abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93653477
Even wat vraagjes, he. Dat fietsenplan, bij/vanaf hoeveel verlofuren werkt dat? En hoeveel lever je daar dan voor in?

En zijn hier mensen die zich aan hadden gemeld voor de Efteling-dag? Iemand een idee wanneer die toegangsbewijzen nou verstuurd worden? 't Is tenslotte al 'begin maart' O-)
pi_93681764
Alweer klaar met werken, was om 10:15 begonnen en om 12:27 klaar.

Moest meelopen met een postbode die de wijk al 1.5 jaar doet dus we waren lekker vlot klaar.

Was bang dat ik m'n eigen wijk er nog achteraan moest doen, maar die werd gedaan door degene die ik vorige week mee had voor opleiding.

Nog maar een keer of 3 lopen en dan ben ik klaar en zit ik alleen nog maar bij collectie *O*

Lekker zonnetje btw
pi_93685526
Hmpf, hier geen zon gezien, het lijkt de hele tijd of het gaat regenen.

Verder kort dagje, weinig post ondanks de Makro :P
pi_93686831
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:33 schreef xxiessiexx het volgende:
Hmpf, hier geen zon gezien, het lijkt de hele tijd of het gaat regenen.

Verder kort dagje, weinig post ondanks de Makro :P
Hier exact hetzelfde, op een gegeven moment begon het zelfs heel even te miezeren hier :r, toen mocht ik gelukkig met de auto nog wat postzegels wegrijden O-)
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 5 maart 2011 @ 17:10:13 #205
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_93690953
Hier een normaal dagje met nog een klein stukje extra omdat er iemand plotseling ziek was geworden. De wijk van die gene hebben we even in meerdere stukken gehakt om alles toch weg te krijgen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_93699233
Eindelijk weer eens een rustig dagje. Ook het kledingpakket ontvangen. Missen wel drie dingen (backorder) en de jas is drie maten te klein afgeleverd :')
pi_93706990
AREA Noord-Oost heeft iedereen een brief gestuurd met de oranje kaart. Als je er niet uitkomt met je leidinggevende moet je samen de oranje kaart opstellen. Ik las die brief echt met een :') gezicht.
pi_93711366
Het was vandaag best lekker weer om te lopen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_93723555
Kijk nou, vandaag is het net zulk weer als vrijdag. Waarom moest de zaterdag zo'n combobreaker zijn? ;(
  zondag 6 maart 2011 @ 13:18:11 #210
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_93723715
Ik heb vorig jaar een half jaar bij de TNT gewerkt. Ik had een scooterwijk in een landelijk gebied.
Als het lekker weer was, deed je het werk bijna voor de lol. Ik bewaar er best goede herinneringen aan! :)
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_93725364
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:18 schreef Geelman het volgende:
Ik heb vorig jaar een half jaar bij de TNT gewerkt. Ik had een scooterwijk in een landelijk gebied.
Als het lekker weer was, deed je het werk bijna voor de lol. Ik bewaar er best goede herinneringen aan! :)
Ja echt he, brommerwijken ftw!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 6 maart 2011 @ 14:10:37 #212
Maffe Fries
pi_93725428
Autoroutes zijn toffer :P
pi_93725461
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:10 schreef Peterselieman het volgende:
Autoroutes zijn toffer :P
Als je van autorijden houdt :P
  Redactie Frontpage / Sport zondag 6 maart 2011 @ 14:14:26 #214
Maffe Fries
pi_93725553
Heerlijk muziekje er bij. Post gewoon op de bijrijdersstoel neer kunnen leggen, zodat je tijdens het rijden de handen vrij hebt.
pi_93725682
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:14 schreef Peterselieman het volgende:
Heerlijk muziekje er bij. Post gewoon op de bijrijdersstoel neer kunnen leggen, zodat je tijdens het rijden de handen vrij hebt.
Uh ik rij ook niet met post in m'n handen hoor, in tegenstelling tot heel wat andere brommerpostbodes :+ Ben als de dood dak onderuit ga of niet snel genoeg kan remmen :P Doe de post in een rood bakje achterop, gaat prima.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 6 maart 2011 @ 14:23:59 #216
Maffe Fries
pi_93725865
verstandig. Heb zelf bij autoroutes altijd een kratje post naast me staan en de uitsparingen in het dashboard gebruik ik voor de reclame. Werkt uitstekend :P
pi_93725885
yay gister van half 7 tot half 12 binnen gezeten. En toen was ik klaar . Bespreking over invoering optivo met de zaterdagwerkers was er. Duurde alleen een beetje langer als gepland hehe. Moest daarna iedereen wat bijhelpen zodat ze weer wat sneller weg konden 8).

Meeste zooi van optivo ligt al in de "opslagplaats" Die multikar gevallen en nieuwe kasten.
pi_93726397
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:24 schreef loonytik het volgende:
yay gister van half 7 tot half 12 binnen gezeten. En toen was ik klaar . Bespreking over invoering optivo met de zaterdagwerkers was er. Duurde alleen een beetje langer als gepland hehe. Moest daarna iedereen wat bijhelpen zodat ze weer wat sneller weg konden 8).

Meeste zooi van optivo ligt al in de "opslagplaats" Die multikar gevallen en nieuwe kasten.
Die karren zullen er ook weer snel naar toe gaan :') Hier staan ze allemaal in een hoek te verstoffen op een tiental na die vooraan staan, die worden nog wel eens gebruikt om een tas van de kasten boven naar de fiets beneden te vervoeren.
Ze staan ook in de weg, dus staan er nu 3 boven op elkaar gestapeld dus zelfs als ze een keer moeten worden gebruikt (hoge pief op bezoek) ben je een half uur bezig om alle karren boven te krijgen. Oh ja en er zijn ook nog is te weinig karren voor het totale aantal kasten en denk niet dat er ooit is bijbesteld.

Oh en heb je de DVD over optivo gezien? Die is pas sneu

[ Bericht 7% gewijzigd door carboni op 06-03-2011 15:34:05 ]
pi_93772259
Heerlijk weer vandaag O+
Wel heel kort gewerkt, van 11.00 tot 13.30 :P
pi_93773773
ik van 13.00 tot 14.45 :D

ben bij collectie langsgeweest maar hier helaas geen vacatures :(
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93780632
Ze wisten wel dat je al bij TNT werkt? Bij mij zei die ook van: eigenlijk heb ik niemand nodig, maar ik heb misschien nog wel wat ritjes liggen. En toen moest ik een dag later terugbellen.

Als ik als buitenstaander had geprobeerd dan was ik gelijk al afgekapt aan de telefoon denk ik.

Woensdag trouwens 1e keer bij Collectie, heb er zin in :P Hoop niet dat diegene met wie ik mee moet mij al het werk laat doen, en zelf lekker in de auto blijft zitten _O-

[ Bericht 51% gewijzigd door Think_Pad op 07-03-2011 19:11:22 ]
pi_93797325
Kan een zaterdagwerker (22jr) zit mij eens vertellen wat zijn loon zou zijn bij 40 uur? (staat op loonstrook)
pi_93798396
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:04 schreef Think_Pad het volgende:
Ze wisten wel dat je al bij TNT werkt? Bij mij zei die ook van: eigenlijk heb ik niemand nodig, maar ik heb misschien nog wel wat ritjes liggen. En toen moest ik een dag later terugbellen.

Als ik als buitenstaander had geprobeerd dan was ik gelijk al afgekapt aan de telefoon denk ik.

Woensdag trouwens 1e keer bij Collectie, heb er zin in :P Hoop niet dat diegene met wie ik mee moet mij al het werk laat doen, en zelf lekker in de auto blijft zitten _O-
ja dat heb ik wel verteld. Hij heeft wel mijn naam enzo genoteerd en ik kwam op het stapeltje maar dat was nogal een dikke stapel haha.

Die nieuwe bestickering is echt lelijk zeg! Oranje op wit ipv andersom.. bahbah
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93810028
Een collega van mij gaat er mee stoppen. Hij heeft eindelijk een baan waar die voor afgestudeerd is.

Hij zou vragen of ik zijn uren over kon nemen (ma-vr 7:00-9:30). TC Was niet zo happig begreep ik.
pi_93813622
je loon veranderd toch niet als je 40 uur werkt? blijft gewoon hetzelfde als dat je 20 uur per week werkt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')