Tegen Ajax voetbalt hij altijd op zijn bestequote:Op zondag 20 februari 2011 16:57 schreef Einthovuh het volgende:
En Dzsudzsak is weer een miljoen meer waard
Helemaal gek maken die kutkloeb!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tegen Ajax voetbalt hij altijd op zijn besteZin in volgende week!
Hij zei: niet zo goed voetballen, niet zo goed als suarez.. en daar heeft hij gelijk in, dus toivonen topscorer van psv of niet is irrelevant. Maargoedquote:Op zondag 20 februari 2011 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
HuhHij zegt Toivonen kan niet voetballen. Ik zeg daarom zeker topscorer? Hoezo ga je vergelijken met Suarez?
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:59 schreef Saekerhett het volgende:
En daarom heb ik zo'n schijthekel aan PSV. Altijd lucky Ajax roepen en 'Suarez', terwijl je zelf met Ola
Toivonen een veel misselijker ventje in het elftal hebt rondlopen. En dan nog elke week een scheidsrechter die daarin meegaat.
Kan niet jongenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:01 schreef SoldMayor het volgende:
Tien Tien Tien Tien Tien Tien Tien..................
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Al die PSV'ers blij doen hierNAC gaat winnen hoor.
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb al genoeg gezien, PSV gaat niet winnen
Verdediger erin.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:02 schreef Morendo het volgende:
Kom op Rutten, nu consolideren en zorgen dat je geen tegendoelpunt meer krijgt.
Hij zet dadelijk een 5e verdediger in..quote:Op zondag 20 februari 2011 17:02 schreef Morendo het volgende:
Kom op Rutten, nu consolideren en zorgen dat je geen tegendoelpunt meer krijgt.
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:05 schreef Geo3kant het volgende:
Enige waar ik 'bang' voor ben is volgende week Manolev die voorin blijft hangen en Ebicillio met zijn snelheid over links komt..
Een vliegende danquote:Op zondag 20 februari 2011 17:03 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij zet dadelijk een 5e verdediger in..of tweede keeper..
en dan?? slappe voorzet a'la manolev en PSV weer in de tegenaanval?!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:05 schreef Geo3kant het volgende:
Enige waar ik 'bang' voor ben is volgende week Manolev die voorin blijft hangen en Ebicillio met zijn snelheid over links komt..
Dat.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, daarom ben je al een paar posts aan het zeuren hierover.²
Ies Koeltoer.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:04 schreef Geo3kant het volgende:
Toch wel typisch dat volk uit de balkan daar net als doedelszak.. blijven altijd die domme gele kaarten pakken om niks..
Hutch is geen rechtsback ook al deed hij het best goed daar, behalve tegen snelle tegenstanders..quote:Op zondag 20 februari 2011 17:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hutchinson rechtsback en Bakkal middenveld dan?
Inderdaad, die wil ik ook wel zien. Of Lens in de spits maarja .. wie op rechts? Labyad?quote:
Volgend jaar hebben we Ruud en Reisquote:Op zondag 20 februari 2011 17:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad, die wil ik ook wel zien. Of Lens in de spits maarja .. wie op rechts? Labyad?
Berg, ik zie ze die nog wel kopen aan het eind van het seizoen.
Zie van nilstelrooy niet terug komen.. hoop het maar denk het niet. En Reis, tja eerst zien hoe hij hersteld en terug komt op het oude niveau en zijn stijgende lijn door zet.. Anders is dat een bonk geld dat PSV misloopt want dat is gewoon het grootste talent van de eredivisiequote:Op zondag 20 februari 2011 17:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgend jaar hebben we Ruud en ReisR2
Moeten er wel twee spelers met de D op de flanken vind ikquote:Op zondag 20 februari 2011 17:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgend jaar hebben we Ruud en ReisR2
Nee idd, het was maar een droomquote:Op zondag 20 februari 2011 17:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zie van nilstelrooy niet terug komen.. hoop het maar denk het niet. En Reis, tja eerst zien hoe hij hersteld en terug komt op het oude niveau en zijn stijgende lijn door zet.. Anders is dat een bonk geld dat PSV misloopt want dat is gewoon het grootste talent van de eredivisie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |