En niet te vergeten dat hij de crashes ook onthield en ze kwalificeerde als: Mooiste klapper, Zacht plofje of Deed wel een beetje pijn !quote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, JV was dan weer wel een echte coureur. Gewoon doodleuk jaren achter mekaar crashen in Eau Rouge omdat je hem harder wilt nemen dan de vorige keer.
Die laatste blijf ik geniaal vindenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nee, Alonso gaat dus dan zeiken bij zijn team als ie er niet voorbij komt. Ik noem
- Fisichella in Turkije 2005 (kwam ie niet voorbij)
- Massa in Hockenheim 2010 (kwam ie niet voorbij)
- Fisichella in Canada 2005 (kwam ie niet voorbij)
- Blokkeren van je teamgenoot in de pitsstraat (want anders had ie Alonso's tijd nog kunnen verbeteren)
Ondernam dat mietje maar 's wat op de baan, maar het is oeverloos gezever ipv actie achter het stuur.
Je weet dat Canada, Turkije, en Hockenheim allemaal mid-season waren? Rijden voor je titel en niet zeiken bij je team als je er niet voorbij komt. Moet je maar harder rijden, meer proberen (Hamilton haalt ook genoeg in hoor), beter starten en/of beter kwalificeren.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Heb jij soms een excel file genaamd Anti-Alonso, met 20 kolommen wat die kan misdoen in jouw ogen![]()
En iedereen weet hoe lastig inhalen is sinds het laatste decennium, laat staan als je tegen dezelfde wagen moet rijden. Dat ie tegen zijn team gaat zaniken is vrij normaal, het kan voor je eigen team nadelig zijn als je eigen teamgenoot je ophoudt. Je achterligger zou nogal eens kort in de buurt kunnen komen, of erger nog inhalen. Of als je dan weer eens zo'n situatie hebt zoals RBR aan de hand heeft gehad in Turkije dit jaar, is ook nogal zuur voor je teambaas. Maar als een van de 2 gebeurt dan zou je weer kunnen gaan miepen dat ie geen racer is en hij ingehaald is geworden of z'n teamgenoot er vanaf heeft gebeukt. Hoe dan ook win-win situatie voor je, Walter![]()
Laat me wel nog ff stellen dat ik absoluut geen Alonso fan-boiii ben en een neutrale fan probeer te zijn met een mening, maar jou Anti- Alonso campagne vind ik gewoon overdreven en irritant.
En dan ga ik nu proberen te stoppen met deze discussie.
Maar dan ook niet zeiken als Schumacher zijn auto in Rascasse parkeertquote:Op maandag 28 februari 2011 19:09 schreef kepler het volgende:
[..]
Die laatste blijf ik geniaal vindenDat hoort ook wel bij de sport
En ik heb toendertijd 2 seizoenen uitgezocht (volgens mij van zijn WK-jaren), en daar bleek dat hij regelmatig van P3-4 naar hoger is gereden. Toen bleek zelfs dat hij maar 1 of 2 maal 'geluk' had toen er iemand voor hem plofte (in 32 races). Zelf is hij ook twee keer uitgevallen door 'pech'
Een paar seconden je teamgenoot ophouden (laten zie wie het alpha-mannetje isquote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Maar dan ook niet zeiken als Schumacher zijn auto in Rascasse parkeert
En ik weet er zo al een paar uit mijn hoofd
- Montoya in Spa (hoewel, volgens mij werd ie van de baan getikt door een Williams)
- Nurnburgring 2005 (Kimi die in de laatste ronde gaat)
- Hockenheim 2005
En ik kan er vast nog wel een paar vinden. Het is het gewoon allemaal net-niet bij Alonso.
Totdat ze elkaar bijna raakte en Button opeens heel toevallig brandstof moest besparen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En ook McLaren liet Button en Hamilton gewoon lekker raggen in Turkije.
Inderdaad, iedereen weet dat Alonso een jankbal is dus deze hele discussie is overbodig!!quote:We kunnen wel feitjes en weetjes blijven aanhalen, maar dit is en blijft een onnodige discussie.
Wat heeft dat nu er mee te maken dat dat mid-season was? Je doel blijft altijd nog om je tegenstander voor te blijven, hoe die dat doet maakt dus niet uit blijkt maar uit deze hele discussies. Dat hoort dus bij het rijden voor de titel.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je weet dat Canada, Turkije, en Hockenheim allemaal mid-season waren? Rijden voor je titel en niet zeiken bij je team als je er niet voorbij komt. Moet je maar harder rijden, meer proberen (Hamilton haalt ook genoeg in hoor), beter starten en/of beter kwalificeren.
En RBR won dit jaar beide titels. En ook McLaren liet Button en Hamilton gewoon lekker raggen in Turkije.
Dat zijn racers. Geen jankers.
Jamaar dat was ook een beetje mosterd na de maaltijd hoor.quote:En je kunt zeggen wat je wilt van Schumacher, maar ook die was het niet eens met de actie in Oosterijk en heeft volgens mij toen later de overwinning terug gegeven aan Barichello in Indianapolis en ook Rubens op het hoogste treedje gezet in Oosterijk zelf, dat zie ik Alonso echter nog niet doen.
Hij zette hem toen een keer ernaast (pits ingangquote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef Ermanon het volgende:
Denk dat niet een WC-kandidaat dan wel titel-houder vies is van wat trukjes, enkel komt het bij Alonso wat meer naar voren en wordt er meer op gelet, omdat ie het nogal duidelijk loopt te doen en ernaast (te) veel aan het zeiken is op van alles.
