Hier exact hetzelfde, op een gegeven moment begon het zelfs heel even te miezeren hierquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:33 schreef xxiessiexx het volgende:
Hmpf, hier geen zon gezien, het lijkt de hele tijd of het gaat regenen.
Verder kort dagje, weinig post ondanks de Makro
Ja echt he, brommerwijken ftw!quote:Op zondag 6 maart 2011 13:18 schreef Geelman het volgende:
Ik heb vorig jaar een half jaar bij de TNT gewerkt. Ik had een scooterwijk in een landelijk gebied.
Als het lekker weer was, deed je het werk bijna voor de lol. Ik bewaar er best goede herinneringen aan!
Uh ik rij ook niet met post in m'n handen hoor, in tegenstelling tot heel wat andere brommerpostbodesquote:Op zondag 6 maart 2011 14:14 schreef Peterselieman het volgende:
Heerlijk muziekje er bij. Post gewoon op de bijrijdersstoel neer kunnen leggen, zodat je tijdens het rijden de handen vrij hebt.
Die karren zullen er ook weer snel naar toe gaanquote:Op zondag 6 maart 2011 14:24 schreef loonytik het volgende:
yay gister van half 7 tot half 12 binnen gezeten. En toen was ik klaar . Bespreking over invoering optivo met de zaterdagwerkers was er. Duurde alleen een beetje langer als gepland hehe. Moest daarna iedereen wat bijhelpen zodat ze weer wat sneller weg konden 8).
Meeste zooi van optivo ligt al in de "opslagplaats" Die multikar gevallen en nieuwe kasten.
ja dat heb ik wel verteld. Hij heeft wel mijn naam enzo genoteerd en ik kwam op het stapeltje maar dat was nogal een dikke stapel haha.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:04 schreef Think_Pad het volgende:
Ze wisten wel dat je al bij TNT werkt? Bij mij zei die ook van: eigenlijk heb ik niemand nodig, maar ik heb misschien nog wel wat ritjes liggen. En toen moest ik een dag later terugbellen.
Als ik als buitenstaander had geprobeerd dan was ik gelijk al afgekapt aan de telefoon denk ik.
Woensdag trouwens 1e keer bij Collectie, heb er zin inHoop niet dat diegene met wie ik mee moet mij al het werk laat doen, en zelf lekker in de auto blijft zitten
![]()
Wij hadden de Gamma, een klein glad lokaal tennisblaadje en de Blokker, ook zo'n fijne combinatie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:26 schreef pussywillow het volgende:
Wij hadden AH, Gamma én Karwei. En ook nog de ANWB Kampioen, H&M rommel en een aantal superzware modegidsen.
Volgens mij is dat zo'n foldertje dat eens in de zoveel maanden weer terug komt voor een paar weken, 1 zo'n flutblaadje met 1 aanbieding aan de voorkant en 1 aan de achterkant.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hebben jullie tegenwoordig ook zo'n superdun foldertje van de C1000 op donderdag?
Hier ook, zag afgelopen zaterdag alweer 2 huurauto's staan. Europcar is denk ik wel tevreden met TNT als klant.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:24 schreef Peterselieman het volgende:
De auto's staan tegenwoordig erg vaak bij de garage iig
Ook voor die tijd hadden de auto's al problemenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:29 schreef carboni het volgende:
Boco's zijn eruit sinds 1/1 en volgens mij is dat niet geheel positief voor de auto's
Ja, maar eigenlijk niet zo gek ook. Die auto's rijden veel kilometers en dan ook nog eens extreem belastend rijden (steeds stukjes van 500 meter).quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook voor die tijd hadden de auto's al problemen
Sinds wanneer is het normaal om 4 maal HAH mee te geven? Belachelijk trouwens dat die kampioen er bij zit. Vrijdag is een veel rustigere dag dan donderdag en er is op vrijdag bijna nooit HAH. Teamcoaches mogen de kampioen gewoon een dag doorschuiven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hier behoorlijk druk vandaag. Flink veel plaatwerk, oa de Kampioen voor de even nrs, een dikke mailing van Centerparcs, een dik tijdschrift van de KLM en 4x hah, alle 4 van die dunne flutblaadjes, waaronder inderdaad dat C1000 vloeipapier dingetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |