quote:Vanaf dit moment geloofden de spelers van Dynamo het verder wel, en beperkten ze zich tot het verdedigen van hun voorsprong.
quote:
Ik tot nu toe nog niet, maar er is ook nog barweinig gebeurt, dus dat komt ongetwijfeld nog!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ben wel weer lekker kansen aan het missen, wat jij Gijs?
Jouw tijd komt nog welquote:Op zondag 20 februari 2011 20:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
In alle wedstrijden in mijn competitie is al gescoord, behalve die van mij.
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
gvd ik ben vervloekt.
34:25
After 34 minutes a very unfortunate collision in the penalty area led to Mattheus's Nabibukhsh Faruq being carried off the pitch and replaced by Antonio Mingo López.
Weer mn nieuwe speler die er meteen wordt afgetrapt...lekker dit. Dit verkleint mijn kansen echt enorm.
Met de opstellingen die nu op het veld staan, zou 0-0 de eerlijkste uitslag zijn op basis van de ratings de we op elke linie halen.quote:
Dan maar hopen dat de ME aan jouw kant staatquote:Op zondag 20 februari 2011 20:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met de opstellingen die nu op het veld staan, zou 0-0 de eerlijkste uitslag zijn op basis van de ratings de we op elke linie halen.
quote:Heel wat spelers hadden problemen met de warmte. Mede daardoor kreeg Marc-Marie Nooren ongewoon veel ruimte voor zijn technisch volmaakte voetenwerk.
Ik vind 0-0 al prima. Dat zou het eerste punt zijn in 2 seizoenen...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat de ME aan jouw kant staat
SE (Special Event).quote:Op zondag 20 februari 2011 20:38 schreef DeHovenier het volgende:
Weer een gele kaart
En hoe noem je zo'n event?
[..]
Wat denk je nou zelf?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:38 schreef DeHovenier het volgende:
Weer een gele kaart
En hoe noem je zo'n event?
[..]
Ja. Je hebt gelijk. Ik had alleen technisch gelezen, ik had het eerste gedeelte niet gelezen...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:38 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Is dat niet een WE (Weather Event)? Of is dat een product van mijn verbeelding?
Inderdaad, ik speel tegen de nummer 2, en we hebben een PIC/MOTS-dealquote:Op zondag 20 februari 2011 20:40 schreef MrMoon het volgende:
nog 20 minuten voordat de topper begint
Jij ook alquote:Op zondag 20 februari 2011 20:40 schreef Gijs_ het volgende:
Ahaaaa, daar was de eerste gemiste kans al!
wij zullen vast een mots/mots deal hebbenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik speel tegen de nummer 2, en we hebben een PIC/MOTS-deal
Ik MOTS, zij PICt ... ach ja...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wij zullen vast een mots/mots deal hebben
Het begint te wennen hoor, elke wedstrijd een paar keer raak. Of nou ja... mis dus...quote:
* FrituurVetPet meldtquote:Op zondag 20 februari 2011 20:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het begint te wennen hoor, elke wedstrijd een paar keer raak. Of nou ja... mis dus...
Ja hé, verpest mn lol nou niet.quote:
Das ook weer waar.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In dat geval is iedere redding spectaculair te noemen natuurlijk
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In dat geval is iedere redding spectaculair te noemen natuurlijk
20% vind ik verdikke nog veel met allemaal verdedigers (met bagger positiespel) op t middenveld.quote:Athletico had met 80 procent balbezit een veldoverwicht.
GVD snel-SEquote:Zoals altijd als hij een beetje ruimte krijgt, stichtte Hilbert Genet ook in deze wedstrijd veel gevaar met zijn snelle acties. In de 17e minuut ontsnapte hij aan zijn directe tegenstander en legde de bal panklaar neer voor Ernest Akkerdaas, die zo Rost op 0-1 zette!
In de 30 minuut was hier pas het eerste event.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:50 schreef Fir3fly het volgende:
Na 20 minuten nog steeds niets gebeurd. Mijn wedstrijden zijn altijd zo saai...
Gele kaart voor de tegenpartij!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In de 30 minuut was hier pas het eerste event.
1 in de eerste helft hier: een doelpuntquote:Op zondag 20 februari 2011 20:54 schreef DutchieBre het volgende:
Hier is na 25 minuten ook nog geen event
Niet meer op bij skill scoren kopen ?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:58 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom zijn het altijd mijn centrale verdedigers die scoren?
Een event !!!!!!!quote:29:49
Marcelo Vázquez Chavarri van United zorgde voor een 0-1 voorsprong in de 29e minuut na een fabelachtige aanval op rechts.
Deze kerel heeft slecht bij scoren.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:59 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Niet meer op bij skill scoren kopen ?
quote:00:00
De 23918 fans in LFJ Dôme zagen zich getrakteerd op een zonovergoten evenement.
Haperen al die streams of wat?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:00 schreef Flappekz het volgende:
Zo. Hattrick en Fok! op 1 scherm, Barcelona op ander scherm. En gaan met die banana
Oh ja. Succes met je kampioenswedstrijd inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:04 schreef MrMoon het volgende:
hopelijk kan ik vanavond het kampioenschap pakken..
.quote:Na 4 minuten vond Jamess-speler Balder Thörnmar een gaatje in de verdediging en kon de bezoekers op 0-1 zetten.
Heb hem gezien ja, heb nu een stream die veel minder hapertquote:
Virtueel heb ik nog steeds mijn 1e punt van het seizoen binnen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:12 schreef Gijs_ het volgende:
Hmmm, de koploper komt op achterstand, virtueel nu op twee punten... krijgen we dan toch nog een spannend slot van de competitie...
Dat wordt geen 10-0 dus.quote:In de 55e minuut van de wedstrijd stond de centrale verdediging van de gasten te slapen, zodat Luigi Massimo Mattioli kon doorbreken en de 5-0 voor Athletico liet aantekenen.
Vanaf dit moment geloofden de spelers van Athletico het verder wel, en beperkten ze zich tot het verdedigen van hun voorsprong.
In welke competitie speel je ?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Virtueel heb ik nog steeds mijn 1e punt van het seizoen binnen.
Hij maakt iig de 0-1! Of had je liever eerst achter gekomen?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
It aint over till the fat lady sings he
We hebben nog ruim 80 minuten te gaan
quote:In de 12e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Rafael Nicomedes van Jamess werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 0-2.
nopequote:Op zondag 20 februari 2011 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij maakt iig de 0-1! Of had je liever eerst achter gekomen?
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:14 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
![]()
dit is heel eng, ik sta binnen een kwartier met 0-2 voor
V.83quote:
quote:12:58 Bij deze voorsprong waren de spelers van Jamess meer geďnteresseerd in het uitspelen van de wedstrijd en het vasthouden van de voorsprong.
Hebben ze het kwartier veranderd?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:14 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
![]()
dit is heel eng, ik sta binnen een kwartier met 0-2 voor
BAM!quote:62:03
Denisas Stankovskis van Bifröst buitte in de 62e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde daarmee 0-2.
Bij mij in de 30e minuut. En er is nog geen fuck gebeurd in de 2e helftquote:Op zondag 20 februari 2011 21:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
jaHT is zeker bang dat mijn spelers moe worden ofzo
32e minuut hier, bij 2-0.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bij mij in de 30e minuut. En er is nog geen fuck gebeurd in de 2e helft
Scoren kan dus nog steeds dames.quote:54:07
Na 54 minuten zette Firmin Feys plaatselijke op een grotere voorsprong (6-0) na een mooie voorbereidende actie aan de rechterkant.
50:42
Hierna verlaagden de spelers van plaatselijke het tempo en besloten ze om meer aandacht te gaan besteden aan hun verdedigende taken.
49:58
plaatselijke vergrootte de voorsprong toen Andrzej Tokarczyk de 5-0 maakte na een aanval over links die hem alleen voor de keeper zette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |