Schrijf Fred een brief en vraag hem wat de neuk hem bezieltquote:Op zondag 20 februari 2011 17:11 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Waarom heb ik continu het gevoel dat als ik week in week uit train met de bal aan de voet, een tegenstander voor me.. dat ik er dan vaker langs kan komen als een Manolev e.d. Hetzelfde als bij voorzetten, als ik toch betaald krijg om een bal voor de goal te krijgen en er fulltime aan kan werken ik fatsoenlijkere voorzetten voor de goal kan krijgen. Snap er geen hol van dat er nou niks aan komt.
Eriksen belde me net op, en hij wil dat jij je excuses aanbiedt.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:10 schreef Geo3kant het volgende:
Anders is dat een bonk geld dat PSV misloopt want dat is gewoon het grootste talent van de eredivisie
Die vent kan in een wedstrijd zijn voorzetten nog trainen want hij krijgt 35/40 van die kansen per wedstrijd..quote:Op zondag 20 februari 2011 17:11 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Waarom heb ik continu het gevoel dat als ik week in week uit train met de bal aan de voet, een tegenstander voor me.. dat ik er dan vaker langs kan komen als een Manolev e.d. Hetzelfde als bij voorzetten, als ik toch betaald krijg om een bal voor de goal te krijgen en er fulltime aan kan werken ik fatsoenlijkere voorzetten voor de goal kan krijgen. Snap er geen hol van dat er nou niks aan komt.
Ben benieuwd of ik daar dan wat op terug zal krijgen! A'la van Raaij... Besssssste PSV ssssupporter,quote:Op zondag 20 februari 2011 17:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Schrijf Fred een brief en vraag hem wat de neuk hem bezielt
Arrogante jongen is het danquote:Op zondag 20 februari 2011 17:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eriksen belde me net op, en hij wil dat jij je excuses aanbiedt.
Geen groter talent dan Reis.. die jongen kan echt een hele grote worden, hij is ok gewoon stukke beter dan Suarez, en zul je nu vast lachenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eriksen belde me net op, en hij wil dat jij je excuses aanbiedt.
Ik krijg net een sms-je van Christian waarin hij schrijft hard om jou te moeten lachen.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Geen groter talent dan Reis.. die jongen kan echt een hele grote worden, hij is ok gewoon stukke beter dan Suarez, en zul je nu vast lachen
Daarnaast zijn het andere type/positie spelers eriksen/reis dus kun je eigelijk niet vergelijken.
En nu moet ie uitkijken dat het niet 'de oude' Ronaldo gaat worden..quote:Op zondag 20 februari 2011 17:16 schreef Einthovuh het volgende:
Reis had de nieuwe Romario/Ronaldo geworden.
wie dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:16 schreef Geo3kant het volgende:
Fred rutten kan maar beter zijn huis vast te koop zetten want denk niet dat hij er voglend seizoen nog zal zijn..
Geen idee.. maar het product rutten heb ik nu wel gezien tegen groningen en ado en ga maar door.. veel balbezit maar geen kansen.. Ben ook bang dat we weer geen kampioen worden.quote:
Was een grapje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |