Jij bent op zoek naar een ban?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom sluit je mijne terwijl ik 10 seconden eerder was en LAPO?
Er stond PSV in de TT, is blijkbaar uit ten boze hierquote:Op zondag 20 februari 2011 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom sluit je mijne terwijl ik 10 seconden eerder was en LAPO?
Hij zegt het heel treffend (commentator). Je kunt twee keer geel geven voor de overtredingen an sich, maar het zijn maar twee overtredingen en in zo'n korte tijd. Het ontbreekt totaal aan gevoel voor de wedstrijd.quote:
hypocriet ditquote:Op zondag 20 februari 2011 16:48 schreef Geo3kant het volgende:
Altijd dat gejank op Toivonen, ja het is zielig gedrag maar als iedereen het doet.. waarom hij niet? Je behaald er voordeel mee voor je eigen elftal. Die tegenstander moet slimmer zijn en niet de overtreding maken
Ja, daarom ben je al een paar posts aan het zeuren hierover.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
10...seconden...eerder...
Maarja dont care
1 maarquote:Op zondag 20 februari 2011 16:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, daarom ben je al een paar posts aan het zeuren hierover.²
Jezus SORRY hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maarja dont care
Ongelofelijk hypocriet inderdaad, maar wij hebben onze portie fun gehad nu is het kennelijk de beurt aan PSVquote:Op zondag 20 februari 2011 16:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
hypocriet ditAlleen maar zeiken op suarez altijd alles en iedereen. Nu zeggen we wat van toivonen en dan is het opeens gejank.
Een keer? Tien keer bedoel je?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:50 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Och och het komt een keer goed uit bij PSV en wat zijnnn we weer verongelijkt.. pff
Zo naamtopic en PSV in de TTquote:Op zondag 20 februari 2011 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maarja dont care
Oh mijn god.. het is niet omdat ik voor PSV ben maar als er een club gesponsord wordt door de KNJB of scheidsrechters dan is het jullie Ajax wel..quote:
Waarom haal je Ajax er bij? Ik heb het gewoon over PSV hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Oh mijn god.. het is niet omdat ik voor PSV ben maar als er een club gesponsord wordt door de KNJB of scheidsrechters dan is het jullie Ajax wel..
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:52 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
en iets over rennen in een onderbroek e.d.
Dat is inderdaad wel heel erg duidelijk geworden na de afgelopen zeven jaarquote:Op zondag 20 februari 2011 16:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Oh mijn god.. het is niet omdat ik voor PSV ben maar als er een club gesponsord wordt door de KNJB of scheidsrechters dan is het jullie Ajax wel..
Daarom topscorer...quote:Op zondag 20 februari 2011 16:54 schreef franske19 het volgende:
En die PSV'ers maar zeuren over Suarez, Toivonen is net zo erg maar kan daarnaast niet zo goed voetballen.
Des te kanslozer is het dat jullie niks hebben gepresteerd!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel erg duidelijk geworden na de afgelopen zeven jaar
Wat is dit voor een dom argument..? Als Suarez bij PSV speelde was suarez topscorer..quote:
Het neemt inderdaad bizarre proporties aan nu.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:55 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Des te kanslozer is het dat jullie niks hebben gepresteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Huhquote:Op zondag 20 februari 2011 16:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat is dit voor een dom argument..? Als Suarez bij PSV speelde was suarez topscorer..We weten allemaal dat Suarez tig keer beter is dan Toivonen..
Maargoed.. helaas is onze reis uitgeschakeld.
Tegen Ajax voetbalt hij altijd op zijn bestequote:Op zondag 20 februari 2011 16:57 schreef Einthovuh het volgende:
En Dzsudzsak is weer een miljoen meer waard
Helemaal gek maken die kutkloeb!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tegen Ajax voetbalt hij altijd op zijn besteZin in volgende week!
Hij zei: niet zo goed voetballen, niet zo goed als suarez.. en daar heeft hij gelijk in, dus toivonen topscorer van psv of niet is irrelevant. Maargoedquote:Op zondag 20 februari 2011 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
HuhHij zegt Toivonen kan niet voetballen. Ik zeg daarom zeker topscorer? Hoezo ga je vergelijken met Suarez?
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:59 schreef Saekerhett het volgende:
En daarom heb ik zo'n schijthekel aan PSV. Altijd lucky Ajax roepen en 'Suarez', terwijl je zelf met Ola
Toivonen een veel misselijker ventje in het elftal hebt rondlopen. En dan nog elke week een scheidsrechter die daarin meegaat.
Kan niet jongenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:01 schreef SoldMayor het volgende:
Tien Tien Tien Tien Tien Tien Tien..................
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Al die PSV'ers blij doen hierNAC gaat winnen hoor.
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb al genoeg gezien, PSV gaat niet winnen
Verdediger erin.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:02 schreef Morendo het volgende:
Kom op Rutten, nu consolideren en zorgen dat je geen tegendoelpunt meer krijgt.
Hij zet dadelijk een 5e verdediger in..quote:Op zondag 20 februari 2011 17:02 schreef Morendo het volgende:
Kom op Rutten, nu consolideren en zorgen dat je geen tegendoelpunt meer krijgt.
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:05 schreef Geo3kant het volgende:
Enige waar ik 'bang' voor ben is volgende week Manolev die voorin blijft hangen en Ebicillio met zijn snelheid over links komt..
Een vliegende danquote:Op zondag 20 februari 2011 17:03 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij zet dadelijk een 5e verdediger in..of tweede keeper..
en dan?? slappe voorzet a'la manolev en PSV weer in de tegenaanval?!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:05 schreef Geo3kant het volgende:
Enige waar ik 'bang' voor ben is volgende week Manolev die voorin blijft hangen en Ebicillio met zijn snelheid over links komt..
Dat.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, daarom ben je al een paar posts aan het zeuren hierover.²
Ies Koeltoer.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:04 schreef Geo3kant het volgende:
Toch wel typisch dat volk uit de balkan daar net als doedelszak.. blijven altijd die domme gele kaarten pakken om niks..
Hutch is geen rechtsback ook al deed hij het best goed daar, behalve tegen snelle tegenstanders..quote:Op zondag 20 februari 2011 17:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hutchinson rechtsback en Bakkal middenveld dan?
Inderdaad, die wil ik ook wel zien. Of Lens in de spits maarja .. wie op rechts? Labyad?quote:
Volgend jaar hebben we Ruud en Reisquote:Op zondag 20 februari 2011 17:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad, die wil ik ook wel zien. Of Lens in de spits maarja .. wie op rechts? Labyad?
Berg, ik zie ze die nog wel kopen aan het eind van het seizoen.
Zie van nilstelrooy niet terug komen.. hoop het maar denk het niet. En Reis, tja eerst zien hoe hij hersteld en terug komt op het oude niveau en zijn stijgende lijn door zet.. Anders is dat een bonk geld dat PSV misloopt want dat is gewoon het grootste talent van de eredivisiequote:Op zondag 20 februari 2011 17:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgend jaar hebben we Ruud en ReisR2
Moeten er wel twee spelers met de D op de flanken vind ikquote:Op zondag 20 februari 2011 17:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgend jaar hebben we Ruud en ReisR2
Nee idd, het was maar een droomquote:Op zondag 20 februari 2011 17:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zie van nilstelrooy niet terug komen.. hoop het maar denk het niet. En Reis, tja eerst zien hoe hij hersteld en terug komt op het oude niveau en zijn stijgende lijn door zet.. Anders is dat een bonk geld dat PSV misloopt want dat is gewoon het grootste talent van de eredivisie
Schrijf Fred een brief en vraag hem wat de neuk hem bezieltquote:Op zondag 20 februari 2011 17:11 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Waarom heb ik continu het gevoel dat als ik week in week uit train met de bal aan de voet, een tegenstander voor me.. dat ik er dan vaker langs kan komen als een Manolev e.d. Hetzelfde als bij voorzetten, als ik toch betaald krijg om een bal voor de goal te krijgen en er fulltime aan kan werken ik fatsoenlijkere voorzetten voor de goal kan krijgen. Snap er geen hol van dat er nou niks aan komt.
Eriksen belde me net op, en hij wil dat jij je excuses aanbiedt.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:10 schreef Geo3kant het volgende:
Anders is dat een bonk geld dat PSV misloopt want dat is gewoon het grootste talent van de eredivisie
Die vent kan in een wedstrijd zijn voorzetten nog trainen want hij krijgt 35/40 van die kansen per wedstrijd..quote:Op zondag 20 februari 2011 17:11 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Waarom heb ik continu het gevoel dat als ik week in week uit train met de bal aan de voet, een tegenstander voor me.. dat ik er dan vaker langs kan komen als een Manolev e.d. Hetzelfde als bij voorzetten, als ik toch betaald krijg om een bal voor de goal te krijgen en er fulltime aan kan werken ik fatsoenlijkere voorzetten voor de goal kan krijgen. Snap er geen hol van dat er nou niks aan komt.
Ben benieuwd of ik daar dan wat op terug zal krijgen! A'la van Raaij... Besssssste PSV ssssupporter,quote:Op zondag 20 februari 2011 17:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Schrijf Fred een brief en vraag hem wat de neuk hem bezielt
Arrogante jongen is het danquote:Op zondag 20 februari 2011 17:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eriksen belde me net op, en hij wil dat jij je excuses aanbiedt.
Geen groter talent dan Reis.. die jongen kan echt een hele grote worden, hij is ok gewoon stukke beter dan Suarez, en zul je nu vast lachenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eriksen belde me net op, en hij wil dat jij je excuses aanbiedt.
Ik krijg net een sms-je van Christian waarin hij schrijft hard om jou te moeten lachen.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Geen groter talent dan Reis.. die jongen kan echt een hele grote worden, hij is ok gewoon stukke beter dan Suarez, en zul je nu vast lachen
Daarnaast zijn het andere type/positie spelers eriksen/reis dus kun je eigelijk niet vergelijken.
En nu moet ie uitkijken dat het niet 'de oude' Ronaldo gaat worden..quote:Op zondag 20 februari 2011 17:16 schreef Einthovuh het volgende:
Reis had de nieuwe Romario/Ronaldo geworden.
wie dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:16 schreef Geo3kant het volgende:
Fred rutten kan maar beter zijn huis vast te koop zetten want denk niet dat hij er voglend seizoen nog zal zijn..
Geen idee.. maar het product rutten heb ik nu wel gezien tegen groningen en ado en ga maar door.. veel balbezit maar geen kansen.. Ben ook bang dat we weer geen kampioen worden.quote:
Was een grapje.quote:
Joh, is er nog ééntje wakker.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:22 schreef Geo3kant het volgende:
Het is toch wel triest voor het Nederlandse voetbal hoor
Liever gisteren dan vandaag.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:16 schreef Geo3kant het volgende:
Fred rutten kan maar beter zijn huis vast te koop zetten want denk niet dat hij er voglend seizoen nog zal zijn..
Ben geen fan van Toivonen, maar dat deed die vent toch echt helemaal zelfquote:Op zondag 20 februari 2011 17:27 schreef Stefkuh het volgende:
Zie net pas de 2 kaarten van Gudelj. Gadver de gadver wat een hond is die Toivonen toch ook.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohja Toivonen zei duw en tackle mijquote:Op zondag 20 februari 2011 17:27 schreef Stefkuh het volgende:
Zie net pas de 2 kaarten van Gudelj. Gadver de gadver wat een hond is die Toivonen toch ook.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja joh? En meid, vertel eens, wat deed hij zelf? Op zijn eigen tenen staan en Toivonen een driedubbele rietberger laten maken na een klein duwtje als reactie op zo'n vieze actie?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben geen fan van Toivonen, maar dat deed die vent toch echt helemaal zelf
Tja. Voetbal is nu eenmaal een geldkwestie geworden en ook zeer internationaal. Het zal alleen nog maar erger worden.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:22 schreef Geo3kant het volgende:
Het is toch wel triest voor het Nederlandse voetbal hoor Feyenoord kun je geen top club meer noemen, Ajax zwakt ook af al 6/7 jaar geen kampioen, PSV is ook niet groots te noemen.. Twente noem ik geen top club, moet je je langer voor bewijzen.
Ja die 2e was ook best een gele kaart jaquote:Op zondag 20 februari 2011 17:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ohja Toivonen zei duw en tackle mij
Blijf van je tegenstander af. Vooral als je geel hebt.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:29 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja joh? En meid, vertel eens, wat deed hij zelf? Op zijn eigen tenen staan en Toivonen een driedubbele rietberger laten maken na een klein duwtje als reactie op zo'n vieze actie?
Bel het even door naar Enoh.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Blijf van je tegenstander af. Vooral als je geel hebt.
Kan niet duidelijk genoeg zijn lijkt me
Nou heb ik het gemist hoor, maar volgens mij kreeg Gudlej na de tackle 2e keer geel en niet na de duw?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Blijf van je tegenstander af. Vooral als je geel hebt.
Kan niet duidelijk genoeg zijn lijkt me
Kan ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:33 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Nou heb ik het gemist hoor, maar volgens mij kreeg Gudlej na de tackle 2e keer geel en niet na de duw?
Paal en een wissel...quote:Op zondag 20 februari 2011 17:34 schreef Swomp het volgende:
Was ff eten, nog steeds 1-0 zie ik... nog belangrijke dingen die ik heb gemist ?
Logisch.. je reageert dus betweterig zonder te weten wat er is gebeurd?quote:
Waarom reageer ik betweterig? Kun je niet normaal een discussie aan gaan ofzo?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:34 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Logisch.. je reageert dus betweterig zonder te weten wat er is gebeurd?
En he feit dat toivonen op zijn voet gaat staan en daarna theater maakt laat je lekker buiten beschouwing?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom reageer ik betweterig? Kun je niet normaal een discussie aan gaan ofzo?
Als je aan een speler zit, zonder dat de bal ook maar in de buurt is, kan je een gele kaart verwachten ja.
Als er een speler op je voet gaat staan en de scheids heeft het niet gezien, dan heb je voor dat moment gewoon even pech. Tuurlijk maakt die theater, maar het heeft wel geholpen, nietwaar?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:37 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
En he feit dat toivonen op zijn voet gaat staan en daarna theater maakt laat je lekker buiten beschouwing?
Nahja... ben wel weer klaar hoor.
Sowiesoquote:Op zondag 20 februari 2011 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is het trouwens rustig hier... Als NAC 1-1 binnen tikt kommen ze allemaal tevoorschijn
Ik moet er niet aan denken dat voetbal in de VS veel groter wordt en misschien ooit de Spaanse, Engelse en CL competities gaat vervangen als hoogste podiumquote:Op zondag 20 februari 2011 17:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja. Voetbal is nu eenmaal een geldkwestie geworden en ook zeer internationaal. Het zal alleen nog maar erger worden.
Ik ben hopelijk op tijd.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is het trouwens rustig hier... Als NAC 1-1 binnen tikt kommen ze allemaal tevoorschijn
PSVquote:Op zondag 20 februari 2011 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat wil je dat we zeggen. Goh, mooie pass.. oh wacht niet. Nou mooie voorze... Oh, nee, die bal is uitquote:Op zondag 20 februari 2011 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat zeg jij nouquote:Op zondag 20 februari 2011 17:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat wil je dat we zeggen. Goh, mooie pass.. oh wacht niet. Nou mooie voorze... Oh, nee, die bal is uit
Bakkal voor Pieters ofzo.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:42 schreef Type-R het volgende:
Wat is er gewisseld bij PSV tijdens rust?
Ik heb geen idee, als Ajax speelt zit ik niet op FOK! te letten.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat zeg jij nouAls Ajax speelt of PSV of Twente staat achter word er om elke scheet gepost
Je kijkt toch ook alleen PSV om in slaap te vallen?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat zeg jij nouAls Ajax speelt of PSV of Twente staat achter word er om elke scheet gepost
vlak feyenoord niet uit, en ajax volgende week!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Aha typisch PSV 2011 zie ik weer... Niet willen uitlopen met doelpunten... (AZ niet meegeteld)
PSV-Feyenoord gezien?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Aha typisch PSV 2011 zie ik weer... Niet willen uitlopen met doelpunten... (AZ niet meegeteld)
Ik noem een 10-0quote:Op zondag 20 februari 2011 17:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
4 wedstrijden onderweg. En dan de 4-0 eruit halen. Welk punt wil je maken?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Omdat het gebeurde tijdens het seizoen 2010-2011, het seizoen waarin PSV 2011 speeltquote:Op zondag 20 februari 2011 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oké. En dat is relevant omdat... ?
Dat ze niet meer goals makenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:46 schreef alf89 het volgende:
[..]
4 wedstrijden onderweg. En dan de 4-0 eruit halen. Welk punt wil je maken?
Het is een typische voetbal opmerking; laag niveau.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:46 schreef alf89 het volgende:
[..]
4 wedstrijden onderweg. En dan de 4-0 eruit halen. Welk punt wil je maken?
Ik ben het wel met je eens dat ze beter moeten voetballen, maar je argument is niet sterk. Wel moet PSV gewoon een keer naar haat kwaliteiten gaan voetballen.quote:
Nee, we kunnen jou niet volgen.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Snappen jullie nu wat ik bedoel met typisch PSV 2011?
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Snappen jullie nu wat ik bedoel met typisch PSV 2011?
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
90+3 door rugnummer 36quote:Op zondag 20 februari 2011 17:52 schreef Blobje het volgende:
Laat me raden. Psv scoort in de 89e minuut de 2-1.
Dat mag.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:52 schreef Blobje het volgende:
Laat me raden. Psv scoort in de 89e minuut de 2-1.
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moest me even hier melden omdat PSV GELIJK staat?
Wat?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:53 schreef Jojoortje het volgende:
Maak je geen zorgen, ik ga weer kijken..quote:Op zondag 20 februari 2011 17:53 schreef msnk het volgende:
Als PSV de 2-1 scoort komen ze allemaal tevoorschijn
WHAHAHAHAAHAA die is mooiquote:Op zondag 20 februari 2011 17:53 schreef Jojoortje het volgende:
Koevermans had em gescoordquote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nice BergJammer dat je bijna nooit afmaakt
Dan kan je de Boer er ook wel uittrappen, Ajax was echt nog veel beroerder dan PSVquote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
ToivonenSuarez 2
En Psv mag rutten ook ontslaan. Zulk slecht en antivoetbal verdienen de supporters in eindhoven niet
Wat denk jij dan met het matige spelersmateriaal omdat alles om Suarez draaitquote:Op zondag 20 februari 2011 17:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan kan je de Boer er ook wel uittrappen, Ajax was echt nog veel beroerder dan PSV.
Waarom nietquote:Op zondag 20 februari 2011 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV moet gewoon uitlopen zodat het niet op het einde gelijk word
Een ajacied die gaat uitleggen wat wij Eindhovenaren verdienenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
ToivonenSuarez 2
En Psv mag rutten ook ontslaan. Zulk slecht en antivoetbal verdienen de supporters in eindhoven niet
Dan had je die niet moeten verkopen, net als Urby en Pantelic bijvquote:Op zondag 20 februari 2011 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat denk jij dan met het matige spelersmateriaal omdat alles om Suarez draait
Geldnoodquote:Op zondag 20 februari 2011 18:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan had je die niet moeten verkopen, net als Urby en Pantelic bijv. Maar goed, dat hoort hier niet.
Mening.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een ajacied die gaat uitleggen wat wij Eindhovenaren verdienenGa je bekommeren om je eigen club.
Kapitaal hoort op het veld te staan.quote:
Lucky PSVquote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef Roi het volgende:
Geen zin meer om hier te trollen dus, jammer.
* Parafernalia hooptquote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef msnk het volgende:
Wel ontzettend veel druk nu op PSV - Ajax op deze manier.
Spektakelstuk much
Inderdaad, Nac groef zich in na de rode kaart!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:02 schreef Parafernalia het volgende:
[..]ze zijn de hele wedstrijd op de helft van nac
Wat dan luckyquote:Op zondag 20 februari 2011 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad, Nac groef zich in na de rode kaart!
Wou jij zeggen dat je dol bent op anti-voetbalquote:Op zondag 20 februari 2011 18:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een ajacied die gaat uitleggen wat wij Eindhovenaren verdienenGa je bekommeren om je eigen club.
Not amused brah.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom gooit De Balazs zijn jas op de grond?
Vraag ik me ook af..quote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom gooit De Balazs zijn jas op de grond?
Toivonen?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef HeatWave het volgende:
"raap mijn jas op slaaf" leuke vent die Toivoinen.
2 puntjes man is 't vwerschil met twentequote:Op zondag 20 februari 2011 18:05 schreef Buitendam het volgende:
Lucky! Antivoetbal! Schwalbes! En weer uitgelopen op Twente, deze speelronde.
Interesseert me écht geen reet, we staan weer lekker bovenaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef Piebe het volgende:
[..]
Wou jij zeggen dat je dol bent op anti-voetbal
Je gaat door voor de magnetron.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2 puntjes man is 't vwerschil met twente
Dat is echt nog wat te vroeg. Volgende week zal er meer duidelijk zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 18:05 schreef Borizzz het volgende:
PSV pakt de titel dus, VVV degradeert.
Dit. Als Excelsior met 4-0 wint van Willem II dan kan VVV waarschijnlijk ook winnen. Maar je weet nooitquote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat is echt nog wat te vroeg. Volgende week zal er meer duidelijk zijn
Tja....quote:Op zondag 20 februari 2011 18:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Interesseert me écht geen reet, we staan weer lekker bovenaan.
Weheh.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit. Als Excelsior met 4-0 wint van Willem II dan kan VVV waarschijnlijk ook winnen. Maar je weet nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |