En dan electroshocks geven? O_oquote:Op zondag 27 februari 2011 17:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Helaas loopt het geluid niet echt synchroon in het begin. Ik vind dit niet echt martelen. Hij krijgt klappen omdat ie een grote mond heeft en een bevel niet opvolgt.(stil zijn)
Fantastisch ja, die filmpjes van 'het moment' kunnne niet vaak genoeg geplaatst wordenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:08 schreef Drifter__ het volgende:
Deze vid is volgens mij niet langs geweest ? Het "moment" gefilmd in Alexandri , kreeg er kippenvel van![]()
, ik ben wel heel erg benieuwd "wie "deze mensen zijn ..quote:Op zondag 27 februari 2011 16:45 schreef rakotto het volgende:
Gisteren in Port Said:
Mensen die gelektrocuteerd worden.
Het is opgepakte tuig. Ze zijn naar een basis verplaatst en zitten daar op grond. Het is dus geen openbare straat wat je ziet.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
, ik ben wel heel erg benieuwd "wie "deze mensen zijn ..
maar daar is dus nog geen duidelijkheid over? ....
Mooi blijft dit tochquote:Op zondag 27 februari 2011 19:08 schreef Drifter__ het volgende:
Deze vid is volgens mij niet langs geweest ? Het "moment" gefilmd in Alexandri , kreeg er kippenvel van![]()
ik vond het indd. ook wel heel gemeen ; hij is indd vastgebonden ziet niks, ik hoor em zelfs huilen , waarom dan meerdere xeren "tasseren "quote:Op zondag 27 februari 2011 23:40 schreef rakotto het volgende:
[..]
Het is opgepakte tuig. Ze zijn naar een basis verplaatst en zitten daar op grond. Het is dus geen openbare straat wat je ziet.
Okay, het is goed dat ze opgepakt zijn en dat zij vastgebonden zijn... Maar een paar dingen ben ik het niet mee eens. Het geven van elektrische schokken, het blinddoeken en het uitschelden van hoerenzoon.
Wat voor tuig het ook is, je moet ze niet zo behandelen.
Volgens mij taseren ze hem niet. Ze dreigen (tik tik tik) en dan prikken ze hem met dat ding zonder te taseren. Als ze hem echt taseren reageert ie fysiek veel heftiger.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:46 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik vond het indd. ook wel heel gemeen ; hij is indd vastgebonden ziet niks, ik hoor em zelfs huilen , waarom dan meerdere xeren "tasseren "
![]()
Volledig mee eens, maar je moet niet vergeten dat deze mensen het slachtoffer zijn van de vorige systeem. Daardoor zijn zij onderontwikkeld.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:18 schreef Drifter__ het volgende:
Je moet dat tuig eens een paar uur eerder hebben gezien. Burgers stuipen op het lijf jagen, inbreken, mensen bedreigen, rond zwaaien met messen etc......kijken of je het dan nog steeds zo gemeen vind......
Ik wel ja. Vooral omdat de mensen waar jij het over hebt hoofdzakelijk pro-Mubarak waren (of een beetje geld kregen om zich zo te gedragen).quote:Op maandag 28 februari 2011 00:18 schreef Drifter__ het volgende:
Je moet dat tuig eens een paar uur eerder hebben gezien. Burgers stuipen op het lijf jagen, inbreken, mensen bedreigen, rond zwaaien met messen etc......kijken of je het dan nog steeds zo gemeen vind......
ik dacht dat ik ook dat "geknetter "hoorde ....quote:Op maandag 28 februari 2011 00:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij taseren ze hem niet. Ze dreigen (tik tik tik) en dan prikken ze hem met dat ding zonder te taseren. Als ze hem echt taseren reageert ie fysiek veel heftiger.
trusten
Ik heb het over de mensen in het filmpje.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:05 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik wel ja. Vooral omdat de mensen waar jij het over hebt hoofdzakelijk pro-Mubarak waren (of een beetje geld kregen om zich zo te gedragen).
De gemiddelde demonstrant in Egypte heeft zichzelf vreedzaam opgesteld, iets waar ik wel respect voor heb. Misschien kunnen ze in de toekomst de mensen nog oppakken waar jij het over hebt.
Het is officieelquote:Op maandag 28 februari 2011 12:02 schreef snellejelle21 het volgende:
@BreakingNews
Egypt's public prosecutor issues travel ban on ex-president Hosni Mubarak and his family - Reuters
NOS meldt het ook op het journaal.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:55 schreef rakotto het volgende:
[..]
Het is officieelHet staat ook op de Arabische versie van AlMasryAlYoum
Yep prima.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:53 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik dacht dat ik ook dat "geknetter "hoorde ....
lekker geslapen ?
Muwaahahahahaaquote:Op maandag 28 februari 2011 12:02 schreef snellejelle21 het volgende:
@BreakingNews
Egypt's public prosecutor issues travel ban on ex-president Hosni Mubarak and his family - Reuters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |