Dat laatste klopt inderdaad. Die code geeft toegang tot de virtuele omgeving. Het boek is alleen 75 euro en het ziet er best karig uit. Niet een boek waar ik waarschijnlijk nog ooit in ga kijken na dit vak. Beetje zonden van mijn centen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:34 schreef automatic_ het volgende:
In "mijn" tijd hebben we dat niet gebruikt en hebben we een tussentoets gehad die mee telde voor je tentamen (was niet verplicht). In het jaar ervoor (van hetzusjevan) was het volgens mij wel verplicht. Alleen wij hadden een andere docente
Ik zou gewoon even mailen voor de zekerheid, maar iemand anders had hier al eerder gepost dat je een nieuw boek moest aanschaffen ivm die code? Die code heb je nodig om in te loggen op die virtuele omgeving..
Het kwam op mij over als optioneel. Een beetje als dit ( http://highered.mcgraw-hi(...)dent_view0/chapter1/ ), maar dan met wat meer biografieën en extra achtergronden erbij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weet toevallig iemand van jullie of het verplicht is om die virtuele mydevelopmentlab te gebruiken voor ontwikkelingsleer? Ik zie op blackboard dat de toetsing enkel een MC tentamen is. In hoeverre is het dan verplicht om mee te doen met die toetsjes online? Kan dat zo niet vinden op Blackboard.
Klopt, het is niet verplicht.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:30 schreef Impressie het volgende:
[..]
Het kwam op mij over als optioneel. Een beetje als dit ( http://highered.mcgraw-hi(...)dent_view0/chapter1/ ), maar dan met wat meer biografieën en extra achtergronden erbij.
Niceeeeé!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen diploma aanvragen en uitschrijven. Resultaten zijn eindelijk binnen.
En gefeli trouwensquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen diploma aanvragen en uitschrijven. Resultaten zijn eindelijk binnen.
Rondje Lidl, krijg ik altijd direct zin om te studerenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:12 schreef Ebbao het volgende:
Morgen tentamen purchasing management. Doordat het zo'n verschrikkelijk saai (keuze)vak is heb ik gewoon nauwelijks motivatie weten te vindenDit is voor mij de eerste keer dat ik zoiets tegenkom, hoe gaan jullie hier mee om?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:31 schreef aardappel het volgende:
[..]
Rondje Lidl, krijg ik altijd direct zin om te studeren
Bij speciaal onderwijs in Bergen op Zoom, lekker dichtbij dus!quote:
Ik ben ook onderweg naar mijn laatste tentamen (morgen) en heb precies dezelfde symptomenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:33 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb deze week twee van de drie laatste tentamens op de UvT. De motivatie is nu echt weg, zo irritant. Ook teveel aan m'n kop gehad deze week, iemand overleden, experiment voor scriptie opgezet waarbij ik heel veel naar de uni heb moeten bellen en mensen achter hun vodden aan heb moeten zitten -_-'. Het zijn twee hele pittige tentamens deze week, maar toch kan ik me er niet toe zetten, het kan me gewoon ff niet boeien nu ofzo :/. Normaal ben ik zo'n stresskip.
Ik ga mezelf toch nog even er toe zetten om het nog eens door te lezen, wie weet blijft er nog iets hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |