abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93452919
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Ja, JV was dan weer wel een echte coureur. Gewoon doodleuk jaren achter mekaar crashen in Eau Rouge omdat je hem harder wilt nemen dan de vorige keer.
En niet te vergeten dat hij de crashes ook onthield en ze kwalificeerde als: Mooiste klapper, Zacht plofje of Deed wel een beetje pijn !
Montoya was er trouwens ook zo 1 :) Alleen al de interviews van dit soort coureurs mis ik enorm in de sport. Met op nummer 1 in: Irvine ! O+
  maandag 28 februari 2011 @ 19:09:27 #227
34586 kepler
No bounce, no play
pi_93453052
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Nee, Alonso gaat dus dan zeiken bij zijn team als ie er niet voorbij komt. Ik noem

- Fisichella in Turkije 2005 (kwam ie niet voorbij)
- Massa in Hockenheim 2010 (kwam ie niet voorbij)
- Fisichella in Canada 2005 (kwam ie niet voorbij)
- Blokkeren van je teamgenoot in de pitsstraat (want anders had ie Alonso's tijd nog kunnen verbeteren)

Ondernam dat mietje maar 's wat op de baan, maar het is oeverloos gezever ipv actie achter het stuur.
Die laatste blijf ik geniaal vinden :D Dat hoort ook wel bij de sport :D

En ik heb toendertijd 2 seizoenen uitgezocht (volgens mij van zijn WK-jaren), en daar bleek dat hij regelmatig van P3-4 naar hoger is gereden. Toen bleek zelfs dat hij maar 1 of 2 maal 'geluk' had toen er iemand voor hem plofte (in 32 races). Zelf is hij ook twee keer uitgevallen door 'pech'
The line is a dot to you!
pi_93453166
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:02 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Heb jij soms een excel file genaamd Anti-Alonso, met 20 kolommen wat die kan misdoen in jouw ogen }:|

En iedereen weet hoe lastig inhalen is sinds het laatste decennium, laat staan als je tegen dezelfde wagen moet rijden. Dat ie tegen zijn team gaat zaniken is vrij normaal, het kan voor je eigen team nadelig zijn als je eigen teamgenoot je ophoudt. Je achterligger zou nogal eens kort in de buurt kunnen komen, of erger nog inhalen. Of als je dan weer eens zo'n situatie hebt zoals RBR aan de hand heeft gehad in Turkije dit jaar, is ook nogal zuur voor je teambaas. Maar als een van de 2 gebeurt dan zou je weer kunnen gaan miepen dat ie geen racer is en hij ingehaald is geworden of z'n teamgenoot er vanaf heeft gebeukt. Hoe dan ook win-win situatie voor je, Walter :')

Laat me wel nog ff stellen dat ik absoluut geen Alonso fan-boiii ben en een neutrale fan probeer te zijn met een mening, maar jou Anti- Alonso campagne vind ik gewoon overdreven en irritant.

En dan ga ik nu proberen te stoppen met deze discussie.
Je weet dat Canada, Turkije, en Hockenheim allemaal mid-season waren? Rijden voor je titel en niet zeiken bij je team als je er niet voorbij komt. Moet je maar harder rijden, meer proberen (Hamilton haalt ook genoeg in hoor), beter starten en/of beter kwalificeren.

En RBR won dit jaar beide titels. En ook McLaren liet Button en Hamilton gewoon lekker raggen in Turkije.

Dat zijn racers. Geen jankers.
Calmer than you are
pi_93453445
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:09 schreef kepler het volgende:

[..]

Die laatste blijf ik geniaal vinden :D Dat hoort ook wel bij de sport :D

En ik heb toendertijd 2 seizoenen uitgezocht (volgens mij van zijn WK-jaren), en daar bleek dat hij regelmatig van P3-4 naar hoger is gereden. Toen bleek zelfs dat hij maar 1 of 2 maal 'geluk' had toen er iemand voor hem plofte (in 32 races). Zelf is hij ook twee keer uitgevallen door 'pech'
Maar dan ook niet zeiken als Schumacher zijn auto in Rascasse parkeert :P

En ik weet er zo al een paar uit mijn hoofd

- Montoya in Spa (hoewel, volgens mij werd ie van de baan getikt door een Williams)
- Nurnburgring 2005 (Kimi die in de laatste ronde gaat)
- Hockenheim 2005

En ik kan er vast nog wel een paar vinden. Het is het gewoon allemaal net-niet bij Alonso.
Calmer than you are
  maandag 28 februari 2011 @ 19:20:03 #230
34586 kepler
No bounce, no play
pi_93453745
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Maar dan ook niet zeiken als Schumacher zijn auto in Rascasse parkeert :P

En ik weet er zo al een paar uit mijn hoofd

- Montoya in Spa (hoewel, volgens mij werd ie van de baan getikt door een Williams)
- Nurnburgring 2005 (Kimi die in de laatste ronde gaat)
- Hockenheim 2005

En ik kan er vast nog wel een paar vinden. Het is het gewoon allemaal net-niet bij Alonso.
Een paar seconden je teamgenoot ophouden (laten zie wie het alpha-mannetje is :P) nadat je bent gepiepelt vind ik iets anders dan voor een rode vlag zorgen :D

Ik kan die posts wel weer opzoeken, maar ik weet zeker dat hij maar max 2 keer geluk heeft gehad door uitvallers toen :)
pi_93453834
Heeft Alonso ook niet ooit eens een mega break test gedaan op DC :P?
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_93454618
Denk dat niet een WC-kandidaat dan wel titel-houder vies is van wat trukjes, enkel komt het bij Alonso wat meer naar voren en wordt er meer op gelet, omdat ie het nogal duidelijk loopt te doen en ernaast (te) veel aan het zeiken is op van alles.

Voorbeeld, als je dan het Alfa-mannetje bent binnen het team(of dat tenminste denkt) zet hem dan gewoon in Hockenheim naast Massa om hem te laten zien dat je sneller bent en erlangs wilt in plaats van meteen te gaan huilen dat ie niet meteen volledig aan de kant voor je gaat. Doe dat en paar keer en Massa zal heus wel aan de kant gaan, die is ook niet achterlijk. Maar domweg niet proberen en meteen huilen is ook erom vragen om afgezeken te worden als jankbal.
En je kunt zeggen wat je wilt van Schumacher, maar ook die was het niet eens met de actie in Oosterijk en heeft volgens mij toen later de overwinning terug gegeven aan Barichello in Indianapolis en ook Rubens op het hoogste treedje gezet in Oosterijk zelf, dat zie ik Alonso echter nog niet doen.
pi_93454630
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En ook McLaren liet Button en Hamilton gewoon lekker raggen in Turkije.
Totdat ze elkaar bijna raakte en Button opeens heel toevallig brandstof moest besparen. :')
pi_93454887
quote:
We kunnen wel feitjes en weetjes blijven aanhalen, maar dit is en blijft een onnodige discussie.
Inderdaad, iedereen weet dat Alonso een jankbal is dus deze hele discussie is overbodig!! :D!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 28 februari 2011 @ 19:37:30 #235
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_93455017
quote:

[..]

Je weet dat Canada, Turkije, en Hockenheim allemaal mid-season waren? Rijden voor je titel en niet zeiken bij je team als je er niet voorbij komt. Moet je maar harder rijden, meer proberen (Hamilton haalt ook genoeg in hoor), beter starten en/of beter kwalificeren.

En RBR won dit jaar beide titels. En ook McLaren liet Button en Hamilton gewoon lekker raggen in Turkije.

Wat heeft dat nu er mee te maken dat dat mid-season was? Je doel blijft altijd nog om je tegenstander voor te blijven, hoe die dat doet maakt dus niet uit blijkt maar uit deze hele discussies. Dat hoort dus bij het rijden voor de titel.

En ja, Hamilton doet idd genoeg pogingen om in te halen, met zowel een positief resultaat als negatief resultaat zoals in Singapore bvb. Hij en Button raakte elkaar ook in Turkije, wat ook desastreus had kunnen zijn. Allemaal zaken waar een team niet blij mee is (en dat moet je als volwaardig coureur ook kunnen/willen meenemen als je een inhaalpoging wilt doen) waarna Button plots over de radio hoorde dat hij benzine moest sparen :? Teamorder anyone?

Over jankerds gesproken: Button zanikte ook destijds bij Brawn: ''What the hell happend to this car, how can it be this fucking slow all of a sudden'' en dat terwijl Barrichello wél met dat ding kon omgaan toen. Hamilton die een leugentje om eigen best wil deed in Australie bij het uitstapje van Trulli, oké dat was ná de race. Maar hij deed het, en daar gaat het om. Maar daarna wel huillie zijn en zeggen dat ie zich zo schaamde dat ie wou stoppen. Bullshit, hij wou zijn positie niet verliezen in de eindstand van de race. Webber die huilde dat zijn team hem benadeelde in Silverstone, en weer een quote: ''Not bad for a #2 driver!'' Huilen tegen het team dus.
Enigste die je nooit hoort, maar het misschien wel doet achter de schermen, is Vettel. Maar hij heeft nog een aantal jaren voor zich, dus dat zal vast en zeker eens gaan gebeuren.

Ik denk ook dat de regie in veel zaken meespeelt, daar wordt namelijk bepaald als er een teamradio wordt uitgezonden. Zo kan er dus ook selectief gezocht worden naar leuke quotes. En als die van -pakweg- Vettel met erg veel scheldwoorden gebeurd zullen ze die dus ook niet uitzenden en zullen wij het ook niet zo vlot weten.

En nu moet ik echt stoppen, aangezien ik vergadering heb :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_93455105
quote:
En je kunt zeggen wat je wilt van Schumacher, maar ook die was het niet eens met de actie in Oosterijk en heeft volgens mij toen later de overwinning terug gegeven aan Barichello in Indianapolis en ook Rubens op het hoogste treedje gezet in Oosterijk zelf, dat zie ik Alonso echter nog niet doen.
Jamaar dat was ook een beetje mosterd na de maaltijd hoor.

Overigens als ik Massa geweest was en ze hadden gezegd dat ik aan de kant moest gaan dan had ik of:

-Net gedaan of mn radio stuk was
-De pits in komen rijden en kwaad uitgestapt.

Flikker maar op met je teamgebeuren, die coureurs zitten er om te winnen en Alonso kan wel janken dattie er niet langs kan en dattie sneller is, maar als ie sneller is dan kan ie er langs }:|

Ik denk dat als ik Massa was geweest dat dat akkefietje mijn laatste race voor Ferrari was geweest. Ferrari kennende dan :+
vosss is de naam,
  maandag 28 februari 2011 @ 19:42:50 #237
34586 kepler
No bounce, no play
pi_93455437
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef Ermanon het volgende:
Denk dat niet een WC-kandidaat dan wel titel-houder vies is van wat trukjes, enkel komt het bij Alonso wat meer naar voren en wordt er meer op gelet, omdat ie het nogal duidelijk loopt te doen en ernaast (te) veel aan het zeiken is op van alles.

Voorbeeld, als je dan het Alfa-mannetje bent binnen het team(of dat tenminste denkt) zet hem dan gewoon in Hockenheim naast Massa om hem te laten zien dat je sneller bent en erlangs wilt in plaats van meteen te gaan huilen dat ie niet meteen volledig aan de kant voor je gaat. Doe dat en paar keer en Massa zal heus wel aan de kant gaan, die is ook niet achterlijk. Maar domweg niet proberen en meteen huilen is ook erom vragen om afgezeken te worden als jankbal.
Hij zette hem toen een keer ernaast (pits ingang :D) en toen begon Massa gelijk te janken :')

Stelletje jankballen eigenlijk in de F1

Kubica en Kobayashi, dat zijn pas echte helden 8-)
  maandag 28 februari 2011 @ 19:43:51 #238
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_93455517
quote:

Het podium in Oostenrijk was pure onzin, als Schumacher het er niet mee eens was, was hij er niet langsgegaan tijdens de race. Hij schaamde zichzelf , en probeerde het zo goed te maken. Zoals Vosss zegt: mosterd na de maaltijd.
En de overwinning in Indy komt eigenlijk op hetzelfde neer, en punten technisch gezien kon Schumacher het zich veroorloven.

Nu echt weg :W
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_93457967
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Nee, Alonso gaat dus dan zeiken bij zijn team als ie er niet voorbij komt. Ik noem

- Fisichella in Turkije 2005 (kwam ie niet voorbij)
- Massa in Hockenheim 2010 (kwam ie niet voorbij)
- Fisichella in Canada 2005 (kwam ie niet voorbij)
- Blokkeren van je teamgenoot in de pitsstraat (want anders had ie Alonso's tijd nog kunnen verbeteren)

Ondernam dat mietje maar 's wat op de baan, maar het is oeverloos gezever ipv actie achter het stuur.
Daar gaat het toch niet om. Ik ontken nergens dat Alonso een jankebalk is, want dat is ie ook. Je maakt alleen maar het reeds bekende bekend. Alleen moet je natuurlijk niet zo naief zijn om Schumacher daarvan vrij te pleiten. Bovendien gingen de teamgenoten van Schumacher nou eenmaal braafjes op de rem staan als MS langskwam. Nee, daar moeten we voor applaudiseren zeker?

Enne, Alonso in aktie? Ken je deze briljante move nog?

BBC: 'I've never seen anything like it. The bravery by Alonso.'
pi_93458113
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef kepler het volgende:
Omdat die rookie al tien jaar werd gesteund door McLaren :P
En omdat Hamilton gewoon een geweldige rijder is. Toppertje.
pi_93458190
quote:

Inderdaad. Daar kan Ferrari in de Schumacher-jaren nog een voorbeeld aan kunnen nemen.
pi_93458319
quote:
Doe niet zo mal. Als hij het er niet mee eens was, had hij het niet moeten doen. Het was zijn eigen keuze.
pi_93458436
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef kepler het volgende:

[..]

Hij zette hem toen een keer ernaast (pits ingang :D) en toen begon Massa gelijk te janken :')

Stelletje jankballen eigenlijk in de F1
Dat is inderdaad zo. Stuk voor stuk zijn die toppers jankeballen.

quote:
Kubica en Kobayashi, dat zijn pas echte helden 8-)
Totdat ook zij om de titel strijden en ieder puntje er ineens toe doet.
pi_93459001
quote:
6s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:24 schreef k_man het volgende:
Walter wenst alleen de feiten te kennen die in zijn straatje passen. :)

Zowel Schumacher als Alonso lijke me onuitstaanbare eikels, die alles doen wat ze kunnen om te winnen - of dat nou eerlijk en sportief is of niet. Zoals hierboven gezegd hoort dat er kennelijk een beetje bij. Senna was natuurlijk ook een lul.
Senna een lul??? ga je schamen, het was de meest eerlijke en rechtvaardige coureur die je maar kan indenken, vergeet niet dat hem een WK is ontnomen! :(
pi_93459174
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Senna een lul??? ga je schamen, het was de meest eerlijke en rechtvaardige coureur die je maar kan indenken, vergeet niet dat hem een WK is ontnomen! :(
nou nou, Beetje wereldkampioen is gewoon een eikel :P anders worden ze ook geen wereldkampioen .. behalve Mika _O_
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_93459474
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef 0634 het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om. Ik ontken nergens dat Alonso een jankebalk is, want dat is ie ook. Je maakt alleen maar het reeds bekende bekend. Alleen moet je natuurlijk niet zo naief zijn om Schumacher daarvan vrij te pleiten. Bovendien gingen de teamgenoten van Schumacher nou eenmaal braafjes op de rem staan als MS langskwam. Nee, daar moeten we voor applaudiseren zeker?

Ok in de 130R buitenlangs is wel een strakke actie. Dat zeker. :7
vosss is de naam,
pi_93459554
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Senna was ook een lul ja en lang niet altijd eerlijk en rechtvaardig.
vosss is de naam,
pi_93459605
Schumacher was ook een lul trouwens.

Sterker nog, de enige 2 die geen lullen waren en wel WC zijn geweest zijn Mika en Kimi. Althans van de laatste 15 jaar ofzo :)
vosss is de naam,
  maandag 28 februari 2011 @ 20:49:03 #249
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_93459886
Button is ook geen lul
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_93460170
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef 0634 het volgende:

[..]

Is dat dat seizoen waarop banden het verschil maakten? 130R is allang niet meer wat het was. Maar idd een mooie poging op een auto die aardig wat langzamer is dan de jouwe.

Dan toch liever die aktie van Villeneuve in de laatste bocht van Estoril 1997, waar ie Schumacher ook buitenom inhaalde.

Laten we dan maar deze actie van Schumacher nemen: onvoorstelbaar slim inhalen door twee bochten van tevoren al te weten wat Alonso gaat doen. Ruim insteken, waar jij hem dus tussen prikt.

Calmer than you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')