zoals?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:25 schreef Complexiteit het volgende:
Ja zeg, de vakken hebben veel betere namen in het nieuwe programma.
Dat laatste klopt inderdaad. Die code geeft toegang tot de virtuele omgeving. Het boek is alleen 75 euro en het ziet er best karig uit. Niet een boek waar ik waarschijnlijk nog ooit in ga kijken na dit vak. Beetje zonden van mijn centen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:34 schreef automatic_ het volgende:
In "mijn" tijd hebben we dat niet gebruikt en hebben we een tussentoets gehad die mee telde voor je tentamen (was niet verplicht). In het jaar ervoor (van hetzusjevan) was het volgens mij wel verplicht. Alleen wij hadden een andere docente
Ik zou gewoon even mailen voor de zekerheid, maar iemand anders had hier al eerder gepost dat je een nieuw boek moest aanschaffen ivm die code? Die code heb je nodig om in te loggen op die virtuele omgeving..
Het kwam op mij over als optioneel. Een beetje als dit ( http://highered.mcgraw-hi(...)dent_view0/chapter1/ ), maar dan met wat meer biografieën en extra achtergronden erbij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weet toevallig iemand van jullie of het verplicht is om die virtuele mydevelopmentlab te gebruiken voor ontwikkelingsleer? Ik zie op blackboard dat de toetsing enkel een MC tentamen is. In hoeverre is het dan verplicht om mee te doen met die toetsjes online? Kan dat zo niet vinden op Blackboard.
Klopt, het is niet verplicht.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:30 schreef Impressie het volgende:
[..]
Het kwam op mij over als optioneel. Een beetje als dit ( http://highered.mcgraw-hi(...)dent_view0/chapter1/ ), maar dan met wat meer biografieën en extra achtergronden erbij.
Niceeeeé!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen diploma aanvragen en uitschrijven. Resultaten zijn eindelijk binnen.
En gefeli trouwensquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen diploma aanvragen en uitschrijven. Resultaten zijn eindelijk binnen.
Rondje Lidl, krijg ik altijd direct zin om te studerenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:12 schreef Ebbao het volgende:
Morgen tentamen purchasing management. Doordat het zo'n verschrikkelijk saai (keuze)vak is heb ik gewoon nauwelijks motivatie weten te vindenDit is voor mij de eerste keer dat ik zoiets tegenkom, hoe gaan jullie hier mee om?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:31 schreef aardappel het volgende:
[..]
Rondje Lidl, krijg ik altijd direct zin om te studeren
Bij speciaal onderwijs in Bergen op Zoom, lekker dichtbij dus!quote:
Ik ben ook onderweg naar mijn laatste tentamen (morgen) en heb precies dezelfde symptomenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:33 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb deze week twee van de drie laatste tentamens op de UvT. De motivatie is nu echt weg, zo irritant. Ook teveel aan m'n kop gehad deze week, iemand overleden, experiment voor scriptie opgezet waarbij ik heel veel naar de uni heb moeten bellen en mensen achter hun vodden aan heb moeten zitten -_-'. Het zijn twee hele pittige tentamens deze week, maar toch kan ik me er niet toe zetten, het kan me gewoon ff niet boeien nu ofzo :/. Normaal ben ik zo'n stresskip.
Ik ga mezelf toch nog even er toe zetten om het nog eens door te lezen, wie weet blijft er nog iets hangen.
Als je vaker in groepen samen moet werken zou je bijvoorbeeld daarin wat aansluiting kunnen vinden. Dan kunnen die ook wat meer achter je aanzitten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:26 schreef stress-kip het volgende:
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Het rare is, ik besef nu wel hoe graag ik het wil. Dus ja, ik zit op de goede plek, heb me alleen heel dom gedragen, de afgelopen perioden.
Nee, werk niet in groepen. Maar achter mij aan zitten is niet meer nodig. Besef nu heel goed hoe hard ik moet gaan werken om het te halen. Is alleen wel even fijn om te kijken of mensen die al langer studeren mij even een peptalk kunnen geven. Heb ik echt even nodig haha.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je vaker in groepen samen moet werken zou je bijvoorbeeld daarin wat aansluiting kunnen vinden. Dan kunnen die ook wat meer achter je aanzitten.
Ja, wil het echt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:32 schreef automatic_ het volgende:
Als je het dan écht wil, dan is het misschien niet geheel onmogelijk
En die drie weken tentamens, hoeveel heb je er dan?
Ik snap niet precies wat je bedoelt. Bij een vrij keuzevak dat niks met mijn studie of wat dan ook te maken heeft hoef ik dan niet om toestemming te vragen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef GlowMouse het volgende:
Het gaat niet om volgen, maar om opnemen als officieel onderdeel van je curriculum. In sommige studies zit een aan keuzevakken, en die moeten wel worden goedgekeurd.
Let op: Masterstudenten die in 2010-11 op grond van de overgangsregeling zijn ingeschreven voor het lage instellingstarief (¤1672), betalen bij inschrijving voor diezelfde master in september 2011 het hoge instellingstarief (¤10.644).quote:Op maandag 28 maart 2011 18:47 schreef automatic_ het volgende:
hetzusjevan; weet je al wat je gaat doen met je master?
http://www.tilburgunivers(...)/toelichting11-12/#3
De cache-versie:quote:Een student die zich in 2010/11 voor het eerst voor een of meer opleidingen aan de UvT inschrijft betaalt tenminste tot september 2013 hetzelfde -geïndexeerde- tarief als in 2010/11 voor ononderbroken inschrijving aan dezelfde opleiding(en) gedurende de nominale studieduur.
Die regeling ligt nergens in geprinte versie en op deze manier brengen ze de bewijspositie van studenten ernstige schade toe. Ik heb hier geen goed woord voor over, ga er morgen direct achteraan.quote:Een student die zich in 2010/11 voor het eerst voor een of meer opleidingen aan de UvT inschrijft betaalt tenminste tot september 2013 hetzelfde -geïndexeerde- tarief als in 2010/11 voor ononderbroken inschrijving aan dezelfde opleiding(en).
Dat geldt toch niet voor ons?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Let op: Masterstudenten die in 2010-11 op grond van de overgangsregeling zijn ingeschreven voor het lage instellingstarief (¤1672), betalen bij inschrijving voor diezelfde master in september 2011 het hoge instellingstarief (¤10.644).?!
Dat geldt voor mensen die een tweede studie doen (en dus instellingscollegegeld betalen). Voor mij dus.quote:
Hè, balenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:20 schreef GlowMouse het volgende:
De politie wil geen aangifte opnemen voor poging tot bedrog.
Hoezo poging?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:20 schreef GlowMouse het volgende:
De politie wil geen aangifte opnemen voor poging tot bedrog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |