Als je vaker in groepen samen moet werken zou je bijvoorbeeld daarin wat aansluiting kunnen vinden. Dan kunnen die ook wat meer achter je aanzitten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:26 schreef stress-kip het volgende:
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Het rare is, ik besef nu wel hoe graag ik het wil. Dus ja, ik zit op de goede plek, heb me alleen heel dom gedragen, de afgelopen perioden.
Nee, werk niet in groepen. Maar achter mij aan zitten is niet meer nodig. Besef nu heel goed hoe hard ik moet gaan werken om het te halen. Is alleen wel even fijn om te kijken of mensen die al langer studeren mij even een peptalk kunnen geven. Heb ik echt even nodig haha.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je vaker in groepen samen moet werken zou je bijvoorbeeld daarin wat aansluiting kunnen vinden. Dan kunnen die ook wat meer achter je aanzitten.
Ja, wil het echt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:32 schreef automatic_ het volgende:
Als je het dan écht wil, dan is het misschien niet geheel onmogelijk
En die drie weken tentamens, hoeveel heb je er dan?
Ik snap niet precies wat je bedoelt. Bij een vrij keuzevak dat niks met mijn studie of wat dan ook te maken heeft hoef ik dan niet om toestemming te vragen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef GlowMouse het volgende:
Het gaat niet om volgen, maar om opnemen als officieel onderdeel van je curriculum. In sommige studies zit een aan keuzevakken, en die moeten wel worden goedgekeurd.
Let op: Masterstudenten die in 2010-11 op grond van de overgangsregeling zijn ingeschreven voor het lage instellingstarief (¤1672), betalen bij inschrijving voor diezelfde master in september 2011 het hoge instellingstarief (¤10.644).quote:Op maandag 28 maart 2011 18:47 schreef automatic_ het volgende:
hetzusjevan; weet je al wat je gaat doen met je master?
http://www.tilburgunivers(...)/toelichting11-12/#3
De cache-versie:quote:Een student die zich in 2010/11 voor het eerst voor een of meer opleidingen aan de UvT inschrijft betaalt tenminste tot september 2013 hetzelfde -geïndexeerde- tarief als in 2010/11 voor ononderbroken inschrijving aan dezelfde opleiding(en) gedurende de nominale studieduur.
Die regeling ligt nergens in geprinte versie en op deze manier brengen ze de bewijspositie van studenten ernstige schade toe. Ik heb hier geen goed woord voor over, ga er morgen direct achteraan.quote:Een student die zich in 2010/11 voor het eerst voor een of meer opleidingen aan de UvT inschrijft betaalt tenminste tot september 2013 hetzelfde -geïndexeerde- tarief als in 2010/11 voor ononderbroken inschrijving aan dezelfde opleiding(en).
Dat geldt toch niet voor ons?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Let op: Masterstudenten die in 2010-11 op grond van de overgangsregeling zijn ingeschreven voor het lage instellingstarief (¤1672), betalen bij inschrijving voor diezelfde master in september 2011 het hoge instellingstarief (¤10.644).?!
Dat geldt voor mensen die een tweede studie doen (en dus instellingscollegegeld betalen). Voor mij dus.quote:
Hè, balenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:20 schreef GlowMouse het volgende:
De politie wil geen aangifte opnemen voor poging tot bedrog.
Hoezo poging?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:20 schreef GlowMouse het volgende:
De politie wil geen aangifte opnemen voor poging tot bedrog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |