Wij hadden de Gamma, een klein glad lokaal tennisblaadje en de Blokker, ook zo'n fijne combinatie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:26 schreef pussywillow het volgende:
Wij hadden AH, Gamma én Karwei. En ook nog de ANWB Kampioen, H&M rommel en een aantal superzware modegidsen.
Volgens mij is dat zo'n foldertje dat eens in de zoveel maanden weer terug komt voor een paar weken, 1 zo'n flutblaadje met 1 aanbieding aan de voorkant en 1 aan de achterkant.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hebben jullie tegenwoordig ook zo'n superdun foldertje van de C1000 op donderdag?
Hier ook, zag afgelopen zaterdag alweer 2 huurauto's staan. Europcar is denk ik wel tevreden met TNT als klant.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:24 schreef Peterselieman het volgende:
De auto's staan tegenwoordig erg vaak bij de garage iig
Ook voor die tijd hadden de auto's al problemenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:29 schreef carboni het volgende:
Boco's zijn eruit sinds 1/1 en volgens mij is dat niet geheel positief voor de auto's
Ja, maar eigenlijk niet zo gek ook. Die auto's rijden veel kilometers en dan ook nog eens extreem belastend rijden (steeds stukjes van 500 meter).quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook voor die tijd hadden de auto's al problemen
Sinds wanneer is het normaal om 4 maal HAH mee te geven? Belachelijk trouwens dat die kampioen er bij zit. Vrijdag is een veel rustigere dag dan donderdag en er is op vrijdag bijna nooit HAH. Teamcoaches mogen de kampioen gewoon een dag doorschuiven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hier behoorlijk druk vandaag. Flink veel plaatwerk, oa de Kampioen voor de even nrs, een dikke mailing van Centerparcs, een dik tijdschrift van de KLM en 4x hah, alle 4 van die dunne flutblaadjes, waaronder inderdaad dat C1000 vloeipapier dingetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |