voor. Maar Bulykin was held door 2-2 te maken.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Mooi dan kan ik nog wel pesten
Mooie goal ookquote:Op zondag 20 februari 2011 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ze stonden 2-0 voor. Maar Bulykin was held door 2-2 te maken.
Jij bent echt niet helemaal goed in je hoofdquote:
Hele smerige verhalen, heel ergquote:Op zondag 20 februari 2011 19:37 schreef sharr het volgende:
Ik moet geloof ik blij zijn dat ik niet ingetuned ben?
Nietesquote:Op zondag 20 februari 2011 19:37 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Jij bent echt niet helemaal goed in je hoofd
Ja maar dan wel een ander soort dirty mindquote:
Echt? Hadden we nog niet gemerkt...quote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef Monopoly het volgende:
Blijf ze sturen mensenIk vind het geweldig dit
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef Neroje het volgende:
[..]
Echt? Hadden we nog niet gemerkt...
quote:
Het smerige verhalen gedeelte is alweer voorbij hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:39 schreef sharr het volgende:
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, maar dit klinkt wel als lekkere muziek
Als je zometeen moet kotsen, ik heb je gewaarschuwd...quote:Op zondag 20 februari 2011 19:39 schreef sharr het volgende:
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, maar dit klinkt wel als lekkere muziek
Muzak bij Monoquote:Op zondag 20 februari 2011 19:39 schreef sharr het volgende:
Kom op baas, stuur er ook een over de PMquote:Op zondag 20 februari 2011 19:40 schreef Neroje het volgende:
[..]
Als je zometeen moet kotsen, ik heb je gewaarschuwd...
Newbiequote:Op zondag 20 februari 2011 19:40 schreef Neroje het volgende:
Oei, komende week ga ik de 5000 posts halen
Lees wie het typtquote:
Ik kom echt niet in de buurt van deze meuk, daarbij ben ik waarschijnlijk al weg voor je hem voor gaat lezen...quote:Op zondag 20 februari 2011 19:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kom op baas, stuur er ook een over de PM
Ik krijg er nog wel wat binnen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:41 schreef sharr het volgende:
Mono, komen er zometeen nog meer verhalen dan?
Mietjequote:Op zondag 20 februari 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga weer liggen/tv kijken.
Mono sorry ik ga je show missen
Hij is een nieuwere newbiequote:
Ik ga zo eerst even douchen, dus ben bang dat ik 't misquote:Op zondag 20 februari 2011 19:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik krijg er nog wel wat binnen.
Stuur je er zelf ook 1 in ?
Denk maar aan die ene jongen. Leef je uit
Dat lukt je wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:42 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst even douchen, dus ben bang dat ik 't misEn ik kan niks verzinnen van smerige verhalen, want ik weet niet hoe ze moeten klinken
BZVquote:Op zondag 20 februari 2011 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Vieze verhalenik haak om 20:30 voor BZV
Ik heb nog wel een leuk voorbeeldje voor je.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:42 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst even douchen, dus ben bang dat ik 't misEn ik kan niks verzinnen van smerige verhalen, want ik weet niet hoe ze moeten klinken
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuk voorbeeldje voor je.
Nee dat meen je nietquote:Op zondag 20 februari 2011 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Vieze verhalenik haak om 20:30 voor BZV
Maak er maar 1quote:Op zondag 20 februari 2011 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft iemand een verhaaltje over rattensoep ofzo?
Je vroeg een ranzig verhaal en je kreeg er een he.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:45 schreef djkoelkast het volgende:
Het volgende verhaal heb ik geschreven tijdens het eten van chips
En ik maar denken dat ik erg wasquote:Op zondag 20 februari 2011 19:45 schreef djkoelkast het volgende:
Het volgende verhaal heb ik geschreven tijdens het eten van chips
in de prullenbak.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:42 schreef sharr het volgende:
Wat? Ik heb bijna 10.000 posts. Waar is mijn leven heen
knetterrrrquote:
Hoi Knetterquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kan er ook wel een paar bedenken
DOEN!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kan er ook wel een paar bedenken
???quote:Op zondag 20 februari 2011 19:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gewoon een smerig verhaal en die pm en?
Ja.quote:
Jeejquote:Op zondag 20 februari 2011 19:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum zal even een verhaaltje typen
Iedereen blijquote:Op zondag 20 februari 2011 19:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum zal even een verhaaltje typen
iedereen is smerige verhalen bedenken denk ikquote:
tot zoquote:
Verzin jij er ook 1 ?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:58 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
iedereen is smerige verhalen bedenken denk ik
Ik kan dat nietquote:
ècht welquote:Op zondag 20 februari 2011 19:59 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik kan dat nietIk heb niet zo'n dirty mind
Inspiratie voor je!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:59 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik kan dat nietIk heb niet zo'n dirty mind
whahaha wie zegt dat mijn verhaaltje goed isquote:
oooh en dat zeg jij?quote:
ik kan je niks belovenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Inspiratie voor je!
Dode hoeren
Stront
Russen
MadenDan komt het wel goed toch ?
O! Idee http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-aquote:Op zondag 20 februari 2011 19:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Inspiratie voor je!
Dode hoeren
Stront
Russen
MadenDan komt het wel goed toch ?
Hij is lekker smerig johquote:Op zondag 20 februari 2011 20:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
echt smerig is mijn verhaal niet geworden
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:02 schreef sharr het volgende:
Oke, Knetter. Ik heb een ander beeld van je
sorry schatquote:Op zondag 20 februari 2011 20:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik zie het al voor me , hoe ik misbruikt word
Zonder pics in ieder geval!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
Ik heb de laptop in de badkamer dus misschien post ik er onder het douchen nog eentje
Ik zit er nog 55 minuten in , dus botvier je lusten op papierquote:Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoeveel vieze verhalen moeten er gestuurd worden btw?
dv2quote:Op zondag 20 februari 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
Ik heb de laptop in de badkamer dus misschien post ik er onder het douchen nog eentje
whahaha zal er nog 1 sturenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zit er nog 55 minuten in , dus botvier je lusten op papier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |