nee goede TTquote:
Ja 1 zo een newbquote:Op zondag 20 februari 2011 17:29 schreef Monopoly het volgende:
Heeft de Marathon ook nieuwe luisteraars gebracht ?
Wel nieuwtjes en afsprakenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:29 schreef Monopoly het volgende:
Heeft de Marathon ook nieuwe luisteraars gebracht ?
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:29 schreef Dalando het volgende:
Nitrouz mattie geef je me ff een DM wanneer ik kan?
over precies 1 min kan je knallequote:Op zondag 20 februari 2011 17:29 schreef Dalando het volgende:
Nitrouz mattie geef je me ff een DM wanneer ik kan?
Gebrekenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Noem je net datgene op wat ze NIET kan.
wannabee gangsters met hun 'straattaal'quote:
HATERSquote:Op zondag 20 februari 2011 17:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als er een andere stad stond zou ik het net zo kut vinden.
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als er een andere stad stond zou ik het net zo kut vinden.
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Gebreken
Dus, jij bent de kok in de relatie
Leiden?quote:
Goede zaak!quote:
Gelukkig welquote:Op zondag 20 februari 2011 17:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Gebreken
Dus, jij bent de kok in de relatie
daar is er iig geen zelfverzonnen taaltje om stoer te zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 17:31 schreef Snuf. het volgende:
Haha van die noob die niet uit Snuf. land komen
Dus je bent een beetje afhankelijk van.. ?quote:
Koelkastquote:Op zondag 20 februari 2011 17:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dus je bent een beetje afhankelijk van.. ?
quote:
Als je mijn jingle afspeelt, ff wat harder doen.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:32 schreef Dalando het volgende:
Ik woon precies in het midden van snuf land
0172 IN JE FACE!
BODEGRAVEN!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:32 schreef Dalando het volgende:
Ik woon precies in het midden van snuf land
0172 IN JE FACE!
Ai, ik zou niet in je schoenen willen staanquote:
WAT ZEGT DEZE MAN TEGEN GINGERS ALS ZE IETS AAN HEM VRAGEN??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goed gedraaid.. absoluut.. beetje jammer van de muziekstijl... maar ach.. niet iedereen heeft dezelfde kutsmaakquote:
JA DAAROM DUSquote:
mjuaquote:Op zondag 20 februari 2011 17:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goed gedraaid.. absoluut.. beetje jammer van de muziekstijl... maar ach.. niet iedereen heeft dezelfde kutsmaak
Nee, vlakbij. Bodegravenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WAT ZEGT DEZE MAN TEGEN GINGERS ALS ZE IETS AAN HEM VRAGEN??Wat een scherts! Fabuleus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
You can trust me, trust nobody...
Oh, jij woont in de Meije dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, vlakbij. BodegravenAllemaal boeren
ALPHEN, da's de bazenshit
daar woont mijn tantequote:Op zondag 20 februari 2011 17:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, vlakbij. BodegravenAllemaal boeren
ALPHEN, da's de bazenshit
Hoeft ook nietquote:Op zondag 20 februari 2011 17:33 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ai, ik zou niet in je schoenen willen staan
leuk om te wetenquote:
Last van mijn schoudersquote:
tot vanaafquote:Op zondag 20 februari 2011 17:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik gaat er weer van tussen![]()
tot vnaaf liefjens
ik moet een boodschap doorgevenquote:
Meisjes poepen nietquote:Op zondag 20 februari 2011 17:37 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ik moet een grote boodschap doen
niet fokken met FOK! mafiaquote:
Butterquote:Op zondag 20 februari 2011 17:38 schreef Dalando het volgende:
Godver, welke track draaide ik hiervoor?
En dat dan 40x achter elkaar en de Jeugd heeft een nummer wat iedereen tof vindt...quote:
Allemaal van die vieze top40 sletjesquote:Op zondag 20 februari 2011 17:39 schreef Neroje het volgende:
[..]
En dat dan 40x achter elkaar en de Jeugd heeft een nummer wat iedereen tof vindt...
Ze moeten die latere delen uitzenden want die heb ik nog niet gezienquote:Op zondag 20 februari 2011 17:41 schreef Nitrouz het volgende:
Veronica gaat de film Saw uitzenden, die hebben we nog niet genoeg gezien op TV.
hoiquote:Op zondag 20 februari 2011 17:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Allemaal van die vieze top40 sletjes
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:42 schreef Monopoly het volgende:
Jullie hebben geluk.
DJ Mono van 18:30 tot 19:30
Ja deze remixquote:Op zondag 20 februari 2011 17:42 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
't Is een beetje aparte muziek man
Ik vroeg om electronisch en dan krijg ik dit als requestsquote:Op zondag 20 februari 2011 17:42 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
't Is een beetje aparte muziek man
En wat wil je nu doen?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:45 schreef Goudvis_ het volgende:
Heeft er iemand hier verstand van aceton?Ik liet net mn flesje nagellakremover omvallen op mn bureau
Ik wilde de gewone DVNOquote:Op zondag 20 februari 2011 17:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik vroeg om electronisch en dan krijg ik dit als requests
Ja vragen of het schadelijk is voor mn mooie houten bureauquote:
Ik downloadde gewoon de eerste die ik kon vindenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik wilde de gewone DVNOik wist niet dat je een remix ging draaien
Alhoewel aceton licht irriterend is, is huidcontact minder erg dan bij vele andere oplosmiddelenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:45 schreef Goudvis_ het volgende:
Heeft er iemand hier verstand van aceton?Ik liet net mn flesje nagellakremover omvallen op mn bureau
ohquote:Op zondag 20 februari 2011 17:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik downloadde gewoon de eerste die ik kon vinden
Is het schadelijk voor hout? Nee toch hoop ik?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Alhoewel aceton licht irriterend is, is huidcontact minder erg dan bij vele andere oplosmiddelen
Mwaw, als ik google zie ik kluspagina's die het gebruik aanraden om oude laklagen te verwijderen, dus het bureau zelf zal het wel overlevenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:46 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja vragen of het schadelijk is voor mn mooie houten bureau
Oh okequote:Op zondag 20 februari 2011 17:47 schreef Neroje het volgende:
[..]
Mwaw, als ik google zie ik kluspagina's die het gebruik aanraden om oude laklagen te verwijderen, dus het bureau zelf zal het wel overleven
vast nietquote:Op zondag 20 februari 2011 17:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Is het schadelijk voor hout? Nee toch hoop ik?
Wat? Ik draai nuquote:
Geen DJ verbonden met de serverquote:
reconnectenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:50 schreef Dalando het volgende:
Ik ben hier verbonden... Wat is de server ?
Yesssquote:
Oki, goeien muziek?quote:
ja is primaquote:
hooooiquote:
Ik wil nog even met wat hardstyle afsluiten, mag dat?quote:
vooruitquote:Op zondag 20 februari 2011 17:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik wil nog even met wat hardstyle afsluiten, mag dat?
quote:
Hallon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Jazeker, staat op scherp.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef Dalando het volgende:
Staat de volgende DJ al klaar voor straks?
Jaa, zekerquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hallon.OhjeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is Calcon ?
Freddyquote:
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ikeaquote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa, zeker![]()
School, winkelen, bios, vriendje![]()
Enige domper was ikea
[..]
OhjeejWat is Calcon ?
[..]
Freddy
Vriendlief wilde 2 persoons bed kopen, maar kan zelf niet autorijdenquote:
Afwasshizzle, zie je eigen sig.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa, zeker![]()
School, winkelen, bios, ikea![]()
Enige domper was vriendje
[..]
OhjeejWat is Calcon ?
In je epic hondaquote:Op zondag 20 februari 2011 17:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vriendlief wilde 2 persoons bed kopen, maar kan zelf niet autorijden![]()
Dus moest ik mee
heb je 500 days of summer gezien? Dan kan Ikea nog best leuk zijn met je vriendquote:Op zondag 20 februari 2011 17:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dus moest ik mee
hahaquote:Op zondag 20 februari 2011 17:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dus moest ik mee
quote:
Dat is calgonquote:Op zondag 20 februari 2011 17:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Afwasshizzle, zie je eigen sig.
Dat staat ook in mijn originele post waarvan jij de quote hebt geëditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Eigenlijk in de Audi van mn moederquote:
Nee, no strings attached, was wel grappigquote:Op zondag 20 februari 2011 17:56 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
heb je 500 days of summer gezien? Dan kan Ikea nog best leuk zijn met je vriend
Techno techno prime techno techno techno primequote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef Dalando het volgende:
Ik kan de lyrics van dit nummer niet vinden.
Ja maar dan het hele nummer.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Techno techno prime techno techno techno prime
Oh die wil ik ook zienquote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eigenlijk in de Audi van mn moeder
Mijn accu was vervelend aan het doen.
[..]
Nee, no strings attached, was wel grappig
Nou ik kan de intro al meezingen / krijsenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat staat ook in mijn originele post waarvan jij de quote hebt geëditLeuk geprobeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Bedoel je mij of jij of Draakje?quote:
Ik moet wat om mijn eigen falen te verdoezelenquote:
Hoi ik moest een boodschap doorgeven van pielquote:
Hooiquote:
Maar ik had je doorquote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik moet wat om mijn eigen falen te verdoezelen
Jij was optijd klaarquote:
Geef de boodschap maar door.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hoi ik moest een boodschap doorgeven van piel
Oke komt ie:quote:
Mooie TT hé!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef Dalando het volgende:
Waarom kun je niet doorspoelenStraks voorspel je de toekomst van Onzin RadioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor het doorgeven van het bericht.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oke komt ie:
Zeg maar tegen ragboer dat ik nu ring utrecht rij, zonder kretek wel!
end of message
Geen pliepje te herkennen. Dit is jaren '70 synthpop.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Pliepjesmuziek met melodie dan ?
[..]
Heul mooi
Moet ik dat weer doorgeven?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef Ragboer het volgende:
:
[..]
Bedankt voor het doorgeven van het bericht.![]()
Pielloe
Oh sorry, toen bestond ik nog niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen pliepje te herkennen. Dit is jaren '70 synthpop.
Wat ga je met em doenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef Ragboer het volgende:
:
[..]
Bedankt voor het doorgeven van het bericht.![]()
Pielloe
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh sorry, toen bestond ik nog niet.
Maakt het niet minder episch hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh sorry, toen bestond ik nog niet.
Als je dat wilt doen mevrouw Goudvisjen.quote:
Wajoo helemaal, weet ik veel wat ie hier mot.quote:
Ja dit gaat m dus echt niet wordenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:05 schreef djkoelkast het volgende:
Nu krijg je wèl pliepjesmuziek. Met zang
Toch welquote:Op zondag 20 februari 2011 18:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja dit gaat m dus echt niet worden
2 minuut 36quote:Op zondag 20 februari 2011 18:06 schreef Dalando het volgende:
Hoelang krijgen we dit nou aan te horen?
Sorryquote:Op zondag 20 februari 2011 18:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
EPISCHE JAPANSE MUZIEK
lees het rooster eens.
Dit is baasquote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef Ragboer het volgende:
Ik zet m af. 20x beter een stuk van Bach of Chopin dan deze diarree.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef Ragboer het volgende:
Ik zet m af. 20x beter een stuk van Bach of Chopin dan deze diarree.
Niet haten op muziek van eigen bodem. Op een dag zal je het wel begrijpen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:08 schreef djkoelkast het volgende:
Echt he, jullie staan nergens voor open.
Maar wel meezingen met dewoonboot
of leef als een
zigeuner
![]()
Sta eens open voor andere culturen.
Sorry dat smaken verschillenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:08 schreef djkoelkast het volgende:
Echt he, jullie staan nergens voor open.
Maar wel meezingen met dewoonboot
of leef als een
zigeuner
![]()
Sta eens open voor andere culturen.
Dank je voor het bericht. Was natuurlijk wel overbodig aangezien ik allang weet dat ik een held ben.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:08 schreef Goudvis_ het volgende:
Ragboer je hebt weer een bericht terug
'Ragboer held!'
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dank je voor het bericht. Was natuurlijk wel overbodig aangezien ik allang weet dat ik een held ben.
Doe maarquote:
djkoelkast.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:13 schreef Dalando het volgende:
Zijn er echt mensen die dit luisteren?
Hij heeft een rare fetish.quote:
ik luister nuquote:Op zondag 20 februari 2011 18:13 schreef Dalando het volgende:
Zijn er echt mensen die dit luisteren?
Dat jij dit luistert snap ik niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:14 schreef djkoelkast het volgende:
Dat jullie dit niet snappen snap ik maar al te goed.
Daar zijn jullie namelijk te stom voor
leg het ons uitquote:Op zondag 20 februari 2011 18:14 schreef djkoelkast het volgende:
Mensen die niet van japanse muziek houdenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:14 schreef djkoelkast het volgende:
Er zit meer melodie in dan in hardstyle. Het is vrolijk. Het is goede muziek.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat jij dit luistert snap ik niet.
Koelkast, neem het niet zo persoonlijk op, smaken verschillen, dat kan, dat is heel normaal.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:14 schreef djkoelkast het volgende:
Leg dan uit meneer.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:14 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een hater.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:16 schreef Goudvis_ het volgende:
RAGBOER, PIEL VINDT JE NU GEEN HELD MEER
sorry ik kan er niks aan doenquote:
Het schijnt dat ik dat benquote:
Mja lastig, het is maar waar je mee bent opgegroeid ben ik bang.quote:
Hij krijgt geen bericht meer terug.quote:
okequote:Op zondag 20 februari 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik dat ben![]()
AJACIED FLIKKER AUB HEEL RAP UIT MN DM VOORDAT IK JE KOM OPZOEKEN EN JE ECHT ZO ONGENADIG HARD OP JE SMOEL RAM:(
Ik hou het wel meer dan 1 minuut vol zonder meteen te zeggen dat *insert willekeurige componist* beter is. Ik luister en beoordeel objectief.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Koelkast, neem het niet zo persoonlijk op, smaken verschillen, dat kan, dat is heel normaal.
Jij hebt toch ook een hekel aan gitaarmuziek, om het maar even zo te noemen?
Of wil je zeggen dat jij wel dag en nacht de radio aan hebt staan om naar elke stijl te luisteren?
QUOTEN!!!!!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
AJACIED FLIKKER AUB HEEL RAP UIT MN DM VOORDAT IK JE KOM OPZOEKEN EN JE ECHT ZO ONGENADIG HARD OP JE SMOEL RAM:(
Ik ben opgegroeid met BeeGees, dat is ook uitgelopen in liefde voor The Scriptquote:Op zondag 20 februari 2011 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mja lastig, het is maar waar je mee bent opgegroeid ben ik bang.
Ik adoreer pliepjes en plingeltjes, maar YMO en fripSide zijn weer heel anders, er zijn maar 2:36 minuut pliepjes geweest.
Wat je nu hoort is echt gewoon popmuziek.
oke dat scheelt weer in mn bundelquote:Op zondag 20 februari 2011 18:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hij krijgt geen bericht meer terug.
Hoe gaat het?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
AJACIED FLIKKER AUB HEEL RAP UIT MN DM VOORDAT IK JE KOM OPZOEKEN EN JE ECHT ZO ONGENADIG HARD OP JE SMOEL RAM
ik vind the script en bee gee's een slechte vergelijkingquote:Op zondag 20 februari 2011 18:18 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met BeeGees, dat is ook uitgelopen in liefde voor The Script
[..]
oke dat scheelt weer in mn bundel
Ik met Kraftwerk en YMO om maar wat te noemen (je hoort nu YMO).quote:Op zondag 20 februari 2011 18:18 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met BeeGees, dat is ook uitgelopen in liefde voor The Script
Jezus man, ben fokking moe heb 4 uur geslapen heb hier geen zin en dan gelijk dit.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hou het wel meer dan 1 minuut vol zonder meteen te zeggen dat *insert willekeurige componist* beter is. Ik luister en beoordeel objectief.
Ja ik ook maar Koelkast weet wel wat ik bedoel. Toch Koelkastquote:Op zondag 20 februari 2011 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik vind the script en bee gee's een slechte vergelijking
Ik heb niet geslapen. Ik trek het behoorlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 18:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jezus man, ben fokking moe heb 4 uur geslapen heb hier geen zin en dan gelijk dit.
Dat heb ik zelf niet gezegd, maar accepteer het gewoon dat niet iedereen is zoals jij bent. De een beoordeelt een nummer misschien sneller dan de ander en na 3 seconden screamo weet ik ook al dat ik het niks vind, dat jij daar langer over doet, ligt aan jou, niet aan de rest.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hou het wel meer dan 1 minuut vol zonder meteen te zeggen dat *insert willekeurige componist* beter is. Ik luister en beoordeel objectief.
Ik ben net 2 tellen wakker. Ik voel me gaar en brak en heb hongerquote:
Oeiquote:Op zondag 20 februari 2011 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben net 2 tellen wakker. Ik voel me gaar en brak en heb honger![]()
Als het goed is kan ik straks een bak spaghetti bestellen voor 3 euro want 7 euro korting dankzij stempels. Moet ik alleen die stempels even opzoeken << cruciaal onderdeel van het plan waar ik dus heeeeeeeeeeeeeeel weinig voor voel
Zou wat worden als iedereen zou zijn als ik was.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf niet gezegd, maar accepteer het gewoon dat niet iedereen is zoals jij bent. De een beoordeelt een nummer misschien sneller dan de ander en na 3 seconden screamo weet ik ook al dat ik het niks vind, dat jij daar langer over doet, ligt aan jou, niet aan de rest.
Mooi nog 10 minuten dus?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat het geen verzoekjestijd is maar een episch japans muziek halfuurtje. Zie rooster.
wie is mono poly?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |