abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93437021
Walter wenst alleen de feiten te kennen die in zijn straatje passen. :)

Zowel Schumacher als Alonso lijke me onuitstaanbare eikels, die alles doen wat ze kunnen om te winnen - of dat nou eerlijk en sportief is of niet. Zoals hierboven gezegd hoort dat er kennelijk een beetje bij. Senna was natuurlijk ook een lul.

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2011 13:27:18 ]
pi_93443584
Wandaden achter het stuur horen er bij, maar dan ga je niet zeiken als iemand anders dat ook bij jou doet. En dat doet Alonso dus wel (bv. Massa Nurnburgring 2007; Valencia 2010). Wat hem dus precies die selectieve jankbal maakt.

Om van zijn tactieken uit de auto nog maar te zwijgen; frauderen, chanteren...

Het stond hier boven al exact goed geformuleerd: Alonso opted to become the spark to the flame because at the end of the day he is a big puff and couldn’t cope with the idea that there was someone else in F1 that was as quick as him.

Oh, en ik hoor het graag hoor als van de laatste 9 overwinningen van het jankmietje uit Oviedo er 5 niet zonder ploffende voorganger, fraude of teamorder waren.

Maar helaas, dat gaat niet lukken: kun je gewoon die races op na kijken.
Calmer than you are
pi_93443905
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wandaden achter het stuur horen er bij, maar dan ga je niet zeiken als iemand anders dat ook bij jou doet. En dat doet Alonso dus wel (bv. Massa Nurnburgring 2007; Valencia 2010). Wat hem dus precies die selectieve jankbal maakt.

Maar helaas, dat gaat niet lukken: kun je gewoon die races op na kijken.
Wat dat betreft heeft ie dan wel het een en ander geleerd van Schumacher. Waarschijnlijk is Schumacher (ook daar) er alleen een beetje beter in. Die verhult z'n wangedrag met een uitgestreken kop en schijnheilige glimlach, terwijl Alonso zich meer laat kennen. Het zijn beide eikels, zoals ik al zei.
  maandag 28 februari 2011 @ 17:28:46 #204
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_93447742
quote:
Dat in Nurburgring kon ik wel waarderen, dat was pure psycholische oorlogvoering. Ff je tegenstander laten weten dat je het niet met z'n actie eens bent, en hem duidelijk maken dat ie dat niet nog eens moet doen, of hem een vrees te geven dat ie het volgende keer wel uit zijn hoofd laat. En je moet er eerlijk in zijn, heb jij Alonso al iemand van de baan zien beuken, zoals de meeste een -ik kies maar ff een paar willekeurige coureurs hoor- Prost Senna en Schumacher dat wél hebben zien doen.
En Valencia stond hij volledig in zijn recht, mijns inziens. En dan kun je dat selectief zeiken noemen, maar wat zou je zelf doen? Pakweg jij krijgt opslag van je baas, en je collega die er evenlang werkt, precies dezelfde prestaties behaalt krijgt er geen. Ga jij dan ook liggen zeiken en zeggen: ''nou, als hij er geen krijgt, mag je mijn geld ook wel houden, want dan ben je een klootzak''. Jou collega gaat natuurlijk wel zeiken dat ie niets heeft gekregen, is dat dan ook selectief :')

edit: Dat ie kan zeiken is iedereen wel met je eens, dat ie een aantal overwinningen heeft behaalt omdat anderen ploffen voor hem is ook niet te ontkennen (maar dat gebeurt elke GP-winnaar weleens). Teamorders zoals Duitsland dit jaar hebben zelfs jou heilige Schumacher geholpen. Fuck it , de hele wereld heeft hem zelfs vervloekt gehad na Oostenrijk 2001, en dat was een véél te onnodige teamorder en véél te vroeg in het jaar. Een andere situatie zoals afgelopen jaar met Massa, toen het team inzag dat Alonso de enige Ferrari coureur was die nog kans zou maken op de titel (de morele waarde voor Massa even buiten beschouwing gelaten, daar was ik het ook niet mee eens. Maar denkend aan het WK was het eigenlijk de enige goede beslissing).

We kunnen wel feitjes en weetjes blijven aanhalen, maar dit is en blijft een onnodige discussie.

[ Bericht 20% gewijzigd door Sinister-D- op 28-02-2011 17:40:30 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_93448089
edit
pi_93448464
quote:
Wandaden achter het stuur horen er helemaal niet bij. En Alonso heeft zich op de baan nog nooit zo misdragen als MS.

Bovendien jankt MS meteen als iets hem niet bevalt. Villeneuve met opzet rammen en dan vervolgens janken als DC op Spa niet aan de kant wil.

Precies zo'n voorbeeld wat jij bedoelde. Janken, om iets wat jezelf ook doet.

.
quote:
Kom, de meest fraudeleuze wereldtitel ooit behaald is die van 94.

.
pi_93448473
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:28 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Dat in Nurburgring kon ik wel waarderen, dat was pure psycholische oorlogvoering. Ff je tegenstander laten weten dat je het niet met z'n actie eens bent, en hem duidelijk maken dat ie dat niet nog eens moet doen, of hem een vrees te geven dat ie het volgende keer wel uit zijn hoofd laat. En je moet er eerlijk in zijn, heb jij Alonso al iemand van de baan zien beuken, zoals de meeste een -ik kies maar ff een paar willekeurige coureurs hoor- Prost Senna en Schumacher dat wél hebben zien doen.
En Valencia stond hij volledig in zijn recht, mijns inziens. En dan kun je dat selectief zeiken noemen, maar wat zou je zelf doen? Pakweg jij krijgt opslag van je baas, en je collega die er evenlang werkt, precies dezelfde prestaties behaalt krijgt er geen. Ga jij dan ook liggen zeiken en zeggen: ''nou, als hij er geen krijgt, mag je mijn geld ook wel houden, want dan ben je een klootzak''. Jou collega gaat natuurlijk wel zeiken dat ie niets heeft gekregen, is dat dan ook selectief :')

edit: Dat ie kan zeiken is iedereen wel met je eens, dat ie een aantal overwinningen heeft behaalt omdat anderen ploffen voor hem is ook niet te ontkennen (maar dat gebeurt elke GP-winnaar weleens). Teamorders zoals Duitsland dit jaar hebben zelfs jou heilige Schumacher geholpen. Fuck it , de hele wereld heeft hem zelfs vervloekt gehad na Oostenrijk 2001, en dat was een véél te onnodige teamorder en véél te vroeg in het jaar. Een andere situatie zoals afgelopen jaar met Massa, toen het team inzag dat Alonso de enige Ferrari coureur was die nog kans zou maken op de titel (de morele waarde voor Massa even buiten beschouwing gelaten, daar was ik het ook niet mee eens. Maar denkend aan het WK was het eigenlijk de enige goede beslissing).

We kunnen wel feitjes en weetjes blijven aanhalen, maar dit is en blijft een onnodige discussie.
Minimaal 2 keer
1. Breaktest bij coulthard
2. Zijn teammaat zichzelf in de muur laten boren zodat hij met de overwinning aan de haal kon gaan.

Maar inderdaad een oneindige discussie tussen fans van alonso en liefhebbers van de sport ;)
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_93448768
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Minimaal 2 keer
2. Zijn teammaat zichzelf in de muur laten boren zodat hij met de overwinning aan de haal kon gaan.

Maar inderdaad een oneindige discussie tussen fans van alonso en liefhebbers van de sport ;)
Breaktest? Hebben er zoveel gedaan. Bovendien weet niemand of Alonso van de Piquet-klapper wist. Kan je net zo goed over de fraude in 94 beginnen. Geen idee of MS daarvan wist, maar gooi het anders gewoon op zijn bord.

En nee, ik ben geen Alonso fan. Integendeel zelfs. Van het huidige veld zie ik de beide McLaren rijders het liefste winnen. Maar hier gewoon zonder blikken of blozen allerlei onsportiviteit, motorploffen en gejank bij Alonso neerleggen en dan vervolgens MS verdedigen alsof die uitblonk in sportiviteit is echt te sneu voor woorden.

Beiden zijn grootheden, de ene voorlopig nog wat meer dan de ander, maar allebei hebben discutabele dingen gedaan. Daar kan je toch moeilijk omheen.
  maandag 28 februari 2011 @ 17:49:13 #209
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_93448781
quote:

[..]

Minimaal 2 keer
Ik meen me te herinneren dat er toen uit de data was gebleken dat dat niet het geval was. Maar die zaken zie je ook weer vaker gebeuren bij anderen.
quote:
Dat waren orders van Briatore en Symonds. Of iig toch het idee van de 2. Of Alonso daar van wist is ook discutabel.

Conclusie is wel uit je eigen reply dat Alonso zelf nooit persoonlijk zijn wagen in die van een ander heeft geparkeerd, zoals andere kampioenen uit de jaren '80/'90 daar absoluut niet schuw voor waren.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_93448795
quote:

[..]

Minimaal 2 keer

Dat mag bij Coulthard. Daar is hij zelf ook goed in. :r
pi_93448923
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:49 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Ik meen me te herinneren dat er toen uit de data was gebleken dat dat niet het geval was. Maar die zaken zie je ook weer vaker gebeuren bij anderen.

[..]

Dat waren orders van Briatore en Symonds. Of iig toch het idee van de 2. Of Alonso daar van wist is ook discutabel.

Conclusie is wel uit je eigen reply dat Alonso zelf nooit persoonlijk zijn wagen in die van een ander heeft geparkeerd, zoals andere kampioenen uit de jaren '80/'90 daar absoluut niet schuw voor waren.
Nou, dat is het gewoon. Alonso is niet de liefste, maar heeft nog nooit of te nimmer iemand moedwillig geramd. Anderen wel, maar daar wordt dan niet naar gekeken.
pi_93451130
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Erg geloofwaardig allemaal, dat mensen Alonso niet mogen, ok, maar dit soort onzin geloven ook de grootste haters toch niet?
Ik sluit het zeker niet uit, hij was 2voudig WK en ging naar McLaren en moet het in zijn 1e seizoen afleggen tegen een 'rookie. Dat heeft zijn reputatie naar beneden gehaald laat staan als Hamilton WK geworden was.
pi_93451220
Ben dat Alonso gebash een beetje zat,

Stelletje jankzakken :P
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  maandag 28 februari 2011 @ 18:41:28 #214
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_93451382
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:36 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ik sluit het zeker niet uit, hij was 2voudig WK en ging naar McLaren en moet het in zijn 1e seizoen afleggen tegen een 'rookie. Dat heeft zijn reputatie naar beneden gehaald laat staan als Hamilton WK geworden was.
Tjah... als het klopt wat hij roept en Lewis heeft veel voorrang gekregen dan is dat niet gek he!

Grappig dat ik hier niets lees over de Infiniti move van RB :)

Mooi nog een leverancier erbij (al is het maar een sticker)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_93451471
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:51 schreef 0634 het volgende:

[..]

Nou, dat is het gewoon. Alonso is niet de liefste, maar heeft nog nooit of te nimmer iemand moedwillig geramd. Anderen wel, maar daar wordt dan niet naar gekeken.
Nee, Alonso gaat dus dan zeiken bij zijn team als ie er niet voorbij komt. Ik noem

- Fisichella in Turkije 2005 (kwam ie niet voorbij)
- Massa in Hockenheim 2010 (kwam ie niet voorbij)
- Fisichella in Canada 2005 (kwam ie niet voorbij)
- Blokkeren van je teamgenoot in de pitsstraat (want anders had ie Alonso's tijd nog kunnen verbeteren)

Ondernam dat mietje maar 's wat op de baan, maar het is oeverloos gezever ipv actie achter het stuur.
Calmer than you are
pi_93451536
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:41 schreef nils7 het volgende:

[..]

Tjah... als het klopt wat hij roept en Lewis heeft veel voorrang gekregen dan is dat niet gek he!

Grappig dat ik hier niets lees over de Infiniti move van RB :)

Mooi nog een leverancier erbij (al is het maar een sticker)
Waarom zouden ze een rookie voorrang geven? De eerste 5 races heb ik Alonso nooit gehoord over het team, toen Hamilton begon te wennen en de snellere bleek te zijn kreeg Alonso het warm.
pi_93451559
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:38 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ben dat Alonso gebash een beetje zat,

Stelletje jankzakken :P
We gaan verder over de containers van geluk die Jacques Villeneuve meenam naar de circuits tijdens het seizoen 1997 8-)
Calmer than you are
pi_93451624
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

We gaan verder over de containers van geluk die Jacques Villeneuve meenam naar de circuits tijdens het seizoen 1997 8-)
Geluk dwing je af! ;)
pi_93451703
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:46 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Geluk dwing je af! ;)
Vorige week nog het seizoen 1997 gedownload: was toch ook een puik seizoen.
Calmer than you are
pi_93452054
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

niet zo tegen jaques he! }:|
wat een held was dat _O_
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_93452315
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:53 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

niet zo tegen jaques he! }:|
wat een held was dat _O_
Ja, JV was dan weer wel een echte coureur. Gewoon doodleuk jaren achter mekaar crashen in Eau Rouge omdat je hem harder wilt nemen dan de vorige keer.
Calmer than you are
pi_93452457
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Vorige week nog het seizoen 1997 gedownload: was toch ook een puik seizoen.
idd , Sowieso 1997, " West " Mclaren , Panis / rappe Prost GP ! EJ en zijn harem aan Pitbabes ! .. Rolex Ralf als brokken piloot :P
pi_93452465
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Ja, JV was dan weer wel een echte coureur. Gewoon doodleuk jaren achter mekaar crashen in Eau Rouge omdat je hem harder wilt nemen dan de vorige keer.
"this was my best crash ever" :D
blablablablablablablablablablablablablabla
  maandag 28 februari 2011 @ 19:02:38 #224
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_93452624
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Nee, Alonso gaat dus dan zeiken bij zijn team als ie er niet voorbij komt. Ik noem

- Fisichella in Turkije 2005 (kwam ie niet voorbij)
- Massa in Hockenheim 2010 (kwam ie niet voorbij)
- Fisichella in Canada 2005 (kwam ie niet voorbij)
- Blokkeren van je teamgenoot in de pitsstraat (want anders had ie Alonso's tijd nog kunnen verbeteren)

Ondernam dat mietje maar 's wat op de baan, maar het is oeverloos gezever ipv actie achter het stuur.
Heb jij soms een excel file genaamd Anti-Alonso, met 20 kolommen wat die kan misdoen in jouw ogen }:|

En iedereen weet hoe lastig inhalen is sinds het laatste decennium, laat staan als je tegen dezelfde wagen moet rijden. Dat ie tegen zijn team gaat zaniken is vrij normaal, het kan voor je eigen team nadelig zijn als je eigen teamgenoot je ophoudt. Je achterligger zou nogal eens kort in de buurt kunnen komen, of erger nog inhalen. Of als je dan weer eens zo'n situatie hebt zoals RBR aan de hand heeft gehad in Turkije dit jaar, is ook nogal zuur voor je teambaas. Maar als een van de 2 gebeurt dan zou je weer kunnen gaan miepen dat ie geen racer is en hij ingehaald is geworden of z'n teamgenoot er vanaf heeft gebeukt. Hoe dan ook win-win situatie voor je, Walter :')

Laat me wel nog ff stellen dat ik absoluut geen Alonso fan-boiii ben en een neutrale fan probeer te zijn met een mening, maar jou Anti- Alonso campagne vind ik gewoon overdreven en irritant.

En dan ga ik nu proberen te stoppen met deze discussie.
  maandag 28 februari 2011 @ 19:03:44 #225
34586 kepler
No bounce, no play
pi_93452704
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:44 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Waarom zouden ze een rookie voorrang geven? De eerste 5 races heb ik Alonso nooit gehoord over het team, toen Hamilton begon te wennen en de snellere bleek te zijn kreeg Alonso het warm.
Omdat die rookie al tien jaar werd gesteund door McLaren :P
The line is a dot to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')