Voorbeeld, als je dan het Alfa-mannetje bent binnen het team(of dat tenminste denkt) zet hem dan gewoon in Hockenheim naast Massa om hem te laten zien dat je sneller bent en erlangs wilt in plaats van meteen te gaan huilen dat ie niet meteen volledig aan de kant voor je gaat. Doe dat en paar keer en Massa zal heus wel aan de kant gaan, die is ook niet achterlijk. Maar domweg niet proberen en meteen huilen is ook erom vragen om afgezeken te worden als jankbal.
En je kunt zeggen wat je wilt van Schumacher, maar ook die was het niet eens met de actie in Oosterijk en heeft volgens mij toen later de overwinning terug gegeven aan Barichello in Indianapolis en ook Rubens op het hoogste treedje gezet in Oosterijk zelf, dat zie ik Alonso echter nog niet doen.
Het podium in Oostenrijk was pure onzin, als Schumacher het er niet mee eens was, was hij er niet langsgegaan tijdens de race. Hij schaamde zichzelf , en probeerde het zo goed te maken. Zoals Vosss zegt: mosterd na de maaltijd.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef Ermanon het volgende:
En je kunt zeggen wat je wilt van Schumacher, maar ook die was het niet eens met de actie in Oosterijk en heeft volgens mij toen later de overwinning terug gegeven aan Barichello in Indianapolis en ook Rubens op het hoogste treedje gezet in Oosterijk zelf, dat zie ik Alonso echter nog niet doen.
Daar gaat het toch niet om. Ik ontken nergens dat Alonso een jankebalk is, want dat is ie ook. Je maakt alleen maar het reeds bekende bekend. Alleen moet je natuurlijk niet zo naief zijn om Schumacher daarvan vrij te pleiten. Bovendien gingen de teamgenoten van Schumacher nou eenmaal braafjes op de rem staan als MS langskwam. Nee, daar moeten we voor applaudiseren zeker?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nee, Alonso gaat dus dan zeiken bij zijn team als ie er niet voorbij komt. Ik noem
- Fisichella in Turkije 2005 (kwam ie niet voorbij)
- Massa in Hockenheim 2010 (kwam ie niet voorbij)
- Fisichella in Canada 2005 (kwam ie niet voorbij)
- Blokkeren van je teamgenoot in de pitsstraat (want anders had ie Alonso's tijd nog kunnen verbeteren)
Ondernam dat mietje maar 's wat op de baan, maar het is oeverloos gezever ipv actie achter het stuur.
En omdat Hamilton gewoon een geweldige rijder is. Toppertje.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef kepler het volgende:
Omdat die rookie al tien jaar werd gesteund door McLaren
Inderdaad. Daar kan Ferrari in de Schumacher-jaren nog een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En RBR won dit jaar beide titels. En ook McLaren liet Button en Hamilton gewoon lekker raggen in Turkije.
Dat zijn racers. Geen jankers.
Doe niet zo mal. Als hij het er niet mee eens was, had hij het niet moeten doen. Het was zijn eigen keuze.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef Ermanon het volgende:
Dat is inderdaad zo. Stuk voor stuk zijn die toppers jankeballen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef kepler het volgende:
[..]
Hij zette hem toen een keer ernaast (pits ingang) en toen begon Massa gelijk te janken
Stelletje jankballen eigenlijk in de F1
Totdat ook zij om de titel strijden en ieder puntje er ineens toe doet.quote:Kubica en Kobayashi, dat zijn pas echte helden
Senna een lul??? ga je schamen, het was de meest eerlijke en rechtvaardige coureur die je maar kan indenken, vergeet niet dat hem een WK is ontnomen!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:24 schreef k_man het volgende:
Walter wenst alleen de feiten te kennen die in zijn straatje passen.
Zowel Schumacher als Alonso lijke me onuitstaanbare eikels, die alles doen wat ze kunnen om te winnen - of dat nou eerlijk en sportief is of niet. Zoals hierboven gezegd hoort dat er kennelijk een beetje bij. Senna was natuurlijk ook een lul.
nou nou, Beetje wereldkampioen is gewoon een eikelquote:Op maandag 28 februari 2011 20:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Senna een lul??? ga je schamen, het was de meest eerlijke en rechtvaardige coureur die je maar kan indenken, vergeet niet dat hem een WK is ontnomen!
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef 0634 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om. Ik ontken nergens dat Alonso een jankebalk is, want dat is ie ook. Je maakt alleen maar het reeds bekende bekend. Alleen moet je natuurlijk niet zo naief zijn om Schumacher daarvan vrij te pleiten. Bovendien gingen de teamgenoten van Schumacher nou eenmaal braafjes op de rem staan als MS langskwam. Nee, daar moeten we voor applaudiseren zeker?
Enne, Alonso in aktie? Ken je deze briljante move nog?
BBC: 'I've never seen anything like it. The bravery by Alonso.'
Senna was ook een lul ja en lang niet altijd eerlijk en rechtvaardig.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Senna een lul??? ga je schamen, het was de meest eerlijke en rechtvaardige coureur die je maar kan indenken, vergeet niet dat hem een WK is ontnomen!
Is dat dat seizoen waarop banden het verschil maakten? 130R is allang niet meer wat het was. Maar idd een mooie poging op een auto die aardig wat langzamer is dan de jouwe.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef 0634 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om. Ik ontken nergens dat Alonso een jankebalk is, want dat is ie ook. Je maakt alleen maar het reeds bekende bekend. Alleen moet je natuurlijk niet zo naief zijn om Schumacher daarvan vrij te pleiten. Bovendien gingen de teamgenoten van Schumacher nou eenmaal braafjes op de rem staan als MS langskwam. Nee, daar moeten we voor applaudiseren zeker?
Enne, Alonso in aktie? Ken je deze briljante move nog?
BBC: 'I've never seen anything like it. The bravery by Alonso.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |