Wat dat betreft heeft ie dan wel het een en ander geleerd van Schumacher. Waarschijnlijk is Schumacher (ook daar) er alleen een beetje beter in. Die verhult z'n wangedrag met een uitgestreken kop en schijnheilige glimlach, terwijl Alonso zich meer laat kennen. Het zijn beide eikels, zoals ik al zei.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wandaden achter het stuur horen er bij, maar dan ga je niet zeiken als iemand anders dat ook bij jou doet. En dat doet Alonso dus wel (bv. Massa Nurnburgring 2007; Valencia 2010). Wat hem dus precies die selectieve jankbal maakt.
Om van zijn tactieken uit de auto nog maar te zwijgen; frauderen, chanteren...
Maar helaas, dat gaat niet lukken: kun je gewoon die races op na kijken.
Dat in Nurburgring kon ik wel waarderen, dat was pure psycholische oorlogvoering. Ff je tegenstander laten weten dat je het niet met z'n actie eens bent, en hem duidelijk maken dat ie dat niet nog eens moet doen, of hem een vrees te geven dat ie het volgende keer wel uit zijn hoofd laat. En je moet er eerlijk in zijn, heb jij Alonso al iemand van de baan zien beuken, zoals de meeste een -ik kies maar ff een paar willekeurige coureurs hoor- Prost Senna en Schumacher dat wél hebben zien doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wandaden achter het stuur horen er bij, maar dan ga je niet zeiken als iemand anders dat ook bij jou doet. En dat doet Alonso dus wel (bv. Massa Nurnburgring 2007; Valencia 2010). Wat hem dus precies die selectieve jankbal maakt.
Wandaden achter het stuur horen er helemaal niet bij. En Alonso heeft zich op de baan nog nooit zo misdragen als MS.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kom, de meest fraudeleuze wereldtitel ooit behaald is die van 94.quote:Om van zijn tactieken uit de auto nog maar te zwijgen; frauderen, chanteren...
Minimaal 2 keerquote:Op maandag 28 februari 2011 17:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat in Nurburgring kon ik wel waarderen, dat was pure psycholische oorlogvoering. Ff je tegenstander laten weten dat je het niet met z'n actie eens bent, en hem duidelijk maken dat ie dat niet nog eens moet doen, of hem een vrees te geven dat ie het volgende keer wel uit zijn hoofd laat. En je moet er eerlijk in zijn, heb jij Alonso al iemand van de baan zien beuken, zoals de meeste een -ik kies maar ff een paar willekeurige coureurs hoor- Prost Senna en Schumacher dat wél hebben zien doen.
En Valencia stond hij volledig in zijn recht, mijns inziens. En dan kun je dat selectief zeiken noemen, maar wat zou je zelf doen? Pakweg jij krijgt opslag van je baas, en je collega die er evenlang werkt, precies dezelfde prestaties behaalt krijgt er geen. Ga jij dan ook liggen zeiken en zeggen: ''nou, als hij er geen krijgt, mag je mijn geld ook wel houden, want dan ben je een klootzak''. Jou collega gaat natuurlijk wel zeiken dat ie niets heeft gekregen, is dat dan ook selectief
edit: Dat ie kan zeiken is iedereen wel met je eens, dat ie een aantal overwinningen heeft behaalt omdat anderen ploffen voor hem is ook niet te ontkennen (maar dat gebeurt elke GP-winnaar weleens). Teamorders zoals Duitsland dit jaar hebben zelfs jou heilige Schumacher geholpen. Fuck it , de hele wereld heeft hem zelfs vervloekt gehad na Oostenrijk 2001, en dat was een véél te onnodige teamorder en véél te vroeg in het jaar. Een andere situatie zoals afgelopen jaar met Massa, toen het team inzag dat Alonso de enige Ferrari coureur was die nog kans zou maken op de titel (de morele waarde voor Massa even buiten beschouwing gelaten, daar was ik het ook niet mee eens. Maar denkend aan het WK was het eigenlijk de enige goede beslissing).
We kunnen wel feitjes en weetjes blijven aanhalen, maar dit is en blijft een onnodige discussie.
Breaktest? Hebben er zoveel gedaan. Bovendien weet niemand of Alonso van de Piquet-klapper wist. Kan je net zo goed over de fraude in 94 beginnen. Geen idee of MS daarvan wist, maar gooi het anders gewoon op zijn bord.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Minimaal 2 keer
1. Breaktest bij coulthard
2. Zijn teammaat zichzelf in de muur laten boren zodat hij met de overwinning aan de haal kon gaan.
Maar inderdaad een oneindige discussie tussen fans van alonso en liefhebbers van de sport
Ik meen me te herinneren dat er toen uit de data was gebleken dat dat niet het geval was. Maar die zaken zie je ook weer vaker gebeuren bij anderen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Minimaal 2 keer
Dat waren orders van Briatore en Symonds. Of iig toch het idee van de 2. Of Alonso daar van wist is ook discutabel.quote:2. Zijn teammaat zichzelf in de muur laten boren zodat hij met de overwinning aan de haal kon gaan.
Dat mag bij Coulthard. Daar is hij zelf ook goed in.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Minimaal 2 keer
2. Zijn teammaat zichzelf in de muur laten boren zodat hij met de overwinning aan de haal kon gaan.
Maar inderdaad een oneindige discussie tussen fans van alonso en liefhebbers van de sport
Nou, dat is het gewoon. Alonso is niet de liefste, maar heeft nog nooit of te nimmer iemand moedwillig geramd. Anderen wel, maar daar wordt dan niet naar gekeken.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat er toen uit de data was gebleken dat dat niet het geval was. Maar die zaken zie je ook weer vaker gebeuren bij anderen.
[..]
Dat waren orders van Briatore en Symonds. Of iig toch het idee van de 2. Of Alonso daar van wist is ook discutabel.
Conclusie is wel uit je eigen reply dat Alonso zelf nooit persoonlijk zijn wagen in die van een ander heeft geparkeerd, zoals andere kampioenen uit de jaren '80/'90 daar absoluut niet schuw voor waren.
Ik sluit het zeker niet uit, hij was 2voudig WK en ging naar McLaren en moet het in zijn 1e seizoen afleggen tegen een 'rookie. Dat heeft zijn reputatie naar beneden gehaald laat staan als Hamilton WK geworden was.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Erg geloofwaardig allemaal, dat mensen Alonso niet mogen, ok, maar dit soort onzin geloven ook de grootste haters toch niet?
Tjah... als het klopt wat hij roept en Lewis heeft veel voorrang gekregen dan is dat niet gek he!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:36 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik sluit het zeker niet uit, hij was 2voudig WK en ging naar McLaren en moet het in zijn 1e seizoen afleggen tegen een 'rookie. Dat heeft zijn reputatie naar beneden gehaald laat staan als Hamilton WK geworden was.
Nee, Alonso gaat dus dan zeiken bij zijn team als ie er niet voorbij komt. Ik noemquote:Op maandag 28 februari 2011 17:51 schreef 0634 het volgende:
[..]
Nou, dat is het gewoon. Alonso is niet de liefste, maar heeft nog nooit of te nimmer iemand moedwillig geramd. Anderen wel, maar daar wordt dan niet naar gekeken.
Waarom zouden ze een rookie voorrang geven? De eerste 5 races heb ik Alonso nooit gehoord over het team, toen Hamilton begon te wennen en de snellere bleek te zijn kreeg Alonso het warm.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
Tjah... als het klopt wat hij roept en Lewis heeft veel voorrang gekregen dan is dat niet gek he!
Grappig dat ik hier niets lees over de Infiniti move van RB
Mooi nog een leverancier erbij (al is het maar een sticker)
We gaan verder over de containers van geluk die Jacques Villeneuve meenam naar de circuits tijdens het seizoen 1997quote:Op maandag 28 februari 2011 18:38 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ben dat Alonso gebash een beetje zat,
Stelletje jankzakken
Geluk dwing je af!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
We gaan verder over de containers van geluk die Jacques Villeneuve meenam naar de circuits tijdens het seizoen 1997
Vorige week nog het seizoen 1997 gedownload: was toch ook een puik seizoen.quote:
niet zo tegen jaques he!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
We gaan verder over de containers van geluk die Jacques Villeneuve meenam naar de circuits tijdens het seizoen 1997
Ja, JV was dan weer wel een echte coureur. Gewoon doodleuk jaren achter mekaar crashen in Eau Rouge omdat je hem harder wilt nemen dan de vorige keer.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:53 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
niet zo tegen jaques he!![]()
wat een held was dat
idd , Sowieso 1997, " West " Mclaren , Panis / rappe Prost GP ! EJ en zijn harem aan Pitbabes ! .. Rolex Ralf als brokken pilootquote:Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Vorige week nog het seizoen 1997 gedownload: was toch ook een puik seizoen.
"this was my best crash ever"quote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, JV was dan weer wel een echte coureur. Gewoon doodleuk jaren achter mekaar crashen in Eau Rouge omdat je hem harder wilt nemen dan de vorige keer.
Heb jij soms een excel file genaamd Anti-Alonso, met 20 kolommen wat die kan misdoen in jouw ogenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nee, Alonso gaat dus dan zeiken bij zijn team als ie er niet voorbij komt. Ik noem
- Fisichella in Turkije 2005 (kwam ie niet voorbij)
- Massa in Hockenheim 2010 (kwam ie niet voorbij)
- Fisichella in Canada 2005 (kwam ie niet voorbij)
- Blokkeren van je teamgenoot in de pitsstraat (want anders had ie Alonso's tijd nog kunnen verbeteren)
Ondernam dat mietje maar 's wat op de baan, maar het is oeverloos gezever ipv actie achter het stuur.
Omdat die rookie al tien jaar werd gesteund door McLarenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:44 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Waarom zouden ze een rookie voorrang geven? De eerste 5 races heb ik Alonso nooit gehoord over het team, toen Hamilton begon te wennen en de snellere bleek te zijn kreeg Alonso het warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |