Jij bent op zoek naar een ban?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom sluit je mijne terwijl ik 10 seconden eerder was en LAPO?
Er stond PSV in de TT, is blijkbaar uit ten boze hierquote:Op zondag 20 februari 2011 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom sluit je mijne terwijl ik 10 seconden eerder was en LAPO?
Hij zegt het heel treffend (commentator). Je kunt twee keer geel geven voor de overtredingen an sich, maar het zijn maar twee overtredingen en in zo'n korte tijd. Het ontbreekt totaal aan gevoel voor de wedstrijd.quote:
hypocriet ditquote:Op zondag 20 februari 2011 16:48 schreef Geo3kant het volgende:
Altijd dat gejank op Toivonen, ja het is zielig gedrag maar als iedereen het doet.. waarom hij niet? Je behaald er voordeel mee voor je eigen elftal. Die tegenstander moet slimmer zijn en niet de overtreding maken
Ja, daarom ben je al een paar posts aan het zeuren hierover.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
10...seconden...eerder...
Maarja dont care
1 maarquote:Op zondag 20 februari 2011 16:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, daarom ben je al een paar posts aan het zeuren hierover.²
Jezus SORRY hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maarja dont care
Ongelofelijk hypocriet inderdaad, maar wij hebben onze portie fun gehad nu is het kennelijk de beurt aan PSVquote:Op zondag 20 februari 2011 16:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
hypocriet ditAlleen maar zeiken op suarez altijd alles en iedereen. Nu zeggen we wat van toivonen en dan is het opeens gejank.
Een keer? Tien keer bedoel je?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:50 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Och och het komt een keer goed uit bij PSV en wat zijnnn we weer verongelijkt.. pff
Zo naamtopic en PSV in de TTquote:Op zondag 20 februari 2011 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maarja dont care
Oh mijn god.. het is niet omdat ik voor PSV ben maar als er een club gesponsord wordt door de KNJB of scheidsrechters dan is het jullie Ajax wel..quote:
Waarom haal je Ajax er bij? Ik heb het gewoon over PSV hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Oh mijn god.. het is niet omdat ik voor PSV ben maar als er een club gesponsord wordt door de KNJB of scheidsrechters dan is het jullie Ajax wel..
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:52 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
en iets over rennen in een onderbroek e.d.
Dat is inderdaad wel heel erg duidelijk geworden na de afgelopen zeven jaarquote:Op zondag 20 februari 2011 16:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Oh mijn god.. het is niet omdat ik voor PSV ben maar als er een club gesponsord wordt door de KNJB of scheidsrechters dan is het jullie Ajax wel..
Daarom topscorer...quote:Op zondag 20 februari 2011 16:54 schreef franske19 het volgende:
En die PSV'ers maar zeuren over Suarez, Toivonen is net zo erg maar kan daarnaast niet zo goed voetballen.
Des te kanslozer is het dat jullie niks hebben gepresteerd!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel erg duidelijk geworden na de afgelopen zeven jaar
Wat is dit voor een dom argument..? Als Suarez bij PSV speelde was suarez topscorer..quote:
Het neemt inderdaad bizarre proporties aan nu.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:55 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Des te kanslozer is het dat jullie niks hebben gepresteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Huhquote:Op zondag 20 februari 2011 16:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat is dit voor een dom argument..? Als Suarez bij PSV speelde was suarez topscorer..We weten allemaal dat Suarez tig keer beter is dan Toivonen..
Maargoed.. helaas is onze reis uitgeschakeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